Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Výměna 1150GS za V-Strom
kurtsailorman
#61 
Přidané 19.09.2015 22:15
Avatar člena


Příspěvků: 104
Registrace: 31.10.14
Řadičku jsem taky musel řešit, mně se pod ní nevešla špička boty, což bylo podivný. Nakonec jsem ji musel zkrátit v závitu táhla, ale měl jsem u toho pocit, že bastlím, asi se to dá řešit jinak. Poté fajn. Jo a jedničku za studena tam taky nemůžu často hrknout, řeším stejně, jako Ivan, přimáčknutím spojky.
 
Doki
#62 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 11:20

Příspěvků: 20
Registrace: 30.08.14
Ahoj mám čerstvú skúsenost so zníženými stupačkami na GS 1150.Kupoval som na ebay.de tieto:
http://www.ebay.de/itm/Q-TECH-Fusrasten-niedrig-BMW-R-1100-R-1150-R-1200-GS-auch-fur-R-100-GS-R-80-/291555603862?hash=item43e2117596

Stupačky sú komplet nerezové znížené o 25mm smerom dole a dopredu.Po ich výmene naozaj citelný rozdiel v pohodlí,lepšia a hlavne menej unavná poloha kolien.Za mna dobre investované peniaze za origo by som už nemenil.
 
Jarabacek
#63 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 11:55

Příspěvků: 34
Registrace: 27.05.14
kurtsailorman napsal:
Řadičku jsem taky musel řešit, mně se pod ní nevešla špička boty, což bylo podivný. Nakonec jsem ji musel zkrátit v závitu táhla, ale měl jsem u toho pocit, že bastlím, asi se to dá řešit jinak. Poté fajn. Jo a jedničku za studena tam taky nemůžu často hrknout, řeším stejně, jako Ivan, přimáčknutím spojky.


Tak ten samý problém jsem měk taky.Ale stačilo dotáhnout více štelování a byl klid.Řezat jsem nic nemusel.Ale mám GSA,tak nevím.Mělo by to být stejné ne?
 
Vikec
#64 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 13:24

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
No když to čtu,tak bych jen dodal,že falešný neutrály nejsou samozřejmost a vlastnost GS,ale spíš opotřebovanost konkrétního kusu,protože mě to na 1150GSA rozhodně nedělá.
A k té poloze kolen musim řict,že bych na normalní 1150GS nevydržel,protože se naní oproti GSA sedí moc nizko a nohy sou fakt dost vohnutý. Když si občas s kamošem prohodíme mašiny a jedu na jeho obyč GS,tak se divim,že na tom někdo jezdí:-) Plexi k ničemu,poloha nohou taky naprt,sedadlo nepohodlný(pro řidiče-spolujezdec si naopak oproti GSA lebedí) a celkově mašina jakoby nepéruje oproti advíkovi. Jsou to naprosto odlišný mašiny.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
mi5
#65 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 14:02
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Mě falešné neutraly nepadaj, jen nejde občas zařadit 1,když je to studený. Jinak mám plexi z gsa a stupačky wunderlich. Jsem spokojen, pohodlí také je. Jezdil jsem na starých japoncich a tam teprve bolí zadek ze sedadla.
 
Miho
#66 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 308
Registrace: 07.07.12
U mě úplně to samé, jen mám stupačky SW-motech. Ale přeci by to chtělo ještě sedlo o 2 cm výše. Ale jinak pro mě pohodlné cestování.
 
hobr
#67 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 16:07

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Mám jak obyčejné sedlo, tak i zvýšené o 4 cm. Na tom zvýšeném je cestování parádaclap.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Vikec
#68 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 16:51

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Takže se na tom shodnem,že origo uspořádání vzdálenosti sedadlo-stupačky je naprt :-) Nicméně je ten problem řešitelnej....
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
hobr
#69 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 17:24

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Je to vždy kompromis. Jel jsem na 1150 se sníženými stupačkami a v první mírné zatáčce jsem si škrtl. Byl to šok, protože jsem to nečekal. Zase s vyšším sedlem špatně dosahuji na zem a teď babo raďhelpless...
Kde asi udělali "soudruzi z NDR" chybu?Grin
Upravil hobr dne 20.09.2015 19:05
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Mira1150
#70 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 18:51
Avatar člena


Příspěvků: 327
Registrace: 19.01.13
hobr napsal:
Je to vždy kompromis. Jel jsem na 1150 se sníženými stupačkami a v první mírné zatáčce jsem si škrtl. Byl to šok, protože to nečekal. Zase s vyšším sedlem špatně dosahuji na zem a teď babo raďhelpless...
Kde asi udělali "soudruzi z NDR" chybu?Grin
Mám snížené stupačky na 1150GSA a když škrtnu tak je to v pořádném náklonu na hranu gum. Jinak o 2cm snížené stupačky, origo ADV sedlo měřím 195 a pozice naprosto parádní.
 
hobr
#71 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 20.09.2015 19:08

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Mira 1150 - bylo to "obyčejné"GS a o kolik snížené stupačky to netuším. ADV je vyšší, to nemůžeš srovnávat. Jo a nejsem žádný "brusič", jen "kochač"....
Upravil hobr dne 20.09.2015 19:11
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Vencar1150r
#72 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 21.09.2015 12:42
Avatar člena


Příspěvků: 243
Registrace: 07.02.12
mi5 napsal:
Mě falešné neutraly nepadaj, jen nejde občas zařadit 1,když je to studený. Jinak mám plexi z gsa a stupačky wunderlich. Jsem spokojen, pohodlí také je. Jezdil jsem na starých japoncich a tam teprve bolí zadek ze sedadla.


S tou jedničkou a za studena jsem měl také.Měl jsem tam olej paramo či tak něco za 170kč litr.Dal jsem tam Castrol za 140kč litr a tento jev mi zmizel.
 
robert_zl
#73 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 21.09.2015 22:43
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Zdravím, zmiňuje se tady nějaké padání doprava, tak jenom aby se to nezamluvilo... Zkoušel to někdo? Mně to totiž dělá taky, už jsem to pozoroval loni a letos po nějakých dalších 11000 km je to ještě horší. (celkem najeto 80k).
A stačí, abych jenom lehce, jedním prstem, potáhl pravé řídítko k sobě a motorka se opět rovná zpět. Jakoby se přední kolo samo stáčelo doleva :-)
Upravil robert_zl dne 21.09.2015 22:44
 
maqrtek
#74 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 21.09.2015 22:59
Avatar člena


Příspěvků: 550
Registrace: 26.06.11
taky mě to lehce táhne.... kola vyvážený obě, v brejlích jsem to zkoušel povolit aby si to sedlo, výsledek takovej že to je porád stejný...
In pivo veritas!
 
robert_zl
#75 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 12:49
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
By mě taky zajímalo, čím to může být. Ale asi to nechám na někom povolanějším, třeba na Tondovi :-)
 
mi5
#76 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 13:04
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Toho jsem si všiml taky, moje Tenérka do 80 padá maličo do prava a jde řídit kolenama na nádrži. To bmw padá pěkně.
 
Hrabe_X
#77 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 13:16
Avatar člena


Příspěvků: 3742
Registrace: 31.10.07
Jo mě se taky 11tka kácí doprava, ale dá se to bez držení řídítek změnou těžiště udržet i překlopit na druhou stranu.
Když zaaretuju plyn do záběru, tak se toto neděje. Takže to přisuzuju klopnýmu momentu při brzdění motorem. Anebo to bylo brutálně nap*caný a motorka je ve tvaru rohlíku.
Taky když mám naložený kufry a tachometrových 55km/h pustím řídítka, tak se mi rozkmitají. Ale když rychlost změním o +/- 5km, tak už je to zase v pohodě.

Neřeším to, jezdím, nevidím v tom závadu, ale vlastnost. Grin
Upravil Hrabe_X dne 22.09.2015 13:17
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Bohumil
#78 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 13:23
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
To ma jeden valec vjeci kompres a uz to tahne na stranu.Grin
Kupredu spatki ni krok...
 
kurtsailorman
#79 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 13:26
Avatar člena


Příspěvků: 104
Registrace: 31.10.14
Tohle se mi ani tak neděje za jízdy, jenom cejtím rozvlnění při přidání plynu na místě, ale to předpokládám, že je vlastnost napříč uložení...
 
Hrabe_X
#80 
Výměna 1150GS za V-Strom
Přidané 22.09.2015 13:28
Avatar člena


Příspěvků: 3742
Registrace: 31.10.07
Bohumil napsal:
To ma jeden valec vjeci kompres a uz to tahne na stranu.Grin


Tím pádem má ten válec i vyšší tření, takže se to časem zase srovná. Grin
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 6.05 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI