Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 35 z 42:   1  ...  32    33    34    35    36    37    38  ...  42  
 
Koutek Ktm-Klastů
morabo
#681 
Přidané 28.02.2012 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Don Juan napsal:
Copak tady někoho opravdu zajímá, co se na KTM sere ??

Zde je stručný souhrn - http://lc8adv.cz/...icle_id=20

Jinak velmi plodná diskuse thumbs up

clap
Jeden z prvních, ne-li uplně první smysluplnej příspěvek tady.
A zajímavý čtení.

btw, jedna věc mě v tom i fakt pobavila: "990 Dobrodružství ABS" Grin
Teď tomu tak budu řikat.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#682 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 14:58
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
Don Juan napsal:
Copak tady někoho opravdu zajímá, co se na KTM sere ??

Zde je stručný souhrn - http://lc8adv.cz/...icle_id=20

Jinak velmi plodná diskuse thumbs up

clap
Jeden z prvních, ne-li uplně první smysluplnej příspěvek tady.
A zajímavý čtení.

btw, jedna věc mě v tom i fakt pobavila: "990 Dobrodružství ABS" Grin
Teď tomu tak budu řikat.


Spojková pumpa:

Všechny roky. Řada LC8 je bohužel vybavena spojkovou pumpou, která nemá dlouhou životnost(30.000 km). Zdá se, že možná vysokou tepelnou námahou jeden O-kroužek na pístku po čase odejde. Zde je navržen jeden způsob opravy Zásadní radou pro prodloužení životnosti je zkušenost mnoha majitelů - často měnit spojkovou kapalinu.(při každé výměně oleje) Nečistoty, které vznikají v pumpě mají značný vliv na zrácení životnosti. Mnozí z nás už máme ale i dobré zkušenosti s náhradou originální pumpy za dvoukrožkovou od firmy OBERON
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
qwert
#683 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 15:23
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
Co bys taky čekal od pumpy kterou vyráběji nemčouři.Proto je i ta gs800 taková mrdka..Grin
 
hicks
#684 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 15:33
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
qwert napsal:
Co bys taky čekal od pumpy kterou vyráběji nemčouři.Proto je i ta gs800 taková mrdka..Grin


vsichni vedi, ze nejlepsi je nemcour s nemeckym srdcem... proste osmikilo Grin

---

jinak jeste nedavno tu nejaky pomerancovy kuze z vaseho klubu lhali, ze osmikilo je cinsky.. tak se nejak dohodnete Cool
Upravil hicks dne 28.02.2012 15:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Novej
#685 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 15:53
Avatar člena


Příspěvků: 1368
Registrace: 15.03.08
nejlepší je stejně suzuki
Novej přiložený následující obrázek:


[71.26Kb]
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
 
http://custombynovej.webnode.cz/fotogalerie/
pavelgs
#686 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 16:09
Avatar člena


Příspěvků: 699
Registrace: 03.10.07
Kasak napsal:
Už sem někdo konečně napsal jakou měl závadu na KTM?Chtělo by to asi nějakej ten souhrn.


Psal jsem je hned na první stránce.S motorkou naprostá spokojenost.Víc tady nemá cenu psát. Sad
 
qwert
#687 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 16:28
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
Převzato z jednoho nejmenovaného časopisu..Grin

Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?

Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.
Upravil qwert dne 28.02.2012 16:32
 
morabo
#688 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 16:32
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
qwert napsal:
Převzato z jednoho nejmenovaného časopisu..Grin

Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?

Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/na-bmw-po-stopach-zrusene-rallye-do1-/motorky.aspx?c=A080520_145914_motorky_fdv


To byla fakt úvodní fáma, tohle. V číně se dělalo jen pozdější Xcountry a myslím i challenge. Na osmikilo max. nějakej komponent.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#689 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
qwert napsal:
Převzato z jednoho nejmenovaného časopisu..Grin

Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?

Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.


hele qwerte je vasi domenou papouskovat totalni nesmysly (tusim z idnesu)?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
qwert
#690 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 16:49
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
Nikdo ještě nepřinesl argument že je to nesmysl..A podle toho jaké zvuky z toho motoru vycházejí věříme že to určitě vyrábějí v Číně.Chápu že tě to sere ale musíš se s tím nějak vyrovnat..Grin
 
Fanos Rusicka
#691 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 17:36

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to pročAngry.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offuShock+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenejin love.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.czGrinGrinGrin
 
bluesbery
#692 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 17:47
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
že se na toho qwerta n.e.v.y.s.e.r.e.t.e. a furt mu odpovídáte na ty jeho pomatené bláboly,, nechápu..hmm! nechal bych ho , ať si tu na vlákně exhibuje sám...
 
www.temax.cz
qwert
#693 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 18:01
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
bluesbery napsal:
že se na toho qwerta n.e.v.y.s.e.r.e.t.e. a furt mu odpovídáte na ty jeho pomatené bláboly,, nechápu..hmm! nechal bych ho , ať si tu na vlákně exhibuje sám...


Protože jsou všichni tak krásně chytlaví jako i ty..Grin
 
Alda
#694 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 21:47
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
http://www.motork...&fid=4

"To co vidite na obrazku je nejnovejsi prispevek zaskodnika, ktery byl do KTM nasazen od BMW. Cidlo tlaku oleje. Tento prvek cini motorku jeste spolehlivejsi a odolnejsi pro pouziti v terenu."
 
vevis
#695 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 21:58
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Fanos Rusicka napsal:
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to pročAngry.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offuShock+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenejin love.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.czGrinGrinGrin

Hele sorry,ja mam najeto 105000km s puvodni spojkou atd.Nenapadlo mne,ze tady resime problemy pri cca 30000t.km!Shock
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
qwert
#696 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
Kdybys s tvou motkou jezdil jak Fanda tak nenajede ani 20000..Grin
 
bluesbery
#697 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 22:07
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
no není ten qwert k.o.k.o.t ? Smile
 
www.temax.cz
qwert
#698 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 22:10
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
A první dement co mu prdly nervy..Grin
 
vevis
#699 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 22:11
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
qwert napsal:
Kdybys s tvou motkou jezdil jak Fanda tak nenajede ani 20000..Grin

Kupoval jsem motorku bez dolozenych km.Nakonec se ukazalo,ze ma mozna najeto i vic.Krom bezneho jezdeni po silnici i v terenu ma za sebou 1XL rally,2x krocana,1x twinduro,4x Albanii atd.Vim ze to neni zadnej extrem,ale resit tady problemy v 30000t.km je trochu mimo misu!helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
qwert
#700 
Koutek Ktm-Klastů
Přidané 28.02.2012 22:19
Avatar člena


Příspěvků: 287
Registrace: 18.02.12
vevis napsal:
qwert napsal:
Kdybys s tvou motkou jezdil jak Fanda tak nenajede ani 20000..Grin

Kupoval jsem motorku bez dolozenych km.Nakonec se ukazalo,ze ma mozna najeto i vic.Krom bezneho jezdeni po silnici i v terenu ma za sebou 1XL rally,2x krocana,1x twinduro,4x Albanii atd.Vim ze to neni zadnej extrem,ale resit tady problemy v 30000t.km je trochu mimo misu!helpless


Ono je i mimo mísu srovnávat tyhle naprosto odlišné motory.Fanda neměnil spojku ale pouze spodní hydr.váleček.Ten německý je opravdu na ****.Motor lc8 je sportovní a dost otáčkový.Zajímavé je i to že jedimenzovaný až na 160 koní a ve své třídě je zhruba o 20kg lehčí než večkerá konkurence..
 
Strana 35 z 42:   1  ...  32    33    34    35    36    37    38  ...  42  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 84
Členové on-line: 1
brtnik

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.40 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI