Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
3axap
#41 
Přidané 16.10.2014 11:15

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Já jsem zhubnul a vyšlo to s tou hmotností nastejno.A bylo to teda mnohem levnější.
 
Paul
#42 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 11:22
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
vlastimil napsal:
Já jsem zhubnul a vyšlo to s tou hmotností nastejno.A bylo to teda mnohem levnější.

Ono hlavně jestli má motorka tunu, nebo 995Kg je už vážně jedno. Tím nenarážím na tvoje zhubnutí, to chválím..
 
TomasTT
#43 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 11:39
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Pravda teda je, že kombinace sériový výfuk + kat na 1150 je tak děsná váha, že to je znát. Ale hlavní je ten krouťák.
Otázka, jestli lidi co si to pořizují, skutečně zvýšení krouťáku potřebují nebo ne - to je na dlouhé zimní večery. Potřebují ti lidi vůbec cestovní endura? Neměli by si pořídit spíš cesťák? A potřebují enduro boty? atd atd atd...

Dneska naštěstí každý může jít a pořídit si profesionální foťák za statisíce aby s ním fotil pejska na zahradě, freeridový lyže aby na nich jezdil pět metrů od sjezdovky apod. Naštěstí to nikdo neomezuje a když na to někdo má, může si pořídit co chce a využívat to jak chce. Lidi si pořizují supersportovní motorky, dávají spousty peněz do speciálních racingových dílů, úprav - aby s tím jednou za týden vyjeli z Prahy na Mácháč a zpátky. Nevidím na tom nic špatného. Když lidi nakupují, tak je to obecně dobře. Když nenakupují nic a zbavují se "hraček", tak je to špatný. A vůbec nejhorší je, když si ty věci ani koupit nesmí nebo nemůžou. Sad
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
sanko
#44 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 20:29
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
Sú motorky ktoré idú parádne "odspodu" aj s origo výfukom a kúpou ladáku
sa silnejší "spodok" ani nedá dosiahnuť skôr naopak. Asi viete o ktorej hovorím:-)



 
vlk
#45 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
raptor napsal:
BIGR napsal:
lebi napsal:
vlk napsal:
[quote]lebi napsal:
Mohu pridat akorat svou zkusenost z CH. Pri zastaveni byla prvni cesta k vyfuku a pouze vizualni kontrola, zda-li je nainstalovanej dB-killer. Zadny doklady, homologace - einfach weiter fahren.


Zapomnel jsem dodat - mel jsem na motorce CH SPZku. Mozna, ze k cizincum budou malinko prisnejsi. Ale to uz jsou ty dohady Wink


NEJSOU!!!!! Mám vlastní zkušenost,ze Švícarska. Přejeli jsme hranice,pět zatáček a stojíme. Dva policajti zastavili vše,co jelo. Auta pustili a motorky kontrolovali. Způsobem pneu (vzorek), výfuk,koukli do koncovky,baterka a na stranu. Kámoš měl naprosto stejnou motorku i koncovku jako já a prošel. Já ne. Mám BOSS BOXER koncovku vyráběnou přímo pro GS1200. Nedělá žádnej velkej rámus,jen zvuk je hlubší. DB killer mám vyndanej. A to byl problém. Začalo půlhodinový lustrování motorky i mě. Za stálého ujišťování,že dál nepojedu a motorka zůstane tady. Já přesvědčoval policajty,že je to originál příslušenství a ukazoval TUV certifikát výrobce. Nakonec po ujištění,že jedeme nejkratší cestou z jejich země a už se nebudeme vracet,mě propustili. Hrozila i vysoká pokuta... Nakonec to dobře dopadlo.
Nejzajimavější na tom celém je to,že když mě tam takhle v tom vedru trénovali,kolem jezdili místní čopráci jen s rourama bez náznaku tlumiče,ale to bylo v pořádku.
Podotýkám,že oba policisti moc dobře věděli, na co se dívat a co je originál a co není. Zkrátka policejní komando se zaměřením na motorky. Takže JE TO PRAVDA A KONTROLY JSOU.


to ten moj kamos tolko stastia nemal... švajčára vobec nezaujímali E ani TUV... dokonca mu povedal ze je mu uplne jedno aku koncovku tam ma... odmeral hluk, norma prekrocena a kamos tam nechal takmer mesacnu vyplatu

pre poriadok treba povedat ze ta ZZR naozaj strasne zjapala...

a kamos by si spomenul na tu prekrocenu normu hluku? Wink
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#46 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 20:38
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
3X napsal:
Gagarin napsal:
3X napsal:
Směrnice 78/1015/EHS, k motocyklům, stanoví limity pro povolené hladiny hluku z motocyklů a některé další požadavky na systémy tlumení. Zavádí harmonizovaný zkušební postup, který předchází vydání osvědčení o splnění podmínky nepřekračování povolené hlukové hladiny. Je ustaven volitelný systém k harmonizaci zkoušek, které členské státy mohou provádět. Členské státy nesmí odmítnout udělení typového schválení, ani v tom případě, kdy od svých domácích výrobců dodržování ve směrnici uvedených norem nevyžadují. Limity jsou stanoveny pro tři kategorie motocyklů a jejich hodnota se pohybuje od 75 dB(A) do 80 dB(A). Členské státy jsou žádány, aby vzájemně respektovaly vydaná osvědčení.

stačí? Grin

To co jsem psal není blábol. měřit hluk nelze někde na parkovišti, ale na přesně definovaným a schváleným prostranství. asi jako když musíš mít cejchovaný zařízení pro kontrolu rychlosti co má policie. A navíc: například moje 1150 Adv má v TP limit hluku 86 DB. Z toho vyplývá že to asi nebude 75-80 DB
A mý auto má 82 DB


Nikdo ti neříká, že jsi napsal blábol Wink

Vlk chtěl znát hlukové limity, ty jsou dané směrnicí. Kdo, jak a proč to bude měřit je mi ukradené.
Nikdy asi nepochopím, že toto někdo pořád dokola řeší. Koupí si nehomologovaný výfuk nebo svody za 1/3 ceny a potom má strach vyjet do "západní" Evropy. Věci znalého policajta tam ani nebude zajímat vyražená homologační značka, protože ta neudává, že je to schválené pro daný typ motocyklu, ale certifikát. Jsou za to slušné pokuty a není se čemu divit. Časem to dojde i k nám, ale to mě nechává klidným, je to každého boj, nikoho neodsuzuji. Akrapa mám s homologací a db killer vytahuji jen cestou na východ Grin


si to najlepsie pochopil/ nasledne pridal seriozny prispevok - dik/ a teraz aj najlepsie opat zopakoval thumbs up
.. ja len snad nezapadam do tej skupiny co to omielaju dokola, lebo dotaz na tu hlukovu limitu som tu nenasiel.
strach na zapad vyjet nemam - pred vyjetim to prehodim na origo zostavu, nemam na to jazykovu zdatnost sa s sprechi prislusnikmi "dohadovat"
dovody preco scem tu hodnotu som tu uz pisal, donekonecna to opakovat nebudem Wink
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
3X
#47 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
jj Dušane Wink
 
vlk
#48 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 21:00
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
to TomasTT, Vlastimil, 3¤ - otazku proc si ladaky kupuje kde kto a potom sa boji .... neboji....
jazdi... nejazdi.... atd jak ste to psali vyssie tak jak to tomasTT v prispevkoch 35 a 43 popisal tak to uz snad ani lepsie nejde popisat thumbs up
A keby Vas to zaujimalo preco i ja (trouba hilarious)som kupil a osadil new filter/Yzvod/koncovku a ano nehomologizovanu (creptus) a ano relativne lacnu oproti znamym znackam tak preto lebo:
- znizenie hmotnosti a lepsi krutak odspodu: poznat to je, a je mi putna ci som pre niekoho za "divneho" a abych sa sam seba neklamal tzv placebo efektom pojdem si to ceknut aj na graf
- zvuk som bral ako nevyhodu, ale s tlumivkou je v poho a nikoho tym nerusim a v pripade potreby teda ani na seba neupozornujem ked som obcas/omylom tam kde by som nemal byt secret
- priznavam zvuk bez tlumitka je pre mna zatim "sexi" a uzivam si ho a opat je mi putna co si myslite annoy
- jedinou vadou krasy je ze origo koncovka / jej rozmery-velkost ( je vacsi priemer a dlzka ako creptus) podla mna svedcia viac 1150ke. toto prezijem
Upravil vlk dne 16.10.2014 21:01
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#49 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
inak som rad ze tato tema tu jakz takz ma uroven a po zhliadnuti uvedenych videii je jasne ze prislusnici maju "nejake" meraky hluku a ze kontrolu/meranie robia a teda mozu pomerat aj mna.

na druhu stranu: ak ma odchyti prislusnik co len zo zakladnymi znalostami problematiky tak mu mozem ukazovat aj pozlatene papiere od koncovky, moze mi namerat aj len 40 dB, lebo ked uvidi ten Y namiesto katu som v perdeli jak majovy sneh stress
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#50 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 21:18
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
raptor napisal: to ten moj kamos tolko stastia nemal... švajčára vobec nezaujímali E ani TUV... dokonca mu povedal ze je mu uplne jedno aku koncovku tam ma... odmeral hluk, norma prekrocena a kamos tam nechal takmer mesacnu vyplatu

pre poriadok treba povedat ze ta ZZR naozaj strasne zjapala...[/quote]

si klepol klinec po hlavičke:
keby seckych na "zapade" zaujimala len hladina hluku a nezaujimali E-čka, TUV-ky, ABE-preukaz ..... a co ja viem ake papiere
tak si staci ustrazit hluk do limitnej hodnoty a koncovka by mohla byt aj z lesenarskej trubky osadena tlmivkou
teda by som nemusel pred vyjazdom na zapad osadit do origo stavu
ZIAL NEBUDE TO TAKTO, SUDIAC AJ Z TUNAJSICH PRISPEVKOV - skusenosti su rozne

tak a zahada je vyriesena tongue
Upravil vlk dne 16.10.2014 21:19
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#51 
Koncovky (výfuky), ich kontrola v Rakusku a Nemecku
Přidané 16.10.2014 21:23
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
Janči - inak velke ĎAKUJÉÉÉM za Tvoj avatar. Dnes si ho vsimol moj 2rocny syn a zacal nan ukazovat prstikom a krical: totoo totoo
neuveritelne ako hned pochopil ze je to "bytost rozpravkova" a my sme po 3/4 roku konecne vecer nepozerali masha i medved, ale simpsonovcov
...ó aké oslobodzujúce Grintonguelol
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 130
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI