Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Junior
#61 
Přidané 02.08.2007 12:28

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
Caute,

Chcem sa opytat asi pre vas blbu otazku. no od akeho roku ma GSo vstrekovanie? konkretne R1100GS, dakujem
Cool
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
Milos
#62 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 02.08.2007 12:34
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Vstřikování je ve všech R 1100 GS (čtyřventilech) - 1995. Dvojventilová klasika měla karburátor R 100 GS PD ap.
 
www.pinkava.cz
Junior
#63 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 03.08.2007 14:05

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
aha super.. tak potom som spokojny. Lebo na mojej VFR je vsetrekovanie a je to ovela lepsie. Pred tym som mal starsiu VFR a bolo to citit. horsie starty. horsia reakcia na plyn a hlavne spotreba na dlhe trate..
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
shimi
#64 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 03.08.2007 15:34

Příspěvků: 764
Registrace: 26.03.07
jo je to hlavně o tý spotřebě,jinak karbec nebil špatnej jako postřeh na plyn měl asi lepší ale zase ta spotřeba a to nepřesný dávkování určitě na spotřebě bylo znát
 
Junior
#65 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 10:53

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
Ahojte, akurat som sa rospraval . s kamaratom .. ktory mal tak ako ja stale japoncov a vravel som mu ze chcem GSo ale ze peniaze budu asi len na rocnik tak 97 a on ye to je statre a tak .. tak sa chcem opytat ci aj pri BMW sa to tak vere.. ze 97 je uz naozaj stara motorka.. je to asi hlupa otazka . no neviem ci mam radsej utiahnut opasok, pockat a kupit potom novsi rocnik... dakujem pekne dufam ze ma nebudete mat za chuja Sad
Este raz dik,
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
Draco
#66 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 11:01
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 27.02.07
Teď si nejsem jistý, jak je to s těma převodovkama, ale raději běž do GSa od roku 98. Každopádně to stará motorka není, nebo vlastně je, ale je to v podstatě jedno. A v podstatě ji kdykoli můžeš prodat a koupit novější model.
 
Bohumil
#67 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 12:30
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Tak tak,rači ročník 98.Jinak 1150 bych bral jedině advenčra ale to je cena už skoro 1200 a dyž už 1200 tak adventure ale to je už moc peněz tak si rači nechám svoji 1100 která mi tu službu udělá taky a ušetřený peníze projezdím a prožeru.Tak a ted si vyber...GrinGrinGrin
 
Milos
#68 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 12:50
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Projdi si ještě toto téma: http://www.bmwgs....read_id=11, kde je mimo jiné srovnání obou modelů a jejich přednosti a nedostatky a taky si určitě přečti článek od Ivana "Výměna BMW R 1100 GS za BMW R 1150 GS Adventure" http://www.bmwgs....icle_id=55.
 
www.pinkava.cz
Ivan
#69 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 12:58
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
U BMW myslím neplatí že 97 je stará motorka. A klidně bych se nebál roku 97 - má to už plechovou nádrž, novější těsnění pod ventilovým víkem a všechny další vychytávky a myslím, že už i převodovka je poslední co dělali. U japonců je to všechno jinak.
 
Bohumil
#70 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 13:17
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Jasně ale de oto aby ta 97 ty vylepšení už měla tak proto pro jistotu 98. Já takoví starosti nemám,mám 96 GrinGrinGrin
 
Draco
#71 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 13:32
Avatar člena


Příspěvků: 413
Registrace: 27.02.07
Ono je to s GSama tak trochu jak u choperu, ty taky nejak nestarnou. Za to supersporty uz kdyz ho koupis, tak je stary Grin.

A ted nevim, jestli v 96 byly GSa tak dobre udelane, ze vydrzely bez radikalni zmeny az do GS 1200. Kazdopadne jsou to vsechno vyborne a spolehlive stroje.
 
abbe
#72 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 15:10
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
Datum: 28 November, 2006 11:14

Tady o tom psal Cyril:

Re: Co vám nejvíce vadí na BMW
Autor: cyril (IP zalogováno)
Datum: 9 March, 2005 11:30


Ohlednì pøevodovky ti musím dát za pravdu. je to tím že se toèi k motoru 1:1 a ne jako u Japonèíka 1:2 nebo tak nìjak. Další vìc je, že zhruba do 4. mìsíce 1997 dle ETK od BMW byly tyto pøevodovky dost poruchové a øíkalo se jim takzvanì "Gangspringer"(VyskakovaèWink. To proto, že ozubená kola pøenášející sílu èelním ozubením jsou však také hlavnì vybavena ještì více zatìžovanými boèními trochu kónickými zuby, které byly v této dobì pouze 3ks na jednom kole, u pozdìjších modelù které jsou od roku 1997 se 6ti kusy.Tyto se díky malému poètu a menší styèné ploše rychleji opotøebovaly a vedlo to k tomu, že zaøazenou rychlost již potom zvládala udržet v zábìru pouze øadící vidlièka, která je z lehké slitiny a dlouho tento nápor nevydržela. Zlomil se aretaèní kolíèek a problém byl na místì. Zaøazené dva rychlostní stupnì, tedy zablokované kolo. Byl jsem u toho když se to jednou stalo na R1100RT, naštìstí již motorka témìø stála. Nejznámìjší pøípady jsou okolo 40000km, a to nejvíce u GS. Pozná se to podle malého, sotva znatelného škubnutí pøi øádném pøidání plynu a držením motorky ve vìtší akceleraci, nejdøíve to dìlá málo,tøeba jen pøi pøedjíždìní, postupnì se to ale zvìtšuje. Jsou známy motorky, které takto zlobí nìkolik let a nic se nedìje, já vidìl tìchto pøevodovek již asi 5ks. Náklady na opravu se liší podle kol která se musí mìnit, jedno kolo stojí zhruba 5000Kè a vždy se musí mìnit pøíslušná dvì kola do sebe zapadající. Samozøejmì vidlièka pøíslušného segmentu také. Možná jsem vás všechny trochu postrašil, ale není to tak tragické.

Cyril
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
Junior
#73 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 15:11

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
A co je vlastne s rocnikom pod 97? mali nejake problemy ? dakujem
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
abbe
#74 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 15:11
Avatar člena


Příspěvků: 296
Registrace: 22.03.07
Datum: 28 November, 2006 11:14

Tady o tom psal Cyril:

Re: Co vám nejvíce vadí na BMW
Autor: cyril (IP zalogováno)
Datum: 9 March, 2005 11:30


Ohlednì pøevodovky ti musím dát za pravdu. je to tím že se toèi k motoru 1:1 a ne jako u Japonèíka 1:2 nebo tak nìjak. Další vìc je, že zhruba do 4. mìsíce 1997 dle ETK od BMW byly tyto pøevodovky dost poruchové a øíkalo se jim takzvanì "Gangspringer"(VyskakovaèWink. To proto, že ozubená kola pøenášející sílu èelním ozubením jsou však také hlavnì vybavena ještì více zatìžovanými boèními trochu kónickými zuby, které byly v této dobì pouze 3ks na jednom kole, u pozdìjších modelù které jsou od roku 1997 se 6ti kusy.Tyto se díky malému poètu a menší styèné ploše rychleji opotøebovaly a vedlo to k tomu, že zaøazenou rychlost již potom zvládala udržet v zábìru pouze øadící vidlièka, která je z lehké slitiny a dlouho tento nápor nevydržela. Zlomil se aretaèní kolíèek a problém byl na místì. Zaøazené dva rychlostní stupnì, tedy zablokované kolo. Byl jsem u toho když se to jednou stalo na R1100RT, naštìstí již motorka témìø stála. Nejznámìjší pøípady jsou okolo 40000km, a to nejvíce u GS. Pozná se to podle malého, sotva znatelného škubnutí pøi øádném pøidání plynu a držením motorky ve vìtší akceleraci, nejdøíve to dìlá málo,tøeba jen pøi pøedjíždìní, postupnì se to ale zvìtšuje. Jsou známy motorky, které takto zlobí nìkolik let a nic se nedìje, já vidìl tìchto pøevodovek již asi 5ks. Náklady na opravu se liší podle kol která se musí mìnit, jedno kolo stojí zhruba 5000Kè a vždy se musí mìnit pøíslušná dvì kola do sebe zapadající. Samozøejmì vidlièka pøíslušného segmentu také. Možná jsem vás všechny trochu postrašil, ale není to tak tragické.

Cyril
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
 
Junior
#75 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 08.08.2007 15:33

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
fuuu tak to asi nepojdem do rocniku starsieho ako je 97. Mal som kawasaki ninja a rosypala sa mi prevodovka za jazdy .. uz nikdy viac to enchcem zazit. uplne sa mi zablokovalo koleso. Opravil som to sam musel som vymenit 4 kolieska. Takze z tochto mam panicky strach. No musim dat vysie latku a siahnut hlbsie do vrecka. Inac teraz som na motorkari.cz videl inzerat na GS 94 a96 jedno za 100 a druhe za 110tis uz ste to niekto boli pozriet ?
dakujem
Upravil Junior dne 08.08.2007 15:35
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
Luboss007
#76 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 09.08.2007 11:31

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Já bych se tý převodovky zas tak nebál.Říká se,že pokud neodejde do 40000km,tak potom je v pohodě.Podívej se, kolik je tu zaregistrovaných lidí s 11-kou a zeptej se jich,kolik lidí tu převodovku generálkovalo.
 
Junior
#77 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 07.09.2007 18:53

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
Zdravim Vas,

Mam taku mozno hlupu otazku. Je blbost kupit R1100GS ktore ma najazdene 100tis Km ?

Dakujem za odpovede.

S pozdravom Junior.
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
Bohumil
#78 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 07.09.2007 19:10
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Moja má 90000 a zdá se mi že jezdí čimdál líp.Jasně je rozdíl v opotřebovanosti záleží jaká je cena. Ještě jednu otázku protebe, kdyš tu mou vyleštím stočím 50 tisíc km mislíš že to poznáš ? WinkWink Jak říkám rozhodující je stav a cena dnes je už obrovský výběr jak u nás tak venku takže je to na tobě...
 
Junior
#79 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 07.09.2007 19:47

Příspěvků: 31
Registrace: 18.07.07
bohumil nepochybujem o tom ze kazda 5. motorka ma stocene Km.. Len ma zaujmalo ci to nieje uz moc na toto BMW.. ci to nezere viac oleja ci prevodovka nebude problemova za chvilu.. jednoducho ci sa mi to nezacne postupne sypat pod zadkom .

Dakujem .

Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
 
Bohumil
#80 
Kupa BMW R1100GS pripadne R1150GS
Přidané 07.09.2007 20:02
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Na R 1100 rozhodně 100 tisíc km neni moc to je můj názor.Jinak olej to bude žrat furt stejně možná míň než nová a převodovka jestli vydržela 100 tisíc tak se uš nevysipe.Toš tak.
 
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 101
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI