Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
 
R1150GS versus K1200LT
chstepan
#61 
Přidané 17.09.2012 08:13

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... tak jsem si vyzkoušel LT v reálu :-)

takže z mého pohledu za tu malou chvilku asi takhle: .... super stroj, děsnej obr a respekt budící parník, proti 1150 GSu sametově klidnej motor a na můj vkus až přehnanej luxus pro spolujezdce ...
jízda dobrá, akorát dík mému strachu a respektu jsem si ji až tak za tu chvilku nevychutnal ...
přesná mašina pro můj styl jízdy ... jenže je na mě moc velká a těžká ... už takhle se peru s 1150 a tohle je ještě větší macek ... navíc když na místě odložím 1150 , tak jsou škody (díky padákům atd.) téměř nulové, tady u LT by to bylo podstatně horší ...
škoda, že není tak v 70% měřítku zmenšená :-) ....
(ch)stepan
 
jezek
#62 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 17.09.2012 08:17

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
budeš se divit, ale právě LT při pádu díky dobře schovanejm padákům má škudu při položení minimální.. Na místě takřka nulovou a při jízdě taky.. pokud teda to netrefíš do stromu.. věř mi, vím o čem píšu.. Smile
 
chstepan
#63 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 17.09.2012 08:23

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
jezek napsal:
budeš se divit, ale právě LT při pádu díky dobře schovanejm padákům má škudu při položení minimální.. Na místě takřka nulovou a při jízdě taky.. pokud teda to netrefíš do stromu.. věř mi, vím o čem píšu.. Smile


... to mě Ježku nedělej :-)) .... už tak jsem nahlodanej jak kost v myším hnízdě ...

mám to svý GSo rád ... všechno je super, jen ten "hrubej" projev motoru se vším tím cvakáním, cvrlikáním a klepáním mě kazí tu mojí idylku při kochací jízdě :-)) ...
Upravil chstepan dne 17.09.2012 08:24
(ch)stepan
 
vevis
#64 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 17.09.2012 08:30
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Nechce se mi to cist cele,ale mel jsem moznost jezdit s Ivo Bohuslavem kdyz mel 1150 GSA i LT.Na LT jses v zatackach tim stojanem dost limitovanej.Kdyz on uz skrtal,tak my jsme jeste zdaleka nebyli ve velkem naklonu.A s tema polnima cestama bych byl opatrnej.Obcas to zkusil,ale bylo to trapeni a ta svetla vyska na to fakt neni.To musi byt opravdu rovna upravena sotolinka.To byl taky hlavni duvod,proc ji hasic vymenil za 1200GSA.
Ale na hltani kilometru,rychle presuny po dalnicich a klidne jezdeni po okreskach asi idealni stroj.thumbs up
 
chstepan
#65 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 17.09.2012 08:34

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
vevis napsal:
Ale na hltani kilometru,rychle presuny po dalnicich a klidne jezdeni po okreskach asi idealni stroj.thumbs up


... no a to jsem celej já :-)) až na ty rychlé přesuny po dálnicích ... já bych napsal spíš "jen" přesuny po dálnicích :-)) (rychlé bych vynechal :-)
Upravil chstepan dne 17.09.2012 08:35
(ch)stepan
 
jezek
#66 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 17.09.2012 08:48

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
přečti si to povídání jak sem dával Vašek:
http://www.bmwgs....d_id=11558

fakt "relativně" univerzální motorka.. Smile

To Vevis: broušení stojanu je jen první level a ukazuje na to, že ještě nebyl pořádně v náklonu.. Wink druhý level jsou obroušené stupačky, v třetím levelu máš pěkně obroušené kapotáže.. Cool
 
PeDR
#67 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 18.09.2012 09:34
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
Ježku, ty piráte, tak se jezdí?Grin
 
MotoPaja
#68 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 19.09.2012 00:58

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
chstepan napsal:
... jenže je na mě moc velká a těžká ... už takhle se peru s 1150 a tohle je ještě větší macek ... navíc když na místě odložím 1150 , tak jsou škody (díky padákům atd.) téměř nulové, tady u LT by to bylo podstatně horší ...
škoda, že není tak v 70% měřítku zmenšená :-) ....


když čoveče to sis asi vybral blbou značku, BMW prostě dělá velký motorky Smile

jestli chceš lehčí cesťák můžeš se zkusit podívat po Hondě Deauville Smile
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Peacemaker
#69 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 19.09.2012 18:53
Avatar člena


