Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 6:   1    2    3    4    5    6  
 
Nákup R1100 GSka
xtmotoman
#61 
Přidané 06.11.2011 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 176
Registrace: 20.07.11
Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo Smile nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled Smile tak snad bude jezdit Smile
xtmotoman přiložený následující obrázek:


[165.15Kb]
Upravil xtmotoman dne 06.11.2011 21:00
 
xtmotoman.kvalitne.cz
Dovi
#62 
Nákup R1100 GSka
Přidané 06.11.2011 21:39
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
xtmotoman napsal:
Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo Smile nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled Smile tak snad bude jezdit Smile


Člověče, jak na to koukám, neodvezl jsi mi nakonec můj stroj? Smile

Ale vážně, velká gratulace!
Tak vidíš, šlo to rychle a určitě jsi koupil dobře.
Tož hodně radosti a spokojenosti z předčasného Ježíška!
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
xtmotoman
#63 
Nákup R1100 GSka
Přidané 06.11.2011 21:46
Avatar člena


Příspěvků: 176
Registrace: 20.07.11
Dovi napsal:
 
xtmotoman napsal:
Zdravím, po pár neúspěšných návštěvách motorek jsem na mobile narazil na černé GSo, ročník 1998, najeto 41500 km, kompletní serviska do 40000km, bylo to u BMW prodejce. Přístup solidní se vší parádou a když jsem ho spatřil tak srdíčko zaplesalo Smile nemá škrábanec, 2 kufry, FID, ABS, vyhřívané hefty, jeden majitel......prostě láska na první pohled Smile tak snad bude jezdit Smile


Člověče, jak na to koukám, neodvezl jsi mi nakonec můj stroj? Smile

Ale vážně, velká gratulace!
Tak vidíš, šlo to rychle a určitě jsi koupil dobře.
Tož hodně radosti a spokojenosti z předčasného Ježíška!
 


Zatím jsem najel jenom cca 60km "kolem komína", nemám ještě vyřízené doklady. Vezl jsem si s sebou kamaráda, ten má 1100GS pátým rokem, projel ji tam, nic na ní neodhalil. Já kontroloval všechno možný, co jsem tu na fóru vysondoval.....tak uvidíme. Smile

PS: omlouvám se za duplicitu, až napočtvrté se mi povedlo tam naverbovat foto Grin
 
xtmotoman.kvalitne.cz
Dovi
#64 
Nákup R1100 GSka
Přidané 09.11.2011 11:36
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Medik napsal:
Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh.


Nedá mi to a ještě se k tomu musím vrátit.

Využívaje zřejmě posledních letošních krásných dnů s (pro mne) přijatelnou teplotou, dopřál jsem Báwu ještě jednu delší projížďku, než ho definitivně uložím k zimnímu spánku.

Při tom projíždění se jsem si několikrát vzpomněl i na Tvoje slova o tom kochacím hroším potenciálu (díky za správný postřeh), a dávám Ti znovu zapravdu.

BoGSer je za jízdy krásně ovladatelný, velmi poslušný, jeho pružný motor dovoluje široké rozpětí jízdních rychlostí i bez častého řazení, a rozhled z toho velkého stroje je výborný. A když se ještě k tomu člověk postaví do stupaček, vidí dobře jak z rozhledny, daleko dopředu třeba i přes auta v koloně před sebou.

A s tím "volnoběhem" - až doposud jsem se snažil nechodit pod cca 1800-1900 ot/min (po rovině bez zátěže), ale teď jsem zvednul hledí přilby abych dobře slyšel motor, a schválně jsem zkoušel, kam až se dá bezpečně jít při sólo jízdě na pětku a po rovině, bez zbytečné zátěže, ustálenou rychlostí...

Poslouchal jsem pozorně projev motoru (u R 1100 GS) a troufám si tvrdit, že to jde v pohodě až k 1500-1600 ot/min a motor si přitom jen ševelí a ani klikovka a ložiska tím nikterak netrpí - ještě stále se nejedná o podtáčení.

Ten potřebný přenášený výkon respektive krouticí moment v tomto režimu jízdy (na pětku i pouhých tachometrových cca 45-50 km/hod) je velmi malý, ničemu to neškodí, a při takovéto malé zátěži je motor v pásmu od 1500 do 2000 ot/min prakticky bez vibrací. Pro jistotu opakuju - jízda s minimální zátěží, po rovině, ustálenou rychlostí, žádné tahání za plyn. A samozřejmě pouze když to sitauce v provozu dovoluje, je dost času a okolní krajina láká k pokochání. Takže krátkodobě, ne trvale - a občas je samozřejmě potřeba naopak zase vyhnat pavouky a profouknout ventily Smile

P.S.
A poopravuju proto v tomto smyslu příspěvek z 02.11.2011 14:48
 
 
EDIT: ehh, auta v koloně, ne v koleně
Upravil Dovi dne 09.11.2011 13:02
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Ivan
#65 
Nákup R1100 GSka
Přidané 09.11.2011 11:53
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...
 
barokar
#66 
Nákup R1100 GSka
Přidané 10.11.2011 20:49

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Ivan napsal:
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...



jo jo, potvrzuju, mám německý manuál a tam je to taky tak, ale to jsem neměl zatím to srdce na 5, trojku klidně, ale 5? já min. 2000/ot.
 
Dovi
#67 
Nákup R1100 GSka
Přidané 11.11.2011 11:03
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
prouky napsal:
Ivan napsal:
Když jsem v r.1998 kupoval Kalaharku, v CZ návodu bylo k řazení uvedeno "..klesnou-li otáčky pod 1500, zařaďte nižší převodový stupeň." Platí to sice s omezeními - viz.Dovi - a hlavně na 5-ku jsem tak jezdil minimálně ale funguje to...


jo jo, potvrzuju, mám německý manuál a tam je to taky tak, ale to jsem neměl zatím to srdce na 5, trojku klidně, ale 5? já min. 2000/ot.


Byl jsem celou dlouhou dobu podobného smýšlení, a taky bych samozřejmě nechtěl svévolně (zbytečně) podtáčet žádný spalovací motor.

Ale jak říkám, věděl jsem, co dělám a zkusil jsem to bez zbytečné zátěže - při jízdě po rovině, bez zrychlování, a poslouchal jsem reakci motoru. A boGSer si i při pouhých 1500-1600 ot/min jenom vrní.

Ono totiž to zatížení motoru (potřebný přenášený výkon) při jízdě po rovině nebo dokonce z hodně mírného kopečka ustálenou rychlostí cca 45-50 km/h je velmi malé - je to jenom na překonávání odporu vzduchy (při této rychlosti ještě docela malého), valivého odporu a hlavně na krytí ztrát ve všech převodech (převodovka, kardan, hruška) a ložiscích kol.
Odhadnul bych to na ustálený (ne špičkový krátkodobý) výkon jen asi tak tří čtyř cyklistů.
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Hrabe_X
#68 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 09:44
Avatar člena


Příspěvků: 3781
Registrace: 31.10.07
Dovi:
Tady jedna W 650, kterou někdo zapoměl ve stodole... Jestli je to pravda, zajímavá cena i stav.


http://suchen.mob...geNumber=1
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Dovi
#69 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 10:46
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Hrabe_X napsal:
Dovi:
Tady jedna W 650, kterou někdo zapoměl ve stodole... Jestli je to pravda, zajímavá cena i stav.


http://suchen.mob...geNumber=1


Díky,

je to dost lákavé, najeto 0 km a cena 4.500 Euro.
Před půl rokem bych po tom asi i přes menší objem a karbecy šel, ale dneska už ne.

Jenom při tom současném kurzu Kč/Euro by to teď i s cestou a poplatkama vyšlo minimálně o 10 tisíc dráž. A co hlavně - od té doby, co jsem si projel jejího nástupce W800 a okusil ten zátah motoru úplně odspodu, tak si říkám - buďto R1100 GS nebo W800.
Anebo obě, ale na to už by bylo málo místa v garáži a málo času na ježdění.

__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Medik
#70 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 4033
Registrace: 04.05.08
Dovi napsal:
 
Medik napsal:
Ještě jsem nenašel nic, co by mělo větší kochací potenciál než hroch. Sedím výš, lépe vidím a bublat umí po rovině na volnoběh.


Nedá mi to a ještě se k tomu musím vrátit.

Využívaje zřejmě posledních letošních krásných dnů s (pro mne) přijatelnou teplotou, dopřál jsem Báwu ještě jednu delší projížďku, než ho definitivně uložím k zimnímu spánku.

Při tom projíždění se jsem si několikrát vzpomněl i na Tvoje slova o tom kochacím hroším potenciálu (díky za správný postřeh), a dávám Ti znovu zapravdu.

BoGSer je za jízdy krásně ovladatelný, velmi poslušný, jeho pružný motor dovoluje široké rozpětí jízdních rychlostí i bez častého řazení, a rozhled z toho velkého stroje je výborný. A když se ještě k tomu člověk postaví do stupaček, vidí dobře jak z rozhledny, daleko dopředu třeba i přes auta v koloně před sebou.

A s tím "volnoběhem" - až doposud jsem se snažil nechodit pod cca 1800-1900 ot/min (po rovině bez zátěže), ale teď jsem zvednul hledí přilby abych dobře slyšel motor, a schválně jsem zkoušel, kam až se dá bezpečně jít při sólo jízdě na pětku a po rovině, bez zbytečné zátěže, ustálenou rychlostí...

Poslouchal jsem pozorně projev motoru (u R 1100 GS) a troufám si tvrdit, že to jde v pohodě až k 1500-1600 ot/min a motor si přitom jen ševelí a ani klikovka a ložiska tím nikterak netrpí - ještě stále se nejedná o podtáčení.

Ten potřebný přenášený výkon respektive krouticí moment v tomto režimu jízdy (na pětku i pouhých tachometrových cca 45-50 km/hod) je velmi malý, ničemu to neškodí, a při takovéto malé zátěži je motor v pásmu od 1500 do 2000 ot/min prakticky bez vibrací. Pro jistotu opakuju - jízda s minimální zátěží, po rovině, ustálenou rychlostí, žádné tahání za plyn. A samozřejmě pouze když to sitauce v provozu dovoluje, je dost času a okolní krajina láká k pokochání. Takže krátkodobě, ne trvale - a občas je samozřejmě potřeba naopak zase vyhnat pavouky a profouknout ventily Smile

P.S.
A poopravuju proto v tomto smyslu příspěvek z 02.11.2011 14:48
 
 
EDIT: ehh, auta v koloně, ne v koleně

No vidíš Dovi, já na to šel pastevecky a ne vědecky, ale dobral se před časem k témuž. Stačilo, když jsem procitl z kochání a podíval se na budíky. Probral mě totiž jeden kolomrd, kterej mě předjelGrin A navíc jsem neuvěřitelně línej Shock
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Darek
#71 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 13:24
Avatar člena


Příspěvků: 351
Registrace: 01.09.10
To Medik: Neříká se kolomrd anýbrž pumpičkář blushing
 
Medik
#72 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 14:06
Avatar člena


Příspěvků: 4033
Registrace: 04.05.08
Darek napsal:
To Medik: Neříká se kolomrd anýbrž pumpičkář blushing
To je stejné, jako se neříká cikán, ale rom a přitom je to to saméGrin
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Dovi
#73 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 14:48
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Medik napsal:
No vidíš Dovi, já na to šel pastevecky a ne vědecky, ale dobral se před časem k témuž. Stačilo, když jsem procitl z kochání a podíval se na budíky. Probral mě totiž jeden kolomrd, kterej mě předjel Grin


U nás známe tyto typy:

- KOLAŘ
Věkově cokoliv od děcka po důchodce včetně babky s hráběma na kole, ne moc ukázněný typ, nebezpečný sobě i svému okolí, téměř výhradně osamocený jedinec.

- CYKLISTA
Opak kolaře - uvědomělý a dopravně ukázněný občan jedoucí na bicyklu vyhovujícím plně všem předpisům, zásadně se drží u krajnice a prakticky nikdy nikomu nepřekáží, je předvídatelný a dobře viditelný, často jezdí s batohy po stranách zadního nosiče a ve společnosti cykloturistů vyznávající stejné hobby.

- PUMPIČKÁŘ, PEDÁLISTA
Namakaný štíhly borec ve věku 20 až 55 let, tělo samý sval a šlacha, vyráží op práci a i víkendech za sportem na silnici, v očích smrt ať šlape do kopce, jede po rovině nebo jede z kopce 80 km/h i do zatáček, kam nevidí a je schopen předjíždět i auta. Nebezpečný hlavně v rychle se pohybující smečce sobě podobných, která okupuje celý jízdní pruh. A někdy i víc než půlku silnice.

 
Ten Tvůj termín jsem neznal, ale moc mě rozesmál Smile
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
mirekcinan
#74 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 14:53
Avatar člena


Příspěvků: 491
Registrace: 19.09.11
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele Grin když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
 
Hrabe_X
#75 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 15:26
Avatar člena


Příspěvků: 3781
Registrace: 31.10.07
mirekcinan napsal:
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele Grin když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))



GrinGrinGrin
Hustá akce - jen představa mě fakt pobavila.

Dneska s GS najedeš k prvnímu z tlupy do tzv. kontaktní pozice a padákem mu rozpleteš dráty v předním kole. Ostatní se pak rozmotaj samiGrin.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Medik
#76 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 15:42
Avatar člena


Příspěvků: 4033
Registrace: 04.05.08
Hrabe_X napsal:
mirekcinan napsal:
my ještě používáme výraz "kolista" což značí zkrátka nepřítele Grin když jsem kousek Brna jel stoupavou zatáčkou do který nebylo vidět potkal jsem ve svým směru 4 kolisty v ultraupnutých buzertrenkách a tričánkách jedoucí vedle sebe. Tenkrát jsem se na CBR vešel nějakým zázrakem mezi ně, dodnes nechápu a když jsem ve zpětným zrcátku viděl jak ještě hrozej pěstičkama tak do mě vjel vztek, zagumoval sem až se od zadní kouřilo, hodil na stojan, v příkopu se povaloval slušnej klacek tak sem ho v rychlosti popat a běžel jejich směrem.. takovou rychlou obrátku sem u kolisty snad nikdy neviděl, nakonec sem rád, že sem je nestihnul doběhnout :-))



GrinGrinGrin
Hustá akce - jen představa mě fakt pobavila.

Dneska s GS najedeš k prvnímu z tlupy do tzv. kontaktní pozice a padákem mu rozpleteš dráty v předním kole. Ostatní se pak rozmotaj samiGrin.

Jako kluk jsem na kole jezdil a to dost. Taky jsme hrávali takovou hru, třeba se srazit berany a kdo upadne dřív a nebo stačí léhké postrčení. Jinak kolomord je asi adekvátní k pumpičkáři, akorát je to ještě echtovnější odrůda, takovej ten buzík, namakaný nohy, vymačkanej pytlík a bez pudu sebezáchovy. Poměrně často se vyskytují poblíž našich vísek, je tam asi nějaký oblíbený okruh. S autem se bojím, tak uhybám, ale na Bobšovi ten starý trik s tím postrčením už jsem dalGrin Bylo to jemné, takže to vybral, ale doufám, že na mě do smrti nezapomene a když za ním někdo zatroubí, tak se vrátí od středové lajny tam kam patří bez okolků.Wink
Nerad bych riskoval, že když ho vezmu padákem, tak z něj budu mít fotku pod vejfukem. Přeci jenom je to ještě trestné, ale kdo ví..........Smile
Upravil Medik dne 16.11.2011 15:43
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Hrabe_X
#77 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 15:47
Avatar člena


Příspěvků: 3781
Registrace: 31.10.07
Pánové, co jsem napsal o tom padáku byl vtip, ne návod. :-DDDD

Nerad bych, aby mě parta pumpičkářů,či podobnejch elastickejch šlachařů před barákem až přijedu z továrny zapletla do kola. Grin
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Bubak
#78 
Nákup R1100 GSka
Přidané 16.11.2011 22:00
Avatar člena


Příspěvků: 1130
Registrace: 26.03.07
Hrabe_X napsal:
.....zapletla do kola. Grin


Grin lamani v kole a zhaveni lebky zvane budik? No i ja mam z lonska veselou historku z Jiznich Cech od Habri u Budejovic. V ostre leve do kopce na sve strane jsem malem dal na bawu celicko s duhovym pumpickarem, ktery letel z kopce jak sutr do Macochy a v zatacce se stal hrickou gravitace a fyzikalnich sil. Nastesi se bawo luxusne ovlada a moje ma i ABS, takze jsem to nejal vymanevroval, ale pocitam, ze duhovka si na dresu pridal k tem barevnejm i hnedej pruh az na zada....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
 
tomtom
#79 
Nákup R1100 GSka
Přidané 13.12.2011 18:09
Avatar člena


Příspěvků: 745
Registrace: 13.07.11
http://www.tipmot...-stav.html
docela pěknej kousek..
 
babka
#80 
Nákup R1100 GSka
Přidané 20.01.2012 12:38

Příspěvků: 88
Registrace: 09.12.11
Co říkáte na toto, nebyl se na ní někdo podívat?http://www.tipmot...00-gs.html
 
Strana 4 z 6:   1    2    3    4    5    6  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 99
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,756
Nejnovější člen: Morph

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.62 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI