Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Dvacet let stará motorka
agenthonza
#61 
Přidané 08.12.2019 17:27

Příspěvků: 211
Registrace: 14.03.16
Přední sedlo jde ven trochu hůř. Možná si nech někým držet otočenej klíček a sedlo vem oběma rukama, mělo by jít dozadu a nahoru, ale chce to trochu grif... A u toho obchodu - neměl jsi vyklopenej boční stojan? Pak se nic neděje...
 
donald
#62 
Dvacet let stará motorka
Přidané 08.12.2019 17:29
Avatar člena


Příspěvků: 18
Registrace: 18.11.19
No to je dobrý nápad! Mohu taky pozvat na kafe. Pohybuji se mezi Tuhaní ČL (víkendy) a Stochovem. Kdyby se někdo ochotný našel, uvítal bych.
Agente Honzo, dal jsem na boční stojánek a sotva jsem se otočil zády, buchlo to. No jezdí to dál, kryt válce jsem jen přišrouboval.
Upravil donald dne 08.12.2019 17:31
 
Slavek-xxx
#63 
Dvacet let stará motorka
Přidané 08.12.2019 19:09
Avatar člena


Příspěvků: 1749
Registrace: 18.06.07
donald> chcipak je ta mala cervena packa pod tlacitkem startu. U R1100 nejde nastartovat s vyklopenym bocnim stojanem. Nepusti se ani cerpadlo.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
donald
#64 
Dvacet let stará motorka
Přidané 08.12.2019 20:02
Avatar člena


Příspěvků: 18
Registrace: 18.11.19
Dík, teď je to jasný.
 
Francis
#65 
Dvacet let stará motorka
Přidané 08.12.2019 21:52
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 09.08.17
Je možné dobastlit relé, aby to s vyklopeným bočákem a zařazeným neutrálem startovalo/vrčelo, stejně jako to má 1150. Chcípne to při zařazení kvaltu (a vyklopeném bočáku),
 
www.trust-rust.cz
Bohumil
#66 
Dvacet let stará motorka
Přidané 09.12.2019 07:52
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Navrchu si klikni na clanky, pak 1100,1150 gs a na druhe strance to je. Resilo se totu uz stodvacetkrat. Grin
Kupredu spatki ni krok...
 
hobr
#67 
Dvacet let stará motorka
Přidané 09.12.2019 12:14

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Francis napsal:
Je možné dobastlit relé, aby to s vyklopeným bočákem a zařazeným neutrálem startovalo/vrčelo, stejně jako to má 1150.

Kdysi jsem o tom také uvažoval, ale je to zbytečnost. Navíc si myslím, že "západoněmečtí soudruzi" to z nějakého důvodu udělali schválněhmm!...
Na hlavním stojanu zkontroluji olej a pak startujiin love...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
donald
#68 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 18:36
Avatar člena


Příspěvků: 18
Registrace: 18.11.19
Tak jsem tu už něco nastudoval. Nabíjení baterie a příp. použití jump starteru je možné přes zapalovač cig., že? Objednal jsem správný konektor na nabíječku CTK a redukci na DIN (menší průměr). A doufám, že vše bude fungovat. Mimochodem, gelovka EXIDE je nová, má 19 Ah, ale jen 170 A start. proud. Není to málo?
 
Spitfire
#69 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 18:55
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
nabíjení přes zásuvku/zapalovač ano. Jump starter NE! nejsou tam dimenzované vodiče pro tak vysoký proud. Baterka je ok. 1kW startér potřebuje 85A. Rezervu tam máš dostatečnou.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
Kubrt
#70 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 19:19
Avatar člena


Příspěvků: 6759
Registrace: 24.09.07
Nevim jak 11tka ale u 1150 mam vyveden ,,+" kolik od starteru a kostru chytnu kdekoliv, kdyz teda startuju kabelama nebo zdrojem. Pres zasuvku urcite nestartuj.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
donald
#71 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 19:31
Avatar člena


Příspěvků: 18
Registrace: 18.11.19
Díky, chlapci, za rychlou a chytrou odpověď! Ten plus vývod udělám.
 
servisak
#72 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 21:05
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Z toho mam.prave obavu. Kdyz ctu ty dotazy tak to bude slusna uprava
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
hobr
#73 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 22:10

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Kubrt napsal:
Nevim jak 11tka ale u 1150 mam vyveden ,,+" kolik od starteru a kostru chytnu kdekoliv, kdyz teda startuju kabelama nebo zdrojem. Pres zasuvku urcite nestartuj.

Pokud se nepletu, tak origo "vývod bokem" měly mít 1150 GSA.
Mám to dobastleno ke vší spokojenosticlap.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Hrabe_X
#74 
Dvacet let stará motorka
Přidané 10.12.2019 22:29
Avatar člena


Příspěvků: 3747
Registrace: 31.10.07
A není lepší mít motorku ve stavu, kdy bez problémů nastartuje? Shock
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
hobr
#75 
Dvacet let stará motorka
Přidané 11.12.2019 08:35

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Máš pravduWink. Ale "náhoda přeje připraveným"secret - předloni jsem jel Rumunsko se sedmiletou baterkou. Pro jistotu - "power banku" sebou - má jen krátké káble, takže "vývod bokem" je ideální stav. Naštěstí nebylo potřeba. Baterka "klekla" až za dva měsíce doma.helpless
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
ficus
#76 
Dvacet let stará motorka
Přidané 11.12.2019 09:06
Avatar člena


Příspěvků: 266
Registrace: 21.05.13
Ten vyvedený + je zatraceně dobrá věc, vzhledem k přístupu k baterce.
Mě takhle zničeho nic zdechnul startér - klasický plechové víčko zkratovací vinutí.
Vzhledem k projevům jsem ale podezříval baterii.
Jak jsem byl ale rád, že je kam připojit startovací kabely a motorku se povedlo natočit...
______________
R1150R 2004
 
Spitfire
#77 
Dvacet let stará motorka
Přidané 11.12.2019 13:26
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
Pro ty, kteří nemají vyvedené "+" jako u ADV: Ono stačí vyšroubovat imbus, oddělat ten plastový kryt startéru se zásuvkou a tam už připojíte startovací kabely rovnou na startér. Jednodušší a možná pro některé i bezpečnější, než tvořit něco nového.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
kolous
#78 
Dvacet let stará motorka
Přidané 11.12.2019 13:56
Avatar člena


Příspěvků: 69
Registrace: 20.09.12
Případně vyměnit matici za prodlouženou, aby se předešlo poškození závitu kleštěmi startovacích kabelů.
 
donald
#79 
Dvacet let stará motorka
Přidané 12.12.2019 11:17
Avatar člena


Příspěvků: 18
Registrace: 18.11.19
Chlapi, tak už jsem dostal zásuvku DIN na BMW. Ale jaký konektor k připojení na nabíječku? Omlouvám se za blbý dotaz, ale jsem inkoust. Lecčemus prostě nerozumím. Dík za radu!
donald přiložený následující obrázek:


[29.02Kb]
 
Bedabanjo
#80 
Dvacet let stará motorka
Přidané 12.12.2019 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 250
Registrace: 21.11.17
Nechci se te dotknout, ale když to čtu, tak sis od nekoho měl nechat od baterky vytahnout nekam normální moto/auto zásuvku a nebo přímo ten protikus s konektorem co se dodává s nabíječkou jak to má optimate nebo ten CTEK a bylo by po problémech... .
 
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 96
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI