Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Inzerce :: Komerční inzerce
Strana 36 z 60:   1  ...  33    34    35    36    37    38    39  ...  60  
 
Pneu Mitas
(Registrované komerční sdělení)
schrek
#701 
Přidané 08.09.2016 16:40
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Chlape takhle ti to nevezmou, musiy mt vzdy kombinaci pred i a zadni.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
xarrow
#702 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 16:49

Příspěvků: 252
Registrace: 20.08.13
schrek napsal:
Chlape takhle ti to nevezmou, musiy mt vzdy kombinaci pred i a zadni.

To nechápu, když jsme to řešili před časem, tak jsi mi poslal tohle jako mustr:
"20:
1.60x21 MTH2, 100/90-21(3.50-21) M/C 54M
1.60x21 MTH2 80/100-21 M/C 51R

21:
2.50x18 MTH2, 110/90 R18 61M
2.50x18 MTH2, 110/100 R18 64M
2.50x18 MTH2, 120/90 R18 65M
2.50x18 MTH2, 130/80 R18 62M
"

21 palců je přední, vše ostatní zadní.
Upravil xarrow dne 08.09.2016 16:50
 
schrek
#703 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 16:50
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz

ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji

viz tohle vlakno : http://www.bmwgs....d_id=29775
Upravil schrek dne 08.09.2016 16:57
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Nahdar_Vebb
#704 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 16:59

Příspěvků: 411
Registrace: 13.04.14
Hezký. Jen tak mimochodem, nechal jsem si zapisovat osmnáctku na dakara a 120/90 mi nepovolil, a že jsem nadhazoval balónky. Dal mi 140/80. Tak jako tak je to ale jedno. 18 si dáš excel, který sám o sobě není homologovaný...

A k těm kombinacím to tak asi bude.
Upravil Nahdar_Vebb dne 08.09.2016 18:00
 
xarrow
#705 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 16:59

Příspěvků: 252
Registrace: 20.08.13
schrek napsal:
jjj presne takhle

náprava č.20 .... 2.15x21 MTH2, 100/90-21(3.50-21) M/C 54M
náprava č.21 .... 4.25x17 MTH2, 130/80 R17 M/C 65N


Takže to tam musím vypsat kombinace všechno se vším?
Nebo jen takto:
Náprava 20:
1.60x21 80/90 R21
1.60x21 90/90 R21
1.60x21 80/100 R21
1.60x21 90/100 R21
1.60x21 90/80 R21
1.60x21 100/80 R21

Náprava 21:
3.00x17 120/80 R17
3.00x17 130/80 R17
3.00x17 140/80 R17

Náprava 20:
1.60x21 80/90 R21
...

Náprava 21:
2.50x18 100/100 R18
...

Náprava 20:
1.60x21 80/90 R21
...

Náprava 21:
3.00x18 100/100 R18
...
 
xarrow
#706 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 17:05

Příspěvků: 252
Registrace: 20.08.13
schrek napsal:
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz

ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji

viz tohle vlakno : http://www.bmwgs....d_id=29775


No to jsem četl, to je hrozná *****ina :-(. Vždycky používám přední i zadní stejného výrobce i stejný typ Frown
Vypíšu si tam kombinace všech rozměrů, všech výrobců i s hmotnostními indexy? To se tam nikdy nevleze Wink a jsem zvědav kdo takovou tabulku zkontroluje hmm!
 
schrek
#707 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 17:08
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
xarrow napsal:
schrek napsal:
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz

ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji

viz tohle vlakno : http://www.bmwgs....d_id=29775


No to jsem četl, to je hrozná *****ina :-(. Vždycky používám přední i zadní stejného výrobce i stejný typ Frown
Vypíšu si tam kombinace všech rozměrů, všech výrobců i s hmotnostními indexy? To se tam nikdy nevleze Wink a jsem zvědav kdo takovou tabulku zkontroluje hmm!



Poslui to na Helpreg co nejdriv nez to bude nekdo resit ty vyrobce, jinak ja mam plnej technicak Smile uz tam neapisu ani ň
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
xarrow
#708 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 17:20

Příspěvků: 252
Registrace: 20.08.13
Pošlu, ale je to 252 kombinací hilarious
 
schrek
#709 
Pneu Mitas
Přidané 08.09.2016 18:57
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
To tam nezapises
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Netvor
#710 
Pneu Mitas
Přidané 22.09.2016 12:25
Avatar člena


Příspěvků: 207
Registrace: 18.06.13
Budu přezouvat na zimu novou E07 - stará - 22 000 km a ještě ani není na kontrolních bodech ... clap
I pes má svůj den a dneska je ten den a já jsem ten pes!
 
joe
#711 
Pneu Mitas
Přidané 22.09.2016 15:11

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Netvor napsal:
Budu přezouvat na zimu novou E07 - stará - 22 000 km a ještě ani není na kontrolních bodech ... clap

thumbs up
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#712 
Pneu Mitas
Přidané 10.10.2016 15:41

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Vkládám sem oficiální test pneu Mitas TerraForce

Mitas TerraForce
první radiální pneumatika pro velká cestovní endura vyráběná pod značkou Mitas.

S touto pneumatikou se zákazníci mohli poprvé setkat na březnové výstavě Motosalon 2016 v Brně. Tesně před touto akci jsem tuto pneumatiku poprvé obul na svůj motocykl tak, abych mohl k případným dotazům na chování pneumatik Mitas TerraForce podávat mnou ověřené informace.
V současné době jsou Mitas TerraForce vyráběny ve třech základních rozmětech 150/70R17, 140/80R17 a 110/80R19 moderní technologií ve slovinské Kranji. V roce 2017 je plánováno rozšíření výroby a prodeje o roměry 120/70R19 a 170/60R17.

Již první kilometry po opuštění pneuservisu naznačovali, že se jedná o velice povedenou pneumatiku jak po stránce zvolené směsi, která je za téměř všech podmínek se kterými se můžeme na silnici setkat neutrální (voda, sucho, teplo i chlad), tak v provedení dezénu. Figury jsou svým uspořádáním určeny především na zpevněné komunikace. Sám jsem se přesvědčil, že výrazně nezaostává ani na šotolině,lesní nebo polní cestě. Díky širší drážce se na TerraForce dá s rozumem jezdit i na trávě. Na všech uvedených podkladech se chová lépe než její přímá konkurence Michelin Anakee 2 nebo Metzeler Tourance, čímž nijak nesnižuji jejich kvalitu. Díky těmto vlastnostem je předurčena pro jezdce kteří mají rádi na mototoulkách nebo adventure výpravách určitý jízdní konfort s tím, že se nemusí bát občas opustit silnici. Musím vyzdvyhnout dvě skvělé vlastnosti se kterými jsem se při testovacích jízdách setkal a to:

a) Neutralita při přejezdech hladkých asfaltových oprav vozovky

Cool V případě, že dojde při výjezdu ze zatáčky a současné akceleraci motoru k odlehčení zadního kola např. při průjezdu výtlukem vozovky k utržení pneumatiky dojde ihned k opětovnému „přilepení“ gumy k asfaltu. Pociťoval jsem vždy jen lehké zavlnění motorky

Mnou uvedené informace se mi potvrzují zpětnou vazbou od spokojených zákazníků. S konkurencí bude podobný i kilometrový nájezd někde nad hranicí 10 tisíc km, vše záleží vždy na stylu jízdy. Pro koncového zákazníka je zajímavá i cenovka (záleží na prodejci:-)) která je o několik stokorun nižší než konkurenční značky.

Závěrem uvádím recenze samotných motorkářů jezdících na pneumatikách Mitas TerraForce:

BMW F800GS zadní MitasTerraForce 150/70R17, přední Mitas MC 30 Invader 90/90/21
Gumy hned po nazutí dobře držely a neklouzaly, pocitově motorka díky přední gumě více padá do zatáček, ale rychle jsem si zvykl a už mi to nepřijde, nicméně rozdíl oproti Pirellce tam je, a to právě tento. Zadní gumu mám "označkovanou" až úplně do kraje a nepocítil jsem žádné varování nebo nejistotu během náklonu. Při přejíždění příčných nerovností ve vyšších rychlostech se motorka stále trochu zavlní, ale to asi není gumama, ale rámem, nebo prostě motorkou jako takovou, dělalo to i před tím. Zdá se mi, že to o trochu méně klouže na vodorovném značení, a co se týče mokra, jel jsem po dešti jen jednou a úplně klidně a pomalu, takže tam nedokážu posoudit, pocit jistoty na vodě nemám na žádné gumě. Jinak gumy se rychle zahřejou, stačí 1km a už je znát, jak lepí, TerraForce co mam vzadu je pocitově měkčí než předek, ale je to hodně příjemná jízda, GS je s tímto obutím perfektně ovladatelné a pohodlné i na rozbitém asfaltu v lese směr Adršpach, kam se z Trutnova jezdím večer koupat do pískovcového lomu Smile Úbytek gum zatím pochopitelně nepozoruji a designem se mi líbí, jsou to pěkné gumy napohled, hlavně TerraForce. Až budu řešit nové obutí, rozhodně koupím opět stejnou kombinaci. Jo, co se provozu týče, při zvedání motorky na zadek mi Pirelka, pravda už dost sjetá, ale podklouzla, to tahle guma neudělala ani jednou. Většina jízd byla jeta ve dvou lidech a pocit z motorky je jako bych jel na kole, perfektní ovladatelnost, nevím jak je to možné, je to opravdu rozdíl oproti předchozím gumám.

Petr Sýs, BMW R 1200 GS
Moje první pocity ze sady Mitas TerraForce pro velký GS.
Nepřijel jsem z pneuservisu,jak je tady zvykem už hned soudit,ale mám najeto prvních 5000km.
Hned po přezutí však byla cítit až neuvěřitelná přesnost v ovládání motorky.Pneu nemají sklony ani ke "kácení" motorky do zatáček ani k nutnosti muset motorku naopak do zatáček nutit.Je to ihned naprosto přesné,plynulé a předvídatelné od kolmé jízdy až po krajní náklon.
Stabilita ve všech běžných režimech jízdy (na zadní to nestavím) je naprosto ukázková.Dokonce jsem na této pneumatice zkoušel na letišti maximálku motorky a ani v rychlostech přes 180km/h se nekoná nic zvláštního.Motorka se ani nehne..řidítka nekmitají...prostě s narůstající rychlostí se nemění nic na ovládání motorky.Krizové brzdění v náklonu,bez zavlnění,stále plná kontrola nad motorkou.
Z těch 5tis km jsem nečekaně dost najel ve dvou (asi 3tis km),ale prakticky nic po dálnici.Po většinou šoustky nejhorších tříd i pár desítek km suchého offroadu.
Musím říct,že i přes to,že je to samozřejmě čistě silniční pneu,tak je cítit výrazný rozdíl v ovládání motorky v terénu na TerraForce oproti např. Dunlop Sportmax Roadsmart 2,kterou jsem měl před tím.Dokonce nebyl problém přejet pár set metrů travnatý svah po vrstevnici a ve dvou (samo za sucha) bez sundání nohy ze stupačky.V případe zmíněných Dunlopů by to bylo naprosto nemyslitelné...
Za mokra jsem měl párkrát pocit lehkého uhnutí v náklonu,ale neopakovalo se to pravidelně,takže to nemůžu potvrdit a je možný,že šlo o náhodu způsobenou jiným vlivem( "hadi",nafta,prach...).Moc jsem toho za deště neměl možnost najet-naštestí,ale ve většině případů se to chovalo výborně.
Za sucha to drží neskutečně až na samý okraj...narozdíl od Anakee2,které v mezním náklonu začnou ujíždět bokem.Sice plynule a opět se chytí,ale nemyslím si,že by tohle měla dělat silniční pneumatika a to za sucha a na pěkné silnici.S terraForce tohle nehrozí,ani pod plynem.
Teď už je jen otázka nájezdu...
Na Anakee 2 jsem pravidleně najíždel 20tis.Sjeté po celém běhounu(což značí výborně rozvrženou "dvousměs".TerraForce jsou jednosměsové,takže s tímto jevem moc nepočítám.Tam bude jistě ploška,jejíž velikost,ale vždy záleží na stylu jízdy každého jedince.Nic méně teď,po 5tis km mám na středu zadní pneu cca 5mm na stranách 7mm (nová má 8mm).
Tlak v pneu jsem VŽDY upravil podle toho,jestli jsem jel sám nebo ve dvou,na potřebných 2,2/2,5 nebo 2,5/2,9.
Zatím musím celkově zhodnotit,že je to nejlepší silniční pneumatika,kterou jsem kdy zkoušel,co se týče ovládání.(jezdil jsem na Metzeler Tourace,Tourance EXP,3 sady Anakee 2,Dunlop Roadsmart 2)

Poznámka autora:
„Věřím, že příštích létech si pneumatika Mitas TerraForce najde svého zákazníka a stane se velice oblíbenou“.


Testovací jezdec firmy Mitas
Ruda „joe“ Fráňa
Upravil joe dne 10.10.2016 16:59
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#713 
Pneu Mitas
Přidané 10.10.2016 15:43

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
V současné době nabízím TerraForce za vcelku zajímavou cenu.
Upravil joe dne 10.10.2016 17:22
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#714 
Pneu Mitas
Přidané 10.10.2016 17:21

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Odtajňuji se: Akce do konce listopadu- vše skladem

-sada na velké GS 4100,-
Upravil joe dne 10.10.2016 17:22
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Labus01
#715 
Pneu Mitas
Přidané 14.10.2016 15:12

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
Ahoj joe,
Za kolik se u tebe dají sehnat predni E-13 a zadní E-09 150/70 18?

www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
joe
#716 
Pneu Mitas
Přidané 24.10.2016 16:41

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Ve čtvrtek a pátek za teplot od 5 do 11 stupňů C najeto po celé republice za typicky podzimního, tedy vlhkého počasí 735 km na kombinaci zadek Mitas TerraForce 150/70/17 a předek Mitas Invader 90/90/21. Opětovně se potvrdilo, že tyhle pneu obstojí za jakéhokoli počasí. Pocit absolutního bezpečí bez sebemenšího podklouznutí.
joe přiložený následující obrázek:


[36.24Kb]
Upravil joe dne 24.10.2016 16:43
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#717 
Pneu Mitas
Přidané 24.10.2016 16:41

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Oblast Jizerských hor
joe přiložený následující obrázek:


[65.72Kb]
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#718 
Pneu Mitas
Přidané 09.11.2016 15:04

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Odkaz na tiskovou zprávu:

http://www.mitas-...pneumatik/
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Edy
#719 
Pneu Mitas
Přidané 10.11.2016 13:27

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Edy přiložený následující obrázek:


[46.45Kb]
 
joe
#720 
Pneu Mitas
Přidané 10.11.2016 14:37

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?

Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Strana 36 z 60:   1  ...  33    34    35    36    37    38    39  ...  60  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Inzerce :: Komerční inzerce :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 59
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.01 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI