Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 3 z 7:   1    2    3    4    5    6  ...  7  
 
Rozborka starteru
vevis
#41 
Přidané 06.02.2009 12:34
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tak jsem to dnes diky Tondove rade taky udelal spravne.Nastesti se u toho nemusi sundavat starter z motorky.Ty pruzine se pod ten kovovej zobacek musi trochu pomoct sroubovakem,aby se po nem jako svezla pres ten umelej zobacek a zacvakla az za ten kovovej.A hned to krasne drzi.Tenplastovej dil jsem mel taky lehce poskozenej,ale byl jenom na dvou mistech lehce vystiplej a zadna dalsi dlouha prasklina tam nebyla.A vzhledem k tomu,ze pokud je ta pruzina zacvakla spravne,tak ten plast neni nijak zvlast namahanej,tak na to kaslu a vymenim to az bude treba menit uhliky.
Vyskytl se mi ale jiny zajimavy problem a na nej zalozim novy vlakno:
Umisteni uhliku ve starteru.
Otazka na zaver: Ma 1100gs uplne stejnej starter jako 1150gs? To znamena D6RA 75? Nebo se nejaky detaily lisej?
Upravil vevis dne 06.02.2009 16:43
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Malakh
#42 
Rozborka starteru
Přidané 06.02.2009 18:35

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
1100GS ma starter Valeo D6RA / 5...
 
milanosor
#43 
Rozborka starteru
Přidané 07.02.2009 02:50
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
vevis napsal:
Tak jsem to dnes diky Tondove rade taky udelal spravne.Nastesti se u toho nemusi sundavat starter z motorky.Ty pruzine se pod ten kovovej zobacek musi trochu pomoct sroubovakem,aby se po nem jako svezla pres ten umelej zobacek a zacvakla az za ten kovovej.A hned to krasne drzi.Tenplastovej dil jsem mel taky lehce poskozenej,ale byl jenom na dvou mistech lehce vystiplej a zadna dalsi dlouha prasklina tam nebyla.A vzhledem k tomu,ze pokud je ta pruzina zacvakla spravne,tak ten plast neni nijak zvlast namahanej,tak na to kaslu a vymenim to az bude treba menit uhliky.
Vyskytl se mi ale jiny zajimavy problem a na nej zalozim novy vlakno:
Umisteni uhliku ve starteru.
Otazka na zaver: Ma 1100gs uplne stejnej starter jako 1150gs? To znamena D6RA 75? Nebo se nejaky detaily lisej?


Taky jsem to dneska docvakl jak ma byt (i kdyz to zaskoceni pruzinky za ten zoubek neni kdo vi jake) ale neprasklo nic a startuje paradne. Uvidim co zitra, bud brzdy nebo nejake dodelavky.Furt je co vylepsovat
 
becka
#44 
Rozborka starteru
Přidané 30.03.2009 16:57
Avatar člena


Příspěvků: 1147
Registrace: 12.10.07
ahoj, taky sem dneska startér vyndal. Občas (cca 1 z 10 startů) když je motorka pořádně zahřátá, tak při startování ve tarteru něco cukne.Vždycky když to takhle klapne, tak motor chytne na první otáčku starteru.Nevíte co to může být?

Jinak, co mam vyčistit, popř. vyměnit? Celý se mi to moc rozebírat nechce, abych to pak dal dohromady Grin
img2.rajce.idnes.cz/d5/1/1463/1463354_a60e0b1a5f5aca67bc6e7df6cf6ed2ba/images/P1010536.JPG
hlavně, že je pivo ftlamě
 
Kalut
#45 
Rozborka starteru
Přidané 30.03.2009 17:31

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Taky jsem to řešil , zvláštní starty , tak jsem to rozhodil a na statoru urvanej magnet kterej obrousil rotor, jinak to startovalo normálně , akorát to drhlo , asi to budeš muset rozhodit a mrknout dovnitř, promazat taky není na škodu a dát nové uhlíky v Elitu jsou za 487 kč plus ta pružina co je nahoře.Smile
 
becka
#46 
Rozborka starteru
Přidané 30.03.2009 17:59
Avatar člena


Příspěvků: 1147
Registrace: 12.10.07
já to sám radši dělat nebudu. Bdu muset sehnat někoho kdo ví co dělá...
Nevíte o někom, že bych mu to poslal a nechal vyčistit, popř. něco vyměnit?
hlavně, že je pivo ftlamě
 
vevis
#47 
Rozborka starteru
Přidané 30.03.2009 20:10
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Me se ty magnety urvali asi pri 75000.Zacalo to tak,ze pri startu to melo jakoby malo stavy a pak to naskocilo skoro bez otoceni,ale bez abs.Jinak zkontrolovat magnety je docela jednoduchy.V tomhle vlakne je toho dost popsaneho.Pouze ta pruzina co drzi uhliky,jde dost spatne vyndat a pak je treba ji spravne zacvaknout.Jo a ten plastik co v nem drzej uhliky jsem mel trochu olamanej.Ty upadli kousky propadli na tu civku,co se toci mezi magnetama.To asi nebylo idealni.A uhlikama to asi nebude.Ja dal radsi nove,ale stare meli 2/3 delky.Uhliky moc neubejvaj.Ja mam do 10km 2 lidi co delaj startery a alternatory.Kdyz se u vas poptas,urcite sezenes.Nezapomen,ze je to beznej autovej starter,tak nemusis shanet nikoho na motorky.Novej stator stoji v car servisu 900kc.V elitu ho maj taky,ale u nas netusili,ze nejake tocej na druhou stranu.Tak predpokladam,ze tam maj spis ten autovej do peugeota,co toci spatne.Takovy mam doma uz 2.Ale kdyz das uhliky krizem,tak to toci taky dobre,takze jako nahradni na cesty se to necha pouzit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
milanosor
#48 
Rozborka starteru
Přidané 31.03.2009 02:51
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
becka napsal:
já to sám radši dělat nebudu. Bdu muset sehnat někoho kdo ví co dělá...
Nevíte o někom, že bych mu to poslal a nechal vyčistit, popř. něco vyměnit?


Neboj se toho, opravdu na tom nice neni.Jestli si zvladnes vymenit olej, tak zvladnes i tohle. Vem si do ruky fotak a krok po kroku si fot a pak to mas jednoduche se slozenim. Ja jsem to tady delal poprve ( sice jsem preskl ten plast, ale je to otazka 40 Kč ). Alespon e podivas, jak na tom celkove starter je.Zadne specialni naradi neni treba.Jen trosku opatrnosti a nepoztracet soucastky.... Jeste mam v hlave, tak se klidne ptej
 
becka
#49 
Rozborka starteru
Přidané 31.03.2009 07:35
Avatar člena


Příspěvků: 1147
Registrace: 12.10.07
už sem se dozvěděl o jednom chlapíkovi z mirovic, co dělá do starterů.Stavim se za nim a uvidim co mi řekne. Ale díky
hlavně, že je pivo ftlamě
 
Kalut
#50 
Rozborka starteru
Přidané 03.04.2009 21:57

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Zdravím , Vevís , mužeš popsat jak udělat z autového startéru který točí jinak starter na moto aby točil dobře . dík.
 
vevis
#51 
Rozborka starteru
Přidané 03.04.2009 22:43
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Skoda,ze jsem to nevyfotil.Ale kdyz kouknes na fotku starteru o par prispevku vejs,tak snad pochopis.Vyndas uhliky.Ten co je normalne dole,tak das nahoru a to ocko co jde od nej,tak das na ten vrchni sroub.To je pohoda.A ted musis dostat ten vrchni uhlik dolu.Ten medenej drat od uhliku je na tento ukon kratkej,tak musis preohnout ten plisek na konci toho medeneho dratu na druhou stranu.Zasunes uhlik,ale ten drat ti asi i tak pujde vrchem pres ty plastove vycnelky v kterych sedi ten uhlik.To znamena,ze kdyz pridelas vycko,tak se ho ten drat bude dotykat.Tak v tom miste zespoda na vycko nalepis treba kousek tvrdsiho papiru.Nebo vycko zespod polepis izolackou.A to je vsechno.Startuje to uplne normalne.A treba v Albanii sezenes stator z peugeota urcite snaz,nez z bmw.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Kalut
#52 
Rozborka starteru
Přidané 03.04.2009 23:20

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Tak to zejtra prubnu . Dík mocccc.thumbs up
 
paja1
#53 
Rozborka starteru
Přidané 06.04.2009 19:27
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
Připravuji léčbu startéru. Dneska jsem koupil uhlíky i s pružinou a držák uhlíků celkem za 170Kč i s daní.

Držák uhlíků ST 133647
Uhlíky s pružinou (Magneti Marelli PSX148/149) náhrada pro Valeo 144-145K. Divil jsem se, že mi dávají M-M, ale prý je to vyzkoušené a vypadají fakt stejně.

Koupeno v malém obchůdku s náhradními díly v Novém Jičíně, kde kupuji díly pro auta.Wink
Pája
 
milanosor
#54 
Rozborka starteru
Přidané 07.04.2009 03:07
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
paja1 napsal:
Připravuji léčbu startéru. Dneska jsem koupil uhlíky i s pružinou a držák uhlíků celkem za 170Kč i s daní.

Držák uhlíků ST 133647
Uhlíky s pružinou (Magneti Marelli PSX148/149) náhrada pro Valeo 144-145K. Divil jsem se, že mi dávají M-M, ale prý je to vyzkoušené a vypadají fakt stejně.

Koupeno v malém obchůdku s náhradními díly v Novém Jičíně, kde kupuji díly pro auta.Wink


Takze hura vsichni do sezony...at nam to startuje. Ten muj mel uhliky jak novej, jen jsem vycistil a chyta supr
 
vevis
#55 
Rozborka starteru
Přidané 07.04.2009 08:07
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Ty uhliky kolikrat prezijou starter.Ty moje meli po 80000km minimalne 2/3.Takze zustavaj jako nahradni.thumbs up Zato ten drzak uhliku jsem mel slusne olamanej a ty ulomeny kousky napadany vevnitr.Ale tomu jsem asi trochu pomohl i spatnym zacvaknutim pruzinky.Kazdopadne ten drzak rokama asi zkrehne.A nejvic trpi vyndavanim uhliku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
becka
#56 
Rozborka starteru
Přidané 07.04.2009 08:47
Avatar člena


Příspěvků: 1147
Registrace: 12.10.07
taky sem to nakonec sám rozebral a vyčistil. Uhlíky jak nový, všechno jak má bejt. Ale pořád, když je motorka rozpálená, tak to chytá -sice okamžitě- ale s takovým ťuknutím. Ne vždycky-tak 1 z 5 startů. Zda se mi to spíš něco mechanickýho hmm!
Upravil becka dne 07.04.2009 08:47
hlavně, že je pivo ftlamě
 
swat
#57 
Rozborka starteru
Přidané 07.04.2009 11:12
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
jednou jsem takhle rozebral stopětasedmu a málem jsem ji nesložil Smile
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
ripper
#58 
Rozborka starteru
Přidané 26.07.2012 15:54
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Klucíí čím to teda přesně namazat?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
engi75
#59 
Rozborka starteru
Přidané 26.07.2012 20:29
Avatar člena


Příspěvků: 44
Registrace: 13.10.11
Ja to tady zatím taky nenašel, nicméně asi ty futra natřu Mogulem G3 - s grafitem (mam ho v polici).
 
ripper
#60 
Rozborka starteru
Přidané 27.07.2012 08:51
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Tu píšou, že grafitovou vazelínou

http://bmw7.bmwgs...;pid=13597
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
Strana 3 z 7:   1    2    3    4    5    6  ...  7  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 53
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI