aha super.. tak potom som spokojny. Lebo na mojej VFR je vsetrekovanie a je to ovela lepsie. Pred tym som mal starsiu VFR a bolo to citit. horsie starty. horsia reakcia na plyn a hlavne spotreba na dlhe trate..
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
jo je to hlavně o tý spotřebě,jinak karbec nebil špatnej jako postřeh na plyn měl asi lepší ale zase ta spotřeba a to nepřesný dávkování určitě na spotřebě bylo znát
Ahojte, akurat som sa rospraval . s kamaratom .. ktory mal tak ako ja stale japoncov a vravel som mu ze chcem GSo ale ze peniaze budu asi len na rocnik tak 97 a on ye to je statre a tak .. tak sa chcem opytat ci aj pri BMW sa to tak vere.. ze 97 je uz naozaj stara motorka.. je to asi hlupa otazka . no neviem ci mam radsej utiahnut opasok, pockat a kupit potom novsi rocnik... dakujem pekne dufam ze ma nebudete mat za chuja
Este raz dik,
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Teď si nejsem jistý, jak je to s těma převodovkama, ale raději běž do GSa od roku 98. Každopádně to stará motorka není, nebo vlastně je, ale je to v podstatě jedno. A v podstatě ji kdykoli můžeš prodat a koupit novější model.
Tak tak,rači ročník 98.Jinak 1150 bych bral jedině advenčra ale to je cena už skoro 1200 a dyž už 1200 tak adventure ale to je už moc peněz tak si rači nechám svoji 1100 která mi tu službu udělá taky a ušetřený peníze projezdím a prožeru.Tak a ted si vyber...
Projdi si ještě toto téma: http://www.bmwgs....read_id=11, kde je mimo jiné srovnání obou modelů a jejich přednosti a nedostatky a taky si určitě přečti článek od Ivana "Výměna BMW R 1100 GS za BMW R 1150 GS Adventure" http://www.bmwgs....icle_id=55.
U BMW myslím neplatí že 97 je stará motorka. A klidně bych se nebál roku 97 - má to už plechovou nádrž, novější těsnění pod ventilovým víkem a všechny další vychytávky a myslím, že už i převodovka je poslední co dělali. U japonců je to všechno jinak.
Ono je to s GSama tak trochu jak u choperu, ty taky nejak nestarnou. Za to supersporty uz kdyz ho koupis, tak je stary .
A ted nevim, jestli v 96 byly GSa tak dobre udelane, ze vydrzely bez radikalni zmeny az do GS 1200. Kazdopadne jsou to vsechno vyborne a spolehlive stroje.
Re: Co vám nejvíce vadí na BMW
Autor: cyril (IP zalogováno)
Datum: 9 March, 2005 11:30
Ohlednì pøevodovky ti musím dát za pravdu. je to tím že se toèi k motoru 1:1 a ne jako u Japonèíka 1:2 nebo tak nìjak. Další vìc je, že zhruba do 4. mìsíce 1997 dle ETK od BMW byly tyto pøevodovky dost poruchové a øíkalo se jim takzvanì "Gangspringer"(Vyskakovaè. To proto, že ozubená kola pøenášející sílu èelním ozubením jsou však také hlavnì vybavena ještì více zatìžovanými boèními trochu kónickými zuby, které byly v této dobì pouze 3ks na jednom kole, u pozdìjších modelù které jsou od roku 1997 se 6ti kusy.Tyto se díky malému poètu a menší styèné ploše rychleji opotøebovaly a vedlo to k tomu, že zaøazenou rychlost již potom zvládala udržet v zábìru pouze øadící vidlièka, která je z lehké slitiny a dlouho tento nápor nevydržela. Zlomil se aretaèní kolíèek a problém byl na místì. Zaøazené dva rychlostní stupnì, tedy zablokované kolo. Byl jsem u toho když se to jednou stalo na R1100RT, naštìstí již motorka témìø stála. Nejznámìjší pøípady jsou okolo 40000km, a to nejvíce u GS. Pozná se to podle malého, sotva znatelného škubnutí pøi øádném pøidání plynu a držením motorky ve vìtší akceleraci, nejdøíve to dìlá málo,tøeba jen pøi pøedjíždìní, postupnì se to ale zvìtšuje. Jsou známy motorky, které takto zlobí nìkolik let a nic se nedìje, já vidìl tìchto pøevodovek již asi 5ks. Náklady na opravu se liší podle kol která se musí mìnit, jedno kolo stojí zhruba 5000Kè a vždy se musí mìnit pøíslušná dvì kola do sebe zapadající. Samozøejmì vidlièka pøíslušného segmentu také. Možná jsem vás všechny trochu postrašil, ale není to tak tragické.
Re: Co vám nejvíce vadí na BMW
Autor: cyril (IP zalogováno)
Datum: 9 March, 2005 11:30
Ohlednì pøevodovky ti musím dát za pravdu. je to tím že se toèi k motoru 1:1 a ne jako u Japonèíka 1:2 nebo tak nìjak. Další vìc je, že zhruba do 4. mìsíce 1997 dle ETK od BMW byly tyto pøevodovky dost poruchové a øíkalo se jim takzvanì "Gangspringer"(Vyskakovaè. To proto, že ozubená kola pøenášející sílu èelním ozubením jsou však také hlavnì vybavena ještì více zatìžovanými boèními trochu kónickými zuby, které byly v této dobì pouze 3ks na jednom kole, u pozdìjších modelù které jsou od roku 1997 se 6ti kusy.Tyto se díky malému poètu a menší styèné ploše rychleji opotøebovaly a vedlo to k tomu, že zaøazenou rychlost již potom zvládala udržet v zábìru pouze øadící vidlièka, která je z lehké slitiny a dlouho tento nápor nevydržela. Zlomil se aretaèní kolíèek a problém byl na místì. Zaøazené dva rychlostní stupnì, tedy zablokované kolo. Byl jsem u toho když se to jednou stalo na R1100RT, naštìstí již motorka témìø stála. Nejznámìjší pøípady jsou okolo 40000km, a to nejvíce u GS. Pozná se to podle malého, sotva znatelného škubnutí pøi øádném pøidání plynu a držením motorky ve vìtší akceleraci, nejdøíve to dìlá málo,tøeba jen pøi pøedjíždìní, postupnì se to ale zvìtšuje. Jsou známy motorky, které takto zlobí nìkolik let a nic se nedìje, já vidìl tìchto pøevodovek již asi 5ks. Náklady na opravu se liší podle kol která se musí mìnit, jedno kolo stojí zhruba 5000Kè a vždy se musí mìnit pøíslušná dvì kola do sebe zapadající. Samozøejmì vidlièka pøíslušného segmentu také. Možná jsem vás všechny trochu postrašil, ale není to tak tragické.
fuuu tak to asi nepojdem do rocniku starsieho ako je 97. Mal som kawasaki ninja a rosypala sa mi prevodovka za jazdy .. uz nikdy viac to enchcem zazit. uplne sa mi zablokovalo koleso. Opravil som to sam musel som vymenit 4 kolieska. Takze z tochto mam panicky strach. No musim dat vysie latku a siahnut hlbsie do vrecka. Inac teraz som na motorkari.cz videl inzerat na GS 94 a96 jedno za 100 a druhe za 110tis uz ste to niekto boli pozriet ?
dakujem
Upravil Junior dne 08.08.2007 15:35
Zatial HONDA VFR800 Fi r.v. 98
Já bych se tý převodovky zas tak nebál.Říká se,že pokud neodejde do 40000km,tak potom je v pohodě.Podívej se, kolik je tu zaregistrovaných lidí s 11-kou a zeptej se jich,kolik lidí tu převodovku generálkovalo.
Moja má 90000 a zdá se mi že jezdí čimdál líp.Jasně je rozdíl v opotřebovanosti záleží jaká je cena. Ještě jednu otázku protebe, kdyš tu mou vyleštím stočím 50 tisíc km mislíš že to poznáš ? Jak říkám rozhodující je stav a cena dnes je už obrovský výběr jak u nás tak venku takže je to na tobě...
bohumil nepochybujem o tom ze kazda 5. motorka ma stocene Km.. Len ma zaujmalo ci to nieje uz moc na toto BMW.. ci to nezere viac oleja ci prevodovka nebude problemova za chvilu.. jednoducho ci sa mi to nezacne postupne sypat pod zadkom .
Na R 1100 rozhodně 100 tisíc km neni moc to je můj názor.Jinak olej to bude žrat furt stejně možná míň než nová a převodovka jestli vydržela 100 tisíc tak se uš nevysipe.Toš tak.