Příspěvků: 1359
Registrace: 25.05.07
proc chodit tak daleko - 12ka RTcko, pokud neboxeri motor, tak 12/13 gtcko by taky mohlo byt v poho
 
MotoPaja
#70 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 19.09.2012 23:58

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Peacemaker napsal:
proc chodit tak daleko - 12ka RTcko, pokud neboxeri motor, tak 12/13 gtcko by taky mohlo byt v poho


no protože pokud je těžký i 1150 GS tak myslím, že u BMW cesťák těžko Smile
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
chstepan
#71 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 20.09.2012 07:36

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
MotoPaja napsal:
Peacemaker napsal:
proc chodit tak daleko - 12ka RTcko, pokud neboxeri motor, tak 12/13 gtcko by taky mohlo byt v poho


no protože pokud je těžký i 1150 GS tak myslím, že u BMW cesťák těžko Smile


nikde jsem nepsal, že je pro mě váha ten hlavní problém ... s tou se dá žít :-) , ale velikost ... kupodivu ač má LT papírově nižší sedlo, došáhnu z ní pocitově a možná i opravdově hůř než z GSa ... možná to dělá tvar (šířka) sedla ...

ps. Deauvilku jsem zkoušel, ale ten motor z TA je tam docela slabý a chybí 6-ka :-(
Upravil chstepan dne 20.09.2012 07:38
(ch)stepan
 
jezek
#72 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 20.09.2012 08:39

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
LT do roku 2004 taky nemá šestku.
 
Peacemaker
#73 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 20.09.2012 16:50
Avatar člena


Příspěvků: 1359
Registrace: 25.05.07
tak ona ta seska asi hlavne chybi na tom deauvillovi, ja to mel tusim na ntvcku to samy

zkus to RTcko, moc fajn a vcelku kompaktni stroj. Pokud chces neco jinyho nez bmw, tak dobry vozitko je st 1300 pan european - fakt vybornej stroj, kde mi chybel jenom sterac, tempomat a tusim radio Smile dosahnes naprosto v pohode (mam 170 cm)

jeste poznamka k tem gumam, tusim ze se probiraly tady v tomhle vlakne. Napr. Na tom panovi, dvousmesovy bridge na nich vubec nefungovaly. Co byla naopak spickova guma tak jednosmesovka bt20 (tusim cestovni verze F), potvrzeno i policenim sborem policie cr. Ja na nich dal faro cca 10000 km vylet a moc ji neubylo.
 
chstepan
#74 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 20.09.2012 18:23

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... dát do R1150 GS K-čkovej motor nebo V-čko z Varana tak to bude ideál :-))
.. zatím má pro mě GSo výrazně víc kladů než záporů, takže u něj zůstanu :-)

dík, za všechny rady a postřehy
(ch)stepan
 
MotoPaja
#75 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 20.09.2012 23:40

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
absenci 6 bych bral spíš jako výhodu, když srovnám svojí 1150GSA a tátovu 1100R tak opravdu ta 6 tam je jen proto aby člověk víc řadil, otáčky jsou při stejných rychlostech stejný

chstepan: no každej máme něco, mě teda motor z Varana nijak neuchvátil Smile ale pokud jde o výkon tak kdybys zauvažoval o 12GS měl bys asi vyhráno, má silnější motor i nižší váhu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
radim2
#76 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 21.09.2012 18:37
Avatar člena


Příspěvků: 25
Registrace: 09.01.10
to ježek: je mě asi prodali nedělní LT mám 2005 a ta taky nemá 6! ježku ježkuShock
Pneu mam BT 20 a nechci nic jineho! Mam najeto na techto pneu přes 80 tis km a spokojenost. Výdrž přední cca:13tis km, zadní cca: 25tis.Smile
 
chstepan
#77 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 22.10.2012 10:02

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... hola pánové .. co když do srovnání ještě zařadím R1200RT ..?
má někdo nějaké reálné zklušenosti .. ?
(ch)stepan
 
Killingman
#78 
R1150GS versus K1200LT
Přidané 28.11.2012 15:32

Příspěvků: 243
Registrace: 08.05.07
Až zařadíš K1200R tak sem něco napíšu :-)))
 
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 83
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.26 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI