Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 25 z 37:   1  ...  22    23    24    25    26    27    28  ...  37  
 
Pneumatiky Mitas E10
Kalut
#481 
Přidané 24.08.2010 21:46

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Tak dneska jízda za deště na Mitaskách 10 . je to děs a hrůza kloužou jako kráva , třikrát jsem si málem rozbil hubu Angry. tak že, Mitasky už ani omilem.middle finger
 
Pardal
#482 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 26.08.2010 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 2946
Registrace: 08.04.07
Dneska cca 40km na MITAS E10 v dost tezkem off, a přesto že guma je skoro sjeta, tak až na jeden opravdu extrem proste jela.... pro mě super
Kompletní výbava motocestovatele
www.rockway.cz výrobce
www.klim-cz.com-oficiální dealer
www.twalcom-czech... - výhradní dovozce
http://www.facebo...ockwayShop
Revitshop.cz
 
http://www.rockway.cz
vevis
#483 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 26.08.2010 23:30
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.Angry
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Saturnin
#484 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 04:55
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Když pořád řešíte ten únik vzduchu, nenapadlo někoho do tý gumy dát třeba duši, nebo foukat dusíkem? hmm!
 
Doc
#485 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 05:39
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
co tim ma spolecneho dusik?

[pouziva se z jineho duvodu - a nesmyslne i v beznem provoze, prestoze patri vlastne jenom na zavodiste]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
raptor - neaktivni ucet
#486 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 07:26

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
Doc dusik sa pouziva na fukanie gum nakladiakov aj aut z dovodu ze molekuly dusika su vacsie ako molekuly kyslika a tak neprechadza pormi ktore ma na sebe kazda guma
dalsou vyhodou dusika je ze guma sa s nim menej prehrieva a ma ovela mensiu tepelnu roztaznost takze pri vykyvoch teplot nekolise tak tlak gumy

dalsia vyhoda je ze neoxiduje gumu zvnutra ale toto pri gumach motoriek ktore maju zivotnost ta 15-20tkm nie je argument

anyway hustit gumy motorky dusikom je kravina pretoze guma nahustena N sa neohreje tak ako guma plnena atmosfetickym vzduchom a tak neposkytuje spravny grip
 
Doc
#487 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
U motorek se dusik dava na race jedine pokud mas odzkouseno a rozhodl jsi se pro zavod na jednu urcitou smes a presny tlak co k tomu chces a chces udrzet tento presny tlak co nejdele, bez kolisani (zatacky, cilove rovinky, zahrati...) abys usetril desetiny sekund na kole, coz je v zavode sice rozhodujici, ale urcite ne v normalnim jezdeni, kde stejne podminky stejne neexistuji (meni se vaha, spolujezdec atd) takze je to bezpredmetne


A nakladak nemam
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Saturnin
#488 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
jestli se vám zdá bezpředmětné foukat gumy dusíkem tak pořád neřvěte, že vám to uchází... navíc arguent, že se motocyklová guma plněná dusíkem neohřeje je v tomto případě naprosto neopodstatněný, nikomu by se asi nelíbilo kdyby se mu na dezén lepil bordel, (navíc průjezd brodem by ji zase hodně rychle zchladil) to by potom nebyla, už vůbec žádná trakce... můj náror je takovej, že na off je lepší plnit dusíkem a jestli chce někdo v zatáčce drhnout válcem o silnici a mít ideální teplotu na pneumatikách tak určině nebude jezdit na E10 o kterých je řeč
 
TomVS
#489 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 27.08.2010 15:52
Avatar člena


Příspěvků: 669
Registrace: 06.07.09
Dusík se opravdu nedoporučuje do motopneu, Raptor to píše naprosto přesně. Pokud má pneu konstrukční vadu, tak ti ani dusík nepomůže. Na novějších DOT je už zkrácený drát v patce a mělo by to být ok. Osobně bych je ale už nedal, TKC mi přijde prostě lepší.
 
vlada-adv
#490 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 19:21
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
jóoóooóooo tak tohle mi fakt chybělo dusíková loby zaútočila, tak to je konec. A už jsme u velikosti molekul a tak dále a tak dále GrinGrinGrinGrin tahle diskuze
je opravdu výživná čím dál tim víc. GrinGrinGrin
Z hlediska úniku položím jednu otátzku :
1) jaký je obsah dusíku v atmosféře
2) pokud platí tvrzení o neprocházející molekule N narodzíl od O2 tak o kolik klesne tlak když uteče O2 a N zůstane byla li guma nafoukána na 2,5Atm???
GrinGrinGrinGrinGrin
 
vlada-adv
#491 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 19:26
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Vlastně teď mě napad zlepšovák. Místo kryogenického oddělování N ze vzduchu stačí použí vadné E10 jako molekulární filtry nafoukneme vzduchem a až ujdou zbyde dusík. Je to dobré skoro jako fotovoltické elektrárny. Shock
 
vlada-adv
#492 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 19:29
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
a mimochodem nevšim jsem si rozdílu v gripu na trávě u studené a teplé gumy Wink asi jedzím moc pomalu.
 
Pardal
#493 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 20:36
Avatar člena


Příspěvků: 2946
Registrace: 08.04.07
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.Angry


nemáš tam hřebík? Grin
Kompletní výbava motocestovatele
www.rockway.cz výrobce
www.klim-cz.com-oficiální dealer
www.twalcom-czech... - výhradní dovozce
http://www.facebo...ockwayShop
Revitshop.cz
 
http://www.rockway.cz
vevis
#494 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 20:46
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
adventure73-pardal napsal(a):
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.Angry


nemáš tam hřebík? Grin

Musim se podivat.GrinAle zajimave je,ze asi mesic v pohode drzela.Pak motorka mesic stala a pote byla guma prazdna.ted ji muzu dofukovat kazdy den.Ale jak bude cas,nafouknute kolo dam pod vodu.Treba je fakt jenom normalne pichla.
Ale shodou okolnosti se mi to ted stalo i na 100 gs pd a tam je tusim metzeler.Pichla nebyla.Stacilo sundat,znovu podmaznout a zase nahodit.Prej se to obcas stava a nemusi to bejt zrovna mitas.helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Kubicek
#495 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 21:12
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
vlada-gsa napsal(a):
jóoóooóooo tak tohle mi fakt chybělo dusíková loby zaútočila, tak to je konec. A už jsme u velikosti molekul a tak dále a tak dále GrinGrinGrinGrin tahle diskuze
je opravdu výživná čím dál tim víc. GrinGrinGrin
Z hlediska úniku položím jednu otátzku :
1) jaký je obsah dusíku v atmosféře
2) pokud platí tvrzení o neprocházející molekule N narodzíl od O2 tak o kolik klesne tlak když uteče O2 a N zůstane byla li guma nafoukána na 2,5Atm???
GrinGrinGrinGrinGrin

... bod 1.
78 procent
... bod 2.
Dle Henryho zákona o parciálních tlacích je to 0.525 baru ubytek to znamena 1.975 baru zbyde (dusik a ostatni plyny bez O2)annoyGrinGrinGrinGrinGrin
Upravil Kubicek dne 30.08.2010 21:29
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
BIGR
#496 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
vevis napsal(a):
adventure73-pardal napsal(a):
vevis napsal(a):
Tak jak jsem byl relativne spokojenej,tak ted jsem nastvanej.Ze zacatku mi predni guma vubec neutikala.Pak moto stala asi mesic v garazi a zjistil jsem,ze je prazdna.I kdyz ji dofouknu,tak je za 2 dny prazdna znova.Myslim ze uctenku uz nenajdu.Angry


nemáš tam hřebík? Grin

Musim se podivat.GrinAle zajimave je,ze asi mesic v pohode drzela.Pak motorka mesic stala a pote byla guma prazdna.ted ji muzu dofukovat kazdy den.Ale jak bude cas,nafouknute kolo dam pod vodu.Treba je fakt jenom normalne pichla.
Ale shodou okolnosti se mi to ted stalo i na 100 gs pd a tam je tusim metzeler.Pichla nebyla.Stacilo sundat,znovu podmaznout a zase nahodit.Prej se to obcas stava a nemusi to bejt zrovna mitas.helpless


Stačí aby jsi měl nějakej kousek bordelu u patky (u tebe bych se moc nedivil při nějakém offrouduWink) a utíká to.
A co se týká dusíku,tak to je stará písnička a marketingový tah. Dál se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat,protože taky prodáváme NST(vyvýječe dusíku). Wink
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
vlada-adv
#497 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 30.08.2010 23:44
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
Kubicek> 100bodů jsem rád, že někdo myslí a počítá, clapclapclap

jinak pokračování kvízu je:

po kolikátém dohuštění bude v pneum 99% dusíku? platí li na začátku uvedená tvrzení GrinGrinGrin

Bigr> zrovna jsem uvažoval že kromě nářadí povezu do rumunska na topcase velkou láhev dusíku, asi místo stanu GrinGrinGrinGrin když vemu kolikrát jsem tam letos foukal zadní kolo tak by byla flaška asi akorát.

vevis> teď jsem na tom podobně, na Vstromu mi po návratu domů uteklo přední kolo okem není nic vidět, ale domů jsme dojeli OK Dana zastavila v bordelu u krajnice a o hodinu později bylo výfuk, nezbyde než kolo pod vodu a to se mi nechtělo řešit o víkendu.

p.s. ale u mě to bude malý pich asi páč uteče z 2,2 na 1,5 za hodinu caca.
Upravil vlada-adv dne 30.08.2010 23:47
 
jt
#498 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 01.09.2010 19:07
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Tak tady jsou moje mitasy po 12 tis.km.
.Koupil jsem je v dubnu a byla to ta první várka.Prvních 500 km unikala přední,pak jednou po týdnu stání zadní.Od té doby je klid.Do Albanie i Estonska jsem tahal kompresorek,nebyl potřeba.Koupil jsem je abych mohl i trochu do terénu,nakonec z toho bylo tak 5% terén a zbytek silnice.Předtím jsem měl tourancky, nikdy špunty tak jsem se jich trochu bál,ale všechny krizové situace zvládly.
Obr.1-Přední po 12 tis. km
jt přiložený následující obrázek:


[140.02Kb]
 
jt
#499 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 01.09.2010 19:08
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Obr.2-Přední po 12 tis. km
jt přiložený následující obrázek:


[176.75Kb]
 
jt
#500 
Pneumatiky Mitas E10
Přidané 01.09.2010 19:09
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Obr.3-Zadní po 12 tis.km
jt přiložený následující obrázek:


[198.12Kb]
 
Strana 25 z 37:   1  ...  22    23    24    25    26    27    28  ...  37  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.50 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI