Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
Na sytič to chcípne
Ivan
#41 
Přidané 19.04.2013 12:46
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Stále ale nevím, proč by to mělo chcípat jen při řazení na konkrétní stupeň, ale je třeba vyloučit všechno - svíčky (už hotovo), palivový filtr, seřízení vstřiků včetně volnoběhu a synchronizace klapek atd. Neboj, ono to pojede, nicméně po pečlivém majiteli bych si motorku představoval jinak...
 
xNOKIAx
#42 
Na sytič to chcípne
Přidané 19.04.2013 18:16
Avatar člena


Příspěvků: 788
Registrace: 26.09.10
nicméně po pečlivém majiteli bych si motorku představoval jinak...

po mne moju motorku urcite inakyes
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadzaAngry

https://advrider....8.1358675/
 
Raubtier
#43 
Na sytič to chcípne
Přidané 19.04.2013 18:50

Příspěvků: 149
Registrace: 25.11.10
Ivan - No je to možná i tím, kdy používám podřazení ze čtyřky na trojku a že to vždy spojuju s dlouhým vymáčknutím spojky, kdy to může spadnout na volnoběžné otáčky. Což se při jiném zařazení vlastně nestane. No on za to vlastně moc nemůže. Naopak udělal servis ještě těsně před tím, než jí prodal. Kdo ti takto předá motorku s dokladem ze servisu? Koupil jsem jí při 65564 a servis je na účtu při 65563. Jinak servis nebyl dělaný v BMW ale u HD. Asi jen podcenil to nastavení otáček. Tedy doufám, že v tom je jediný problém.
 
Raubtier
#44 
Na sytič to chcípne
Přidané 17.05.2013 12:13

Příspěvků: 149
Registrace: 25.11.10
Tak jsem byl v CAR servisu a diagnostika ok. Prostě dle odborníka vše nastavené a udělané jak má býtSad. To chcípání na studenej start jsem vyřešil delším podržením ručního plynu na max. a pak je to v pohodě. To chcípání při zpomalení a zároveň podřazení mi však dělá nadáleSad. Odborník neví čím to je, nyní by se muselo postupovat vylučovací metodou a to je oser. Tak se s tím asi budu muset naučit žít.
Jen ho zaujalo, že mám tak hlasitý originál výfuk. Z venku kuchanej není a při nasvícení baterkou dovnitř se nezdá, že by to někdo to někdo "upravil" trubkou. To by musel asi katík z druhé strany.
 
Riddle
#45 
Na sytič to chcípne
Přidané 15.09.2019 22:17

Příspěvků: 90
Registrace: 29.05.08
Zdravím,
od srpna vlastním R1150GS a mám trochu v poslední době problém se studeným ranním startem.
Když dám sytič do první polohy, otáčky se v podstatě nezmění. Při podržení sytiče se zvednou na cca 1700. Co mám kde poštelovat, aby sytič fungoval správně?
Díky
 
servisak
#46 
Na sytič to chcípne
Přidané 15.09.2019 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Pomud nejde pritahnout nahore na lanku pod syticem tak bude potreba udelat synchro a dotahnout lanka na klapkach
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 93
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI