M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 11.09.2013 16:50
Příspěvků: 378 Registrace: 17.09.07
Mi sme išli tento rok podobnú trasu. Ukr., Rus., Gru., Arm., Nah. Karab., Gru., Arm., Tur. (to je na moje pomeri dosť drahé, už bi som nešiel, radšej sa vrátim späť cez Rus.), Bul., Srb., Rum. a Maď. 10500 km = 28 dní. Ale inak sme mali zážitky parádne.
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 17.09.2013 23:59
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Dneska jsem mluvil s producentem a říkal, že to bylo úžasný, naprosto skvělí lidi, nádherný terény, opravdová divočina. Technika vše OK, měli problémy s interkomy (měli pár starších a pár nových a nějak se nedokázali spárovat resp. to popropojovat - ostatně jako minule) a tak révai s liškou kecali spolu a egon si nepovídal s nikým. V autě měli hlasitý interkom ale bylo to upravené se sadou z F4 a nějak to mělo špatný kontakt (musí se to upravovat aby to do F4 carkitu sedlo) a tak si mezi sebou všichni za jízdy moc nepovídali. Otázka je, jestli to pavel s honzou egona nějak nevypínali, aby nemuseli poslouchat jeho producentské příkazy a nápady a mohli si jet tak, jak sami chtěli
Navigace prý super - měli různé mapy (všechno co jsem dokázal sehnat vč. arménské topografické mapy 2013) a až na pár vyjímek nebyli v situaci, kdy by na některé z map nebylo vidět, kam to vede.
Každopádně byl nadšený. A taky z hynka, který prý byl děsně akční a bylo vidět, že ho to točení strašně baví a má s tím zkušenosti. Tak snad bude to, co půjde v televizi, koukatelné a nebude to nuda.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Off cesta do Mestie Škoda,že jsem neměl takový počásko,jako oni Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 15.01.2014 18:51
Příspěvků: 177 Registrace: 08.10.10
TomasTT napsal:
Dneska jsem mluvil s producentem a říkal, že to bylo úžasný, naprosto skvělí lidi, nádherný terény, opravdová divočina. Technika vše OK, měli problémy s interkomy (měli pár starších a pár nových a nějak se nedokázali spárovat resp. to popropojovat - ostatně jako minule) a tak révai s liškou kecali spolu a egon si nepovídal s nikým. V autě měli hlasitý interkom ale bylo to upravené se sadou z F4 a nějak to mělo špatný kontakt (musí se to upravovat aby to do F4 carkitu sedlo) a tak si mezi sebou všichni za jízdy moc nepovídali. Otázka je, jestli to pavel s honzou egona nějak nevypínali, aby nemuseli poslouchat jeho producentské příkazy a nápady a mohli si jet tak, jak sami chtěli
Navigace prý super - měli různé mapy (všechno co jsem dokázal sehnat vč. arménské topografické mapy 2013) a až na pár vyjímek nebyli v situaci, kdy by na některé z map nebylo vidět, kam to vede.
Každopádně byl nadšený. A taky z hynka, který prý byl děsně akční a bylo vidět, že ho to točení strašně baví a má s tím zkušenosti. Tak snad bude to, co půjde v televizi, koukatelné a nebude to nuda.
Nechci odvádět od tématu,ale je jedno jestli je skupině při počtu 4 a více jezdců F4 nebo samé F5. Studujeme stále dokola párování a vždy to funguje do prvního odpojení a pak to funguješ jak je popisováno. Ať žije ticho ve sluchátkách. :-)
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 16.01.2014 11:53
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
RZbynek: Já jel vloni dvě delší cesty, kde jsme byli spárovaní v obou případech tři lidi a naprosto bezproblémů. Šlo v obou případech o jiné lidi s jinými komunikátory fyzicky. Typově to byly vždy F5 nebo F5S. Ale třeba při jednom najíždění trati na rallye jsme jeli s kolegy s 2X F5 a 1x F4 a fungovalo to taky OK a vypínali jsme to, nebyl problém. Jen člověk musí vědět, jak si připojit toho před sebou a toho za sebou. To automatické spojování celé skupiny hlavním tlačítkem fakt při více lidech nejde. Musím vědět koho jsem pároval jako posledního a jako předposledního. Pak si je přepojím jak potřebuju.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 16.01.2014 12:59
Příspěvků: 3723 Registrace: 05.06.07
TomasTT napsal:
To automatické spojování celé skupiny hlavním tlačítkem fakt při více lidech nejde. Musím vědět koho jsem pároval jako posledního a jako předposledního. Pak si je přepojím jak potřebuju.
To mne přivádí k otázce, jak to funguje, když si jezdci ve skupině mění pořadí?
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 16.01.2014 13:33
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Pokud jede první jako poslední a prostřední se nemění, tak je to jedno. Pokud by ten prostřední jel jako první, tak si logicky zkrátí použitelnou vzdálenost na polovinu protože to bude takhle:
Takhle to je jedno:
(1)<->(2)<->(3)
(3)<->(2)<->(1)
ale pokud změní pořadí ten uprostřed, tak to je:
(2)<=>(1)(3)
Kdyby v tomhle případě ten (3) jel trošku víc vzadu za tím (1), tak už na něj signál od toho (2) nedosáhne. Pokud jednou sériově za sebou (v řetězu), tak se ty vzdálenosti krásně prodlužují. Pokud máš 500m mezi jezdci, tak v prvním nebo druhém příkladu mohou jet natažení na kilometr a v tom třetím příkladu jen na 500m.
Pokud si měníme takhle nějak zásadně pořadí, tak jsme si přehazovali ty tělíčka interphone na přilbách. Prostě aby ten kdo jede uprostřed měl vždycky to tělíčko, které má na sobě navázané dva lidi. Ti kdo mají na sobě jen jednoho, můžou jet první nebo poslední, to je fuk. Je to rychlejší než to párovat a pokud na tom interphone nemáš puštěnou svojí navigaci nebo telefon a je to jen kvůli komunikaci, tak je nejrychlejší na nějaké zastávce na WC nebo na benzínce přehodit ty tělíčka mezi sebou.
M-C-N 2013 - Liška, Révai a spol. na cestě na Kavkaz
Přidané 16.01.2014 15:28
Příspěvků: 177 Registrace: 08.10.10
mutas napsal:
Chapu spravne, kdyz dva maji f5 a jeden f4 tak jsou vsichni tri spolu ve spojeni.Dik.
Ano chápeš to dobře, F4 ale musí být v pořadí jezdců vždy na konci nebo na začátku. F4-F5-F5-F4. Mám odzkoušeno , že je lepší při spojování,aby se nejdříve spojily F5 a potom se připojí F4 (klasicky do pípnutí)