Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 4 z 7:   1    2    3    4    5    6    7  
 
Zadření motoru
Mr GS
#61 
Přidané 27.12.2011 17:20
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
TomR1 napsal:
Ale to máš všude lidi kteří si myslím že si koupí novou běc a tim to skončilo a jenom se jezdí a možná bych řekl že u značky BMW to bude ještě víc podmínění-protože BMW je přece drahý a absolutně spolehlivý-jenom sednu a jezdim a o nic se nestarám...takovejch lidí je spousta u všech značek,ale troufnul bych si tvrdit že u BMW to procento bude zajímavější Smile


To já mám teda jinou zkušenost.Když si někdo koupí něco nový,tak se o to ještě pěkně stará(ať je to cokoliv),ale koupit něco po druhém majiteli,aby to stálo za to,je fakt už umění.A pak je to,jak říkáš. "Je to BMW,tak to vydží všechno"...ale řekl bych,že tohle platí hlavně u aut.Koupit slušnýho baworáka ze třetí ruky je skoro nemožný helpless
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Rostabmw
#62 
Zadření motoru
Přidané 27.12.2011 17:57

Příspěvků: 40
Registrace: 21.09.08
Ohledně množství motorového oleje se mi nechce věřit že by výrobce uvedl v manuálu špatnou informaci tj. 2,9l při výměně filtru ale osobní zkušenosti mě přesvědčily že pokud chci mít olej po horní rysku tak musím nalít 3,2l . Měřeno podle návodu to znamená nechat zahřát až se spustí ventilátor , pak nechat běžet ještě minutu , vypnout a po chvíli měřit měrkou bez zašroubování . Dnes jsem změřil přesné množství při vypouštění (olej po horní rysku ) a vyteklo opravdu 3,2l . Nevím ale a to by mě zajímalo jestli nemůžu něco poškodit když dám olej jak tu někdo psal 1cm nad horní rysku (třeba lambda sondu ). Jo a při těch 2,9 litrech je to na měrce pár milimetrů nad minimem (spodní čtvrtina ).
 
toli
#63 
Zadření motoru
Přidané 27.12.2011 18:11
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Tak lambdu větším množstvím oleje určitě nezničíš- ta je ve vejfuku ale byli tu případy kdy po přelití (a tí vvětšímu tlaku)u 650 jednoválce praskla nádoba oleje- ten hliníkovej bazmek co se do něj zvrchu leje olej a funguje zároven jako chladič.Případně ti vylítaj gufera a bude to chcát tudy.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
randolf
#64 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 15:12
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
No mne motorka, ktere byl pred rokem vymenen motor (rozpulil se po pretrhnuti retezu) zacina vydavat cim dal zretelneji 2 rozdilne zvuky:
- Klepani (hlavne pri nizkych otackach, na volnobeh to klepe tak 2 Hz) .. hlasitost asi jako bych petikorunu pustil ze 2 centimetru na drevo - pomalu se zesiluje. Nemam poneti co to ne.
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf
 
paja1
#65 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 19:31
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
randolf napsal:
......
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf


Tohle vypadá jako detonační spalování, ale jestli jsou na to citlivé 800GS netuším.helpless
Kdyby to byl fichtl tak bych řekl odkarbonovat a seřídit předstih. Ale tady???
Pája
 
JardaFGS
#66 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
paja1 napsal:
randolf napsal:
......
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf


Tohle vypadá jako detonační spalování, ale jestli jsou na to citlivé 800GS netuším.helpless
Kdyby to byl fichtl tak bych řekl odkarbonovat a seřídit předstih. Ale tady???


Myslím, že 8stovka má na tohle čidlo klepání...
jardajerman@seznam.cz
 
randolf
#67 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
JardaFGS napsal:
paja1 napsal:
randolf napsal:
......
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf


Tohle vypadá jako detonační spalování, ale jestli jsou na to citlivé 800GS netuším.helpless
Kdyby to byl fichtl tak bych řekl odkarbonovat a seřídit předstih. Ale tady???


Myslím, že 8stovka má na tohle čidlo klepání...


Pry ho nema, ale mam tam (dle vyjadreni Renocaru) palivovou mapu pro 91oct benzin (na prani)...
 
hicks
#68 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 20:17
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
JardaFGS napsal:
paja1 napsal:
randolf napsal:
......
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf


Tohle vypadá jako detonační spalování, ale jestli jsou na to citlivé 800GS netuším.helpless
Kdyby to byl fichtl tak bych řekl odkarbonovat a seřídit předstih. Ale tady???


Myslím, že 8stovka má na tohle čidlo klepání...


jo a kdes to prosim vzal?

To ma IMHO jen 12ka. Nema to ani 1150.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Tryskac
#69 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 23:10

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
To klepanie na volnobehu mali všetky 8gs s nabehanými viac ako 25-30 kkm, ktoré som stretol, tiež dúfam že je to reťaz.
Hicks, do kelu mohol by si už pri svojich 100 kkm vymeniť reťaz nech vieme či to potom stíchne Wink , alebo ju skôr vymeníš za čosi iné ...
S tým čidlom máš pravdu, osemstovkám sa o ňom ani len nesnívalo.
 
randolf
#70 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 23:16
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Tryskac napsal:
To klepanie na volnobehu mali všetky 8gs s nabehanými viac ako 25-30 kkm, ktoré som stretol, tiež dúfam že je to reťaz.
Hicks, do kelu mohol by si už pri svojich 100 kkm vymeniť reťaz nech vieme či to potom stíchne Wink , alebo ju skôr vymeníš za čosi iné ...
S tým čidlom máš pravdu, osemstovkám sa o ňom ani len nesnívalo.


Klepani: no mne to dela i na volnobeh kdyz motorka stoji .. a i s novym retezem ... takze retez to nebude - alespon ne u mne.
 
JardaFGS
#71 
Zadření motoru
Přidané 02.01.2012 23:40
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
hicks napsal:
JardaFGS napsal:
paja1 napsal:
randolf napsal:
......
- Cinkani (asi jako bych intenzivne cinkal klicema), hlavne ve vyssich otackach - uz od zacatku to delalo asi od 5500, postupne se snizuji otacky pri kterych to dela - ted uz cca od 4000. Zalezi na teplote a vlhkosti vzduchu - po desti to nedela vubec. Ventily? Rozvodak?

Randolf


Tohle vypadá jako detonační spalování, ale jestli jsou na to citlivé 800GS netuším.helpless
Kdyby to byl fichtl tak bych řekl odkarbonovat a seřídit předstih. Ale tady???


Myslím, že 8stovka má na tohle čidlo klepání...


jo a kdes to prosim vzal?

To ma IMHO jen 12ka. Nema to ani 1150.



A tak to sorry, myslel jsem že ho má 8stovka a 12tka DOHC, ty předtim asi nee
jardajerman@seznam.cz
 
PetrAT
#72 
Zadření motoru
Přidané 03.01.2012 00:04

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
randolf napsal:
[quote]Tryskac napsal:
Klepani: no mne to dela i na volnobeh kdyz motorka stoji .. a i s novym retezem ... takze retez to nebude - alespon ne u mne.


Nezačíná klepat spojkový koš?
Zkus vymáčknout spojku jestli se ten zvuk změní
 
magoss
#73 
Zadření motoru
Přidané 03.01.2012 16:38
Avatar člena


Příspěvků: 1114
Registrace: 04.11.10
Vím že je to asi možná kravina a hlavně jinej stroj ale kamarád měl podobná problém s klepáním na volnoběh u TDM900 a tam to dělal napínák rozvodů...
 
Tryskac
#74 
Zadření motoru
Přidané 04.01.2012 09:27

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
Napinák som mal rozhodený vyzerá ok ak nie je v súvislosti s opotrebením vodiacej lišty krátky. No celkom by sa dal vylúčiť asi len prehodením z neklepajúcej motorky.

Spojka na klepot nemá žiadny vplyv aspoň u mňa. Má na to vplyv teplota, chladnejší /nie studený/neklepe. Preto som si nahováral, že to môže byť reťaz - že klepe až ked sa poriadne zohreje- natiahne.
Teraz po informácii od Randolfa to vyzerá na klasiku - že ide o vznik klepania poklesom viskozity oleja- zvačšenie vôli najskôr v kluke alebo vačke. A zvuk je oproti iným moto výraznejší kvôli systému vyvažovania, ktorý /ako laik v tejto oblasti/ nepovažujem za terno./ Asi preto to na NUDE celé prekopali/ Takže teraz je pre mňa hlavná podozrivá z klepania stredná ojnica zo svojími čapmi.
Randolf pri kolkých km si menil reťaz? Na novom či starom motore?

Aký by bol vhodný olej do 8gs s viskozitou aspoň 15w40?
 
hicks
#75 
Zadření motoru
Přidané 04.01.2012 10:23
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
magoss napsal:
Vím že je to asi možná kravina a hlavně jinej stroj ale kamarád měl podobná problém s klepáním na volnoběh u TDM900 a tam to dělal napínák rozvodů...


spatnej napinak by mel klepat hlavne za tepla pri volnobehu, alespon podle toho, co jsem zjistil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
magoss
#76 
Zadření motoru
Přidané 04.01.2012 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 1114
Registrace: 04.11.10
hicks napsal:
magoss napsal:
Vím že je to asi možná kravina a hlavně jinej stroj ale kamarád měl podobná problém s klepáním na volnoběh u TDM900 a tam to dělal napínák rozvodů...


spatnej napinak by mel klepat hlavne za tepla pri volnobehu, alespon podle toho, co jsem zjistil.


jemu to klapalo aj za studena tuším ale opravdu hnusnej zvuk.. nakonec zjistil že jeho ročníky na to trpěli tak to opravilo pár podložek pod šroub:-D
ale je to jiná motorka no
 
janjarolim
#77 
Zadření motoru
Přidané 20.01.2015 13:20
Avatar člena


Příspěvků: 90
Registrace: 20.11.14
ČAU, TAK TO ŽE MI TO KLAPE JAK ZA STUDENA TAK I ZA TEPLA , O TOM ŽÁDNÁ, ŽE SPOJKA TROCHU RACHOTÍ, TO DĚLÁ I BRATROVO GS, ale mě začal zle fungovat napínák.Na 40tisících klid, teď mám 43 tisíc a už to hraje jako orchestrion. Jsem si na 100% jistej napínákem.Tamto klapání vyvažováku nebo pístu(co já vím) je pořád stejný. V otáčkách dobrý, jízda konstatní rychlostí a brždění motorem děs, rozvod se mele jak u fellicie se 400tisíci.
Jak se toto léčí a co by mohlo být nemocný? Ani nevim jak to přesně to napínání funguje.
Děkuji za uvedení na pravou míru.
Kdyby byl jen napínák v řiti, co se tam mění nebo opravuje?
Upravil janjarolim dne 20.01.2015 13:24
rád se toulám na dvou kolech
 
servisak
#78 
Zadření motoru
Přidané 20.01.2015 13:29
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Nic se neopravuje jen se to vysroubuje a nasroubuje se novej.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
janjarolim
#79 
Zadření motoru
Přidané 20.01.2015 13:57
Avatar člena


Příspěvků: 90
Registrace: 20.11.14
co to koštuje pane?
rád se toulám na dvou kolech
 
Tryskac
#80 
Zadření motoru
Přidané 20.01.2015 16:03

Příspěvků: 740
Registrace: 16.11.08
janjarolim napsal:
. V otáčkách dobrý, jízda konstatní rychlostí a brždění motorem děs, rozvod se mele jak u fellicie se 400tisíci.
Jak se toto léčí a co by mohlo být nemocný? Ani nevim jak to přesně to napínání funguje.
Děkuji za uvedení na pravou míru.
Kdyby byl jen napínák v řiti, co se tam mění nebo opravuje?


Ja teda moc neverím, že by to bo napínák. To by po štarte muselo robiť strašný rámus .
Ako funguje pochopíš z priložených obrázkov.
Hydronapinák sa síce dá rozobrať ale nie je prečo. Ak nefunguje pravdepodobne v ňom netesní gulička. V tom prípade by mohlo pomôcť oprať ho v ultrazvuku.
Pre skúšku by sa aj dal nahradiť skrutkovým, vraj dosť bežná úprava na okruhoch.
s194.photobucket.com/user/Dselboy/media/F8GS%20Projects/Cam%20Chain/TIMINGGEAR.gif.html#/user/Dselboy/media/F8GS%20Projects/Cam%20Chain/TIMINGGEAR.gif.html?&_suid=14217650501510913750460657905[/img]<br />
[img]http://megt.mv.uni-kl.de/fileadmin/_processed_/csm_An3_1_Spannelement-Prinzip_bbb066ffa4.jpg
 
Strana 4 z 7:   1    2    3    4    5    6    7  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.40 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI