Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 6:   1    2    3    4    5    6  
 
Cukání 1150 ADV
glock7
#61 
Přidané 20.04.2011 22:52
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
No konečne je všetko tak ako má byť .......nakoniec to bola tá ku.va origo hlavná cievka , k tomu sa v rovnakom čase pridala aj lambda preto bol problém prísť na to, čo tomu vlastne je
Glock-plastik fantastik :-)
 
robert_zl
#62 
Cukání 1150 ADV
Přidané 11.05.2011 17:23
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Můžu se zeptat, jak je to s těma cívkama? Mám model 03 a ten je prý pověstný tím, že nějaké cívky odejdou. Které?
To jsou ty cívky, co jsou na hlavních svíčkách?
Jak se to mění?
A jak poznám, že odešly?
Musím měnit preventivně nebo je stačí mít v kufru a až odejdou původní, tak vyměnit?


Děkuji za vyplnění testu otázek a odpovědí Smile
 
glock7
#63 
Cukání 1150 ADV
Přidané 11.05.2011 20:07
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Sú to tie na hlavných sviečkach. Výmena je jednoduchá, odpojiš konektor pri cievke ( poistený plast. čudlíkom, tak to neťahaj nasilu ) , napojíš novú a je to, otázka 5 minút obe Smile. Odchádzajú tie origo, (večer napíšem výrobcu ) a prejavuje sa to neprav. chodom, stratou výkonu a podobne. Jednoducho ak budeš mať pocit, že je niečo s motorom tak pozeraj v prvom rade na tie cievky, ja už mám nové obe , tá druhá mrcha dala riadne zabrať....

Glock-plastik fantastik :-)
 
MotoPaja
#64 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 09:13

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Robert_ZL napsal:
Můžu se zeptat, jak je to s těma cívkama? Mám model 03 a ten je prý pověstný tím, že nějaké cívky odejdou. Které?
To jsou ty cívky, co jsou na hlavních svíčkách?
Jak se to mění?
A jak poznám, že odešly?
Musím měnit preventivně nebo je stačí mít v kufru a až odejdou původní, tak vyměnit?

Odchází cívky hlavních svíček
Mění se to snadno Smile
Poznáš to tak, že za běhu odpojíš konektor z tý cívky, pokud motor půjde stejně, je cívka špatná
Preventivně? No je to asi jako bys měnil preventivně cívky, vstřiky, turbo apod. na autěSmile
V kufru je vozit můžeš, ale ono to jede i na ty spodní 2 svíčky (i když podle referencí od Tondy to pak často nejde nastartovat)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
robert_zl
#65 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 11:55
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
OK, takže výměna je jednoduchá..... máte nějaký tip, kde se dají koupit? Když je to známá a častá závada, asi je koupím a vemu s sebou na cesty....

Díky
 
Ivan
#66 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Preventivně bych je neměnil, max. pokud jezdíš do servisů s diagnostikou, ať je změří. Mně se to projevovalo nedržením volnoběhu, sem tam to na něj dokonce chcíplo a zhoršily se přechody do vyšších otáček. Málokdy odejdou obě naráz, takže Tě to na silnici nezastaví, já si toho všiml a ještě dlouho jezdil než jsem se dostal do servisu. Výměna je opravdu otázkou 5-ti minut - a taky 5-ti tisíc...
 
robert_zl
#67 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 12:18
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Na diagnostice se dá zjistit, že s nimi něco je? to by možná tedy pro začátek stačilo, když se s tím dá chvíli jezdit.
 
Ivan
#68 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Mně to myslím zjistil kamarád Cyril, apoň pokud si to matně pamatuji, nerad bych dával chybné info. Pak jsme se domluvili, na sraz přivezl nové cívky, napojil diagnostiku, seřídil vstřiky a bůhvíco a motorka jela líp než nová...:-). Každopádně se to dá zjistit i střídavým odpojováním spodních i horních svíček a podle toho, jestli je či není v chodu motoru změna se to pozná taky, ale o tom už tady bylo psáno.
 
karcici
#69 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
...s tou diagnostikou by som si iluzie na odhalenie zapalovacieho modulu ktory šparajcuje nerobil na 99% ho neodhali.......Ivan: vstriky ti asi neseridi takysto tam je možnost pozriet akorat vstrekovaci čas bez možnosti korekcie a je možnost ich otestovat jednotlivo ale len sposobom že zapulzuju...ak sa mylim prosim opravte ma rad sa naučim niečo nove
 
MotoPaja
#70 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 18:10

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Já jsem třeba problém "problémových cívek 2003" vyřešil tak, že jsem si koupil ještě jednu velkou cívku a zapalovací kabely z jednosvíčáku, teď jen doufám, páč jsem to ještě nezkoumal, že boxer pálí v každým cyklu všema svíčkama.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
glock7
#71 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 19:24
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
MotoPaja napsal:

Odchází cívky hlavních svíček
Mění se to snadno Smile
Poznáš to tak, že za běhu odpojíš konektor z tý cívky, pokud motor půjde stejně, je cívka špatná


Je to len jeden z nohých prejavov nefunkčnej cievky. Mne napr. cievka fungovala ale omnoho slabšie a predpokladám že aj nepravidelnejšie ako 100 % funkčná - odpojenie nič neukázalo a aj tak bola vadná.
Glock-plastik fantastik :-)
 
Tonda
#72 
Cukání 1150 ADV
Přidané 12.05.2011 22:09

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
Vadný modul diagnostika nepozná, alespoň všechny diagnostiky který jsem měl v ruce (GS911, Gutman, Texa,Atal ). Nepozná ho ani GT1 v BMW. A občas nefunguje ani to pravidlo o odpojování modulů za chodu motoru - sám jsem několikrát řešil, že modul nefungoval až při vyšších otáčkách.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
robert_zl
#73 
Cukání 1150 ADV
Přidané 07.06.2011 14:24
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Hmm, tak pozoruju občasné cukání, vibrace nad 4k otáček a občas to i teplé nastartuje na jeden válec...
V podstatě všechny příznaky, které tady popisujete. Ale zatím to jede.
Musí se ty cívky měnit obě najednou? Že bych koupil třeba jenom jednu, vozil ji s sebou a kdyby bylo nejhůř, tak ji vyměnil.
 
glock7
#74 
Cukání 1150 ADV
Přidané 07.06.2011 15:28
Avatar člena


Příspěvků: 968
Registrace: 25.07.08
Trochu ( vlastne poriadne ) nerozumiem tvojím myšlienkovým pochodom. Budeš mať novú ale nevymeníš ju lebo stará vadná funguje ? To že je motor mimo ti je asi jedno ? Tak malá rada...pri výmene oleja nechaj starý filter, motorka aj tak bude fungovať Shock

Glock-plastik fantastik :-)
 
robert_zl
#75 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 08:49
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
glock7 napsal:
Trochu ( vlastne poriadne ) nerozumiem tvojím myšlienkovým pochodom. Budeš mať novú ale nevymeníš ju lebo stará vadná funguje ? To že je motor mimo ti je asi jedno ? Tak malá rada...pri výmene oleja nechaj starý filter, motorka aj tak bude fungovať Shock


Máš pravdu.....
Já si jenom nejsem jistý, že to jsou ty cívky, v podstatě jsem to myslel tak, že koupím jednu a dám ji jednou vlevo, jednou vpravo, abych měl jistotu, že je to tím.
No ale včera už ta motorka jela fakt divně, chcípla na volnoběh, nepravidelné otáčky, za jízdy pod plynem cukání a párkrát ani nenaskočila (napodruhé).
Takže je to asi jasné, ještě nejdřív vyměním svíčky.

Mohl by mi někdo tedy poradit, co mám koupit? 1150GS 2003.
A je nutné po výměně těch cívek motorku nějak seřizovat?

Díky moc
Upravil robert_zl dne 08.06.2011 08:50
 
servisak
#76 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 08:52
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Robert_ZL napsal:
glock7 napsal:
Trochu ( vlastne poriadne ) nerozumiem tvojím myšlienkovým pochodom. Budeš mať novú ale nevymeníš ju lebo stará vadná funguje ? To že je motor mimo ti je asi jedno ? Tak malá rada...pri výmene oleja nechaj starý filter, motorka aj tak bude fungovať Shock


Máš pravdu.....
Já si jenom nejsem jistý, že to jsou ty cívky, v podstatě jsem to myslel tak, že koupím jednu a dám ji jednou vlevo, jednou vpravo, abych měl jistotu, že je to tím.
No ale včera už ta motorka jela fakt divně, chcípla na volnoběh, nepravidelné otáčky, za jízdy pod plynem cukání a párkrát ani nenaskočila (napodruhé).
Takže je to asi jasné, ještě nejdřív vyměním svíčky.

Mohl by mi někdo tedy poradit, co mám koupit? 1150GS 2003.
A je nutné po výměně těch cívek motorku nějak seřizovat?

Díky moc


Ne nic se seřizovat nemusí jen vyměníš a jedeš! Kup si tam svíčky NGK a ten typ co tam má bejt! To už záleží jestli máš jedno nebo dvousvíčku!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
robert_zl
#77 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 09:00
Avatar člena


Příspěvků: 341
Registrace: 26.04.10
Svíčky chápu, já myslel ty cívky, ty vůbec nevím, jaké mám koupit....
 
servisak
#78 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Robert_ZL napsal:
Svíčky chápu, já myslel ty cívky, ty vůbec nevím, jaké mám koupit....


A máš jedno nebo dvou svíčku ?
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
vevis
#79 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 09:07
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
servisak napsal:
Robert_ZL napsal:
Svíčky chápu, já myslel ty cívky, ty vůbec nevím, jaké mám koupit....


A máš jedno nebo dvou svíčku ?

Podle me jednosvicky ty civky vubec nemaj,tudiz ani tyto problemy!Takze ma dvousvicku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
servisak
#80 
Cukání 1150 ADV
Přidané 08.06.2011 09:10
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
Ne to nemají ale muže to klidně dělat i kabel nebo cokoliv! Ale pokud dvousvíčku tak ty cívky koupíš jen u BMW Motorad a jinejch překupníku nepasují tam z ničeho!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 4 z 6:   1    2    3    4    5    6  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 71
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI