Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
 
rachot 1150
zetor
#61 
Přidané 30.03.2012 08:50
Avatar člena


Příspěvků: 9085
Registrace: 09.11.10
sandman: Ten zvuk mi to dělá od 4000ot./min a víc...na 4,5,6 rychlost....to nebude podtáčením...

U předchozí R1150GS taktéž...
Upravil zetor dne 30.03.2012 08:51
 
Chose
#62 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 09:00

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
sandman-GS napsal:
Chose a ja si zas myslim ze je to sbobodne forum a svuj nazor tady muze vyjadrit kazdej.Je pravda ze s y-svodem je to dole trocha lepsi ale i tak si podradim...


Nechtěl jsem tě a ani nechci omezovat v názorech. Bylo to myšleno tak, že tobě mašina nerachotí tak jako nám ostatním tady píšícím. A tento rachot rozhodně není způsobený podtočeným motorem, tento rachot se ozývá v úplně jiném režimu a o to jde. Na základě toho, že znáš pouze zvuk podtočenýho motoru a né toho našeho zmiňovaného rachotu, jsem napsal že mužes být rád, že nemusíš řešit tento problém. Snad teď, už si rozumíme.
 
ALF-gs
#63 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 11:27
Avatar člena


Příspěvků: 526
Registrace: 30.05.10
Rozumime Chose a jsem rad ze ten zvuk co tady popisujete neznam!Musim zaklepat na drevo...Nejak sem si to spatne vylozil!
 
petrguss
#64 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 11:58
Avatar člena


Příspěvků: 728
Registrace: 04.03.12
no a co to tedy vlasně rachotí? - něco přeci musí to řinčení vydávat...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
 
Waltr
#65 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 13:40
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Nemůžu se k tomuto problému moc vyjadřovat, nikdy jsem to nezažil. Ale možná některé mé ůvahy nebudou daleko pravdy.
Evidentně dochází k problému se špatným spalováním. Směs je buď zapálena v nevhodný okamžik, nebo je špatně promísena (špatný poměr).
Zvuk je eploze místo zažehnutí (diesel Grin )
Tedy zkresleně, někdo má lépe proudící sání, nebo jiný filtr, někdo lehce posunutý zápal, možná má na to vliv i kvalita chlazení.
U dvanáctky je snímač klepání, netuším jakým způsobem funguje, ale možná by o mnohé osvětlilo. Jestli ubírá paliva- i když to už by měla zvládat řídící jednotka, možná posouvá zápal. Mám pocit že tohle se dělá u změn oktanů.
To bych ale nechal na zkušenějších. Já bych ale šel tímto směrem.
Možná by mnohé vysvětlilo změrení komprese a předstihu.
 
3axap
#66 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 14:02

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Waltr napsal:
Nemůžu se k tomuto problému moc vyjadřovat, nikdy jsem to nezažil. Ale možná některé mé ůvahy nebudou daleko pravdy.
Evidentně dochází k problému se špatným spalováním. Směs je buď zapálena v nevhodný okamžik, nebo je špatně promísena (špatný poměr).
Zvuk je eploze místo zažehnutí (diesel Grin )
Tedy zkresleně, někdo má lépe proudící sání, nebo jiný filtr, někdo lehce posunutý zápal, možná má na to vliv i kvalita chlazení.
U dvanáctky je snímač klepání, netuším jakým způsobem funguje, ale možná by o mnohé osvětlilo. Jestli ubírá paliva- i když to už by měla zvládat řídící jednotka, možná posouvá zápal. Mám pocit že tohle se dělá u změn oktanů.
To bych ale nechal na zkušenějších. Já bych ale šel tímto směrem.
Možná by mnohé vysvětlilo změrení komprese a předstihu.

Já se k tomuto problému také nemohu moc vyjadřovat páč nemám 1150,ale už jsem jednou tady někde psal,že jsem slyšel,že to byl jen takový "bezvýznamný mezityp"hilariousAsi se jim zmiňované problémy nechtělo řešit tak začali vyrábět dvanáctku....Frown
 
vevis
#67 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 15:57
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Ja jsem u sve 1100gs tyhle zvuky zatim nezaznamenal.A jeste jsem netankoval vic,nez 95 oktanu a vetsinou tankuju u levnejsich benzinek.Ale nechci to zakriknout!Shock
Mam asi dobrej rocnik 94.thumbs up
 
Chose
#68 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 22:19

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
vlastimil napsal:
Waltr napsal:
Nemůžu se k tomuto problému moc vyjadřovat, nikdy jsem to nezažil. Ale možná některé mé ůvahy nebudou daleko pravdy.
Evidentně dochází k problému se špatným spalováním. Směs je buď zapálena v nevhodný okamžik, nebo je špatně promísena (špatný poměr).
Zvuk je eploze místo zažehnutí (diesel Grin )
Tedy zkresleně, někdo má lépe proudící sání, nebo jiný filtr, někdo lehce posunutý zápal, možná má na to vliv i kvalita chlazení.
U dvanáctky je snímač klepání, netuším jakým způsobem funguje, ale možná by o mnohé osvětlilo. Jestli ubírá paliva- i když to už by měla zvládat řídící jednotka, možná posouvá zápal. Mám pocit že tohle se dělá u změn oktanů.
To bych ale nechal na zkušenějších. Já bych ale šel tímto směrem.
Možná by mnohé vysvětlilo změrení komprese a předstihu.

Já se k tomuto problému také nemohu moc vyjadřovat páč nemám 1150,ale už jsem jednou tady někde psal,že jsem slyšel,že to byl jen takový "bezvýznamný mezityp"hilariousAsi se jim zmiňované problémy nechtělo řešit tak začali vyrábět dvanáctku....Frown


Vlastimile, uz to nehul.
 
Kubicek
#69 
rachot 1150
Přidané 30.03.2012 23:18
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Waltře, dělalo mi to i s molitaňákem od TT vrátil jsem origo papírovej a dělá to pořád. Asi bude na vině ten benzín. Je pravda, že když je po dešti, čili vlhko ideální podmínky, zaznamenal jsem, že jev se výrazně omezí. Zkusím ještě jiný svíčky, 3 bodový brisky. Kolega co je jezdí si nestěžuje a dost je chváli.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
Waltr
#70 
rachot 1150
Přidané 31.03.2012 07:53
Avatar člena


Příspěvků: 2767
Registrace: 27.06.08
Hele já o tom diskutoval s kapacitou, a myslím že se na věc dívám stejně, základ je benzín.
Boxery jsou kostrukčně poměrně vyšponované motory- myslím chlazení, spotřebou atd....takže pokud se opravdu palivo od doby kdy se tyto stroje vyráběly změnilo, bude daleko více poznat citlivější přidávání plynu. Patrně z důvodu toho se na dvanáctky dává senzor na ,,rachot" který posouvá zápal. Prostě změkčí chod- takže si podle toho myslím že to není u 1150 závada, ale konstrukční vlastnost.
Asi bych udělal pro motor to nejlepší co jde, občas opravdu pořádně protáhl- 30km v horním pásmu otáček, občas zkusil změnu benzínu, a zkoušel změnit styl jízdy, tahat dál nižší kvalt s plynulejším přidáním plynu?
 
Ivan
#71 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 10:59
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Dotaz na jiný zvuk - při teplotách blízkých nule se stane, že se za jízdy ozve zepředu zespoda (ale může to být od kola, z nádrže, motoru...) kvílivý zvuk. Nemá to souvislost s otáčkami motoru ani bržděním, pouze s rychlostí motorky. Smáčknu spojku, uberu plyn, kvílí to stále a jak zpomaluji (s brzdou i bez), postupně to slábne až kolem 40 km/h přestane. Zrychlím a je klid, ale třeba se to za chvíli zase ozve, je to nepravidelné, někdy ano, někdy ne. Altík po repasi, baterka nová, brzdové desky nové a opravdu to dělá jen při nízkých teplotách, poprvé v prosinci cestou do Vrchlabí kdy mrzlo, teď v neděli cestou ze Slovenska, teplota kolem nuly. V pondělí jsem dojížděl z Ostravy domů, bylo 7 stupňů a klid.
 
sadilek
#72 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 11:17
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
čerpadlo.
 
www.jezdime.eu
motif
#73 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 11:29

Příspěvků: 255
Registrace: 08.12.11
Muzu za to tahat jak chci a nic to nedela.. Mozna ze tomu pomaha Ysvod,KN a Techlusion jednotka..
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure
 
joe
#74 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 12:17

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Ivan napsal:
Dotaz na jiný zvuk - při teplotách blízkých nule se stane, že se za jízdy ozve zepředu zespoda (ale může to být od kola, z nádrže, motoru...) kvílivý zvuk. Nemá to souvislost s otáčkami motoru ani bržděním, pouze s rychlostí motorky. Smáčknu spojku, uberu plyn, kvílí to stále a jak zpomaluji (s brzdou i bez), postupně to slábne až kolem 40 km/h přestane. Zrychlím a je klid, ale třeba se to za chvíli zase ozve, je to nepravidelné, někdy ano, někdy ne. Altík po repasi, baterka nová, brzdové desky nové a opravdu to dělá jen při nízkých teplotách, poprvé v prosinci cestou do Vrchlabí kdy mrzlo, teď v neděli cestou ze Slovenska, teplota kolem nuly. V pondělí jsem dojížděl z Ostravy domů, bylo 7 stupňů a klid.

Jak píše kolega čerpadlo. Mně to dělá pořád, když je plná nádrž, tak to není tak slyšet.
 
stepan
#75 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 12:44
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
vlastimil napsal:
Já se k tomuto problému také nemohu moc vyjadřovat páč nemám 1150,ale už jsem jednou tady někde psal,že jsem slyšel,že to byl jen takový "bezvýznamný mezityp"hilariousAsi se jim zmiňované problémy nechtělo řešit tak začali vyrábět dvanáctku....Frown


Psal si to tady Smile
http://www.bmwgs....ost_226326
 
http://kouzelnyzivot.cz
Hrabe_X
#76 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 12:48
Avatar člena


Příspěvků: 3747
Registrace: 31.10.07
vevis napsal:
Ja jsem u sve 1100gs tyhle zvuky zatim nezaznamenal.A jeste jsem netankoval vic,nez 95 oktanu a vetsinou tankuju u levnejsich benzinek.Ale nechci to zakriknout!Shock
Mam asi dobrej rocnik 94.thumbs up



Jak tady čtu, někomu rachotěj i11tky, ale poslední ročníky.

Nejspíš byly poslední ročníky technicky blízko rachotinám 1150. Proto tedy stejně jako rachotiny 1150 rachotěj i poslední rachotiny z dynastie 11tek.

Naštěstí mám také babičku z 96roku minulého století, která má ještě spalovací prostor přizpůsobený na vše, co hoří, mimo nekvalitního uhlí a mokrého dříví. Grin
Upravil Hrabe_X dne 10.04.2012 12:48
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Ivan
#77 
rachot 1150
Přidané 10.04.2012 13:02
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Joe - možné je vše, ale nejsem si jistý. Čerpadlo je vždy slyšet víc při prázdné nádrži, u nové motorky méně, postupně trochu víc. Tohle je ale jiný zvuk, opravdu dost hlasitý a dělá to jen při nízkých teplotách a jakkoliv plné nádrži. Navíc nevím jak by mohlo kvílení postupně mizet se snižující se rychlostí a při cca 40 km/h náhle zmizet úplně. Filtr v nádrži mám nový...
 
Pertla
#78 
rachot 1150
Přidané 14.04.2012 21:53
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Tak musím říct že rada vzít vervu 100 a trošku tomu "přitopit" byla účiná ... na novou nádrž 100vky žádný zvuky z motoru, nic ... tak jsem zvědav až vezmu zase 95. Napíšu zkušenosti ..
Jinak v Kr. poli v Brně na benzině Verva100 - 40,9Kč...
 
Tonda
#79 
rachot 1150
Přidané 14.04.2012 22:48

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Pertla - vidíš, já ti to říkalCool
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Pertla
#80 
rachot 1150
Přidané 14.04.2012 23:00
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Tonda> Já Ti věřil Smile
 
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 114
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.38 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI