Ach jo, to je zase srač.ek na jedno téma. Založím asi ještě jedno třeba "Varadero" třeba to bude taky na 6 stran kydů. Hlavně nejdelší příspěvky jsou jedna paní povídala...případně co nám sdělil internet...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Je to asi jako pokaždé, když se nějaký stroj řeší. Majitelé většinou spokojeně jezdí, ostatní řeší neduhy z druhé ruky ;-)
Jsou to jen stroje, každý se někdy podělá, ať je to BMW, KTM nebo cokoliv jiného.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Náhodou, třeba pro mě toto vlákno mělo přínos... Tenhle fotoblog co připíchnul Tomáš, moc pěkné fotky a pár slov k 1190 se tam také najde.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
morabo - moje rec :-) motor z nudy tj prevrtnout na 900 (pokud by ho dokazali udelat spolehlivej) + znackovej podvozek na urovni 990KTM a není co resit :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
kejda napsal:
Ach jo, to je zase srač.ek na jedno téma. Založím asi ještě jedno třeba "Varadero" třeba to bude taky na 6 stran kydů. Hlavně nejdelší příspěvky jsou jedna paní povídala...případně co nám sdělil internet...
A co bys chtěl? Aby reálné zkušenosti napsal třeba prodejce KTM? Znáš majitele nějaké motorky (to je jedno jaké), který svůj nákup bude pomlouvat? Možná ti to řekne někde z očí do očí ale jinak nikdo nechce být za troubu, že zrovna on si koupil něco, co má chyby. A just na fóru majitelů BMW GS?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Melizoy: bohužel to je k ničemu, informace od cizích lidí z doslechu nebo někde z internetu jsou nanic. Dokud sem ten němec nenapíše osobně, tak to neplatí. Možná jsou to jen fotomontáže a všechno si to vymyslel.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jen na doplnění - dneska jsem dostal zajímavou zprávu na téma 1190 od kamaráda z Kanady. Pochopitelně je to "z doslechu" a přišlo mi to "internetem" takže to nemá žádnou váhu ale...
... během letošní jízdy "continental divide" (dohledejte si na adv rideru o co jde - zkrátka offroad jízda od severu Kanady k jižním hranicím s Mexikem) ze tří startujících 1190 dojela jen jedna. Ty dvě co nedokončily skončily obě v servisech se zadřenými motory. Zdá se, že přinejmenším některé z prodaných KTM mají problém s přisáváním nefiltrovaného vzduchu do sání a prach je smrt. Obě motorky byly opravené zdarma v režii KTM na záruku ale pro jezdce to bylo smutné zakončení jízdy. V USA prý všechny KTM mají svolávačku na zatěsnění airfiltru, v Kanadě zatím ne....
TomasTT napsal:
Jen na doplnění - dneska jsem dostal zajímavou zprávu na téma 1190 od kamaráda z Kanady. Pochopitelně je to "z doslechu" a přišlo mi to "internetem" takže to nemá žádnou váhu ale...
... během letošní jízdy "continental divide" (dohledejte si na adv rideru o co jde - zkrátka offroad jízda od severu Kanady k jižním hranicím s Mexikem) ze tří startujících 1190 dojela jen jedna. Ty dvě co nedokončily skončily obě v servisech se zadřenými motory. Zdá se, že přinejmenším některé z prodaných KTM mají problém s přisáváním nefiltrovaného vzduchu do sání a prach je smrt. Obě motorky byly opravené zdarma v režii KTM na záruku ale pro jezdce to bylo smutné zakončení jízdy. V USA prý všechny KTM mají svolávačku na zatěsnění airfiltru, v Kanadě zatím ne....
Ber to z té lepší stránky.
Majitel KTM se stává během jejího vlastnictví velmi zručným mechanikem. Po takové cestě kolem světa, kdy mnozí opustí svá zaměstnání, bude cestovatel pro jakýkoliv servis značným přínosem, což snižuje pravděpodobnost nezaměstnanosti po návratu domů. Takže motocykl KTM myslí i na budoucnost svého majitele.
Když první LC8 Adventure vyšlo na trh, tak jsem někde napsal: Motocykl má "Adventure" v názvu proto, že je dobrodružstvím se na takové sra*ce někam vydat. (U BMW toto heslo platilo také.) A za pár let to ve fabrice vychytali, že už to takové dobrodružství nebylo, takže věřím, že i 1190Adv. se za pár let stane kvalitním motocyklem, kor za ty peníze prostě musí.
První typy ukážou kde je to poddimenzované a je třeba to vylepšit a naopak kde se dá ubrat, aby to majitel nepoznal.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
TomasTT napsal:
[quote]kejda napsal:
Ach jo, to je zase srač.ek na jedno téma. Založím asi ještě jedno třeba "Varadero" třeba to bude taky na 6 stran kydů. Hlavně nejdelší příspěvky jsou jedna paní povídala...případně co nám sdělil internet...
A co bys chtěl? Aby reálné zkušenosti napsal třeba prodejce KTM? Znáš majitele nějaké motorky (to je jedno jaké), který svůj nákup bude pomlouvat? Možná ti to řekne někde z očí do očí ale jinak nikdo nechce být za troubu, že zrovna on si koupil něco, co má chyby. A just na fóru majitelů BMW GS?[/quote
Baworu jsem uz pár vystridal a nemel jsem problem mluvit otevrene o zavadach. I tady. Kardany, loziska hrusky atd. Furt to samy... Ale mluvil jsem jako majitel, rozhodne jsem se nezapojoval k diskuzi o zavadach osmikila, kdyz jsem ho nejezdil ani nemel. Tady mi prijde, že mate vsichni strasne znalosti a spoustu znamych, co se jim KTM podelala.
Ale je mi to vlastne sumak, ja zatim v 18 tis zadne potize. Proti dvouvacce nebe a dudy.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Ale je mi to vlastne sumak, ja zatim v 18 tis zadne potize. Proti dvouvacce nebe a dudy.
To je vidět,jak je ti to šumák...asi jako každým jinýmu majiteli KTM,co se po koupi stane strašně chytlavým
Jestli se nepletu,tak máš za sebou první servisní interval bez poruchy ...tak abys to nezakřikl
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
kejda: OK, takže asi bude nejlepší, když se budete bavit vy dva nebo tři majitelé 1190 jak je to super a informace o tom, že se někde lidem něco sype, raději vědět nechcete, protože je to z doslechu nebo z internetu. Vlastně i tohle forum je na internetu. Takže i to co napíšeš není pravda, protože informace z internetu jsou k ničemu. A dokud teda nepřijedou ti majitelé 1190, kterým se zadřel motor, protože se jim dostal bordel do sání, tak závada jakoby neexistuje. OK... Už tomu rozumím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dneska zprávička od fotografa Joe Pichlera.
Má najeto 40 tisíc km na prakticky sériové 1190 - především na cestách v Africe a Asii. Teď se vrátil z téměř čtyřměsíční cesty do Indie.
Výrazně doporučuje - vyhodit ráfky dodávané k 1190 a vyměnit je za dušové ráfky z 990ky. A po prvních zkušenostech také rozhodně doporučuje používat nylonové "punčochy" přes filtr sání z PowerParts nebo vyměnit filtr za jiný.
Na motorce má nějaké doplňky KTM a základní sadu doplňků a zavazadel Touratech.
Jezdí typicky "cestovatelsky" - když je někde silnice, tak jede po ní. Offroad jede tam, kde jiná lepší cesta není.
Jiné problémy neměl.
Jen na doplnění - je přímo sponzorovaný továrnou, takže to nemusí být úplně objektivní. Podobně jako je Nick Sanders sponzorovaný Yamahou a když se mu vysypala řídící jednotka v Jižní Americe, tak mu jí dodali soukromým letadlem tak, aby mohl pokračovat s minimálním zdržením. U těch továrních cestovatelů nemusí být vždycky všechno jako u "obyčejných" lidí. Nicméně ty ráfky a řešení airfiltru doporučuje důrazně.
Myslím že když už jako téměř "tovární jezdec" může napsat že sériové ráfky 1190 jsou bláto, tak asi nemůže nebo nechce úplně doporučit třeba talon a excel nebo rad a sunrims apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
kejda napsal:
Ach jo, to je zase srač.ek na jedno téma. Založím asi ještě jedno třeba "Varadero" třeba to bude taky na 6 stran kydů. Hlavně nejdelší příspěvky jsou jedna paní povídala...případně co nám sdělil internet...
Já teda nevím, ale měl jsem 950 Adv a je fakt, že jsem ho prodal protože se prostě sypal a několikrát mě někde nechal - je fakt, že tenkrát to byly rok starý motorky a nikdo pořádně nevěděl co se sype a čemu se dá preventivně předejít....dneska je to jiné...
Zas je fakt, že jsem ho kvůli tomu prodal - prostě jsem v tu motorku neměl důvěru - pořád nějakej problém...
Dneska mám GS a dost GS vidím na servisu a podle mě taky žádná hit-paráda...sypou se tam taky pořád stejný věci dokola a nejsou zrovna levný a to zásadní podle mě je že: sypou se věci takové, že motorka nedojede - stejně jako na KTM...
Jediná výhoda je ta spotřeba...o tom není pochyb.
Musím říct, že ze všech 24motorek co jsem měl byly nejspolehlivější Japonský motorky...měli závady, ale téměř vždy dojely...
Ale je to jen názor a dokud si to nevyzkoušíš sám jsou to jen tlachy...
TomR1 napsal:
Já teda nevím, ale měl jsem 950 Adv a je fakt, že jsem ho prodal protože se prostě sypal a několikrát mě někde nechal - je fakt, že tenkrát to byly rok starý motorky a nikdo pořádně nevěděl co se sype a čemu se dá preventivně předejít....dneska je to jiné...
Zas je fakt, že jsem ho kvůli tomu prodal - prostě jsem v tu motorku neměl důvěru - pořád nějakej problém...
Dneska mám GS a dost GS vidím na servisu a podle mě taky žádná hit-paráda...sypou se tam taky pořád stejný věci dokola a nejsou zrovna levný a to zásadní podle mě je že: sypou se věci takové, že motorka nedojede - stejně jako na KTM...
Jediná výhoda je ta spotřeba...o tom není pochyb.
Musím říct, že ze všech 24motorek co jsem měl byly nejspolehlivější Japonský motorky...měli závady, ale téměř vždy dojely...
Ale je to jen názor a dokud si to nevyzkoušíš sám jsou to jen tlachy...
Myslím, že není třeba tu vyvolávat nějaký flame...
1190-tka má samo i nějaké neduhy. Filtr-bez debat slabé místo, na modelech 2014 již řešeno úpravou filtrboxu, u 2013 měněno na záruku. Centrální stojan - to samé. O ráfcích jsem slyšel, u mé motorky zatím OK, ale nejezdím takové vcesty, kde bych to prověřil. Jak jsem psal, já osobně měl jen problém s centrálem, který ještě stále řeším a drobné chybky SW, které ale nestojí za řeč, navíc vesměs vyřešeny naflashováním nově vydané verze SW... Je zbytečné se hádat, zda je lepší KTM nebo BMW. Každému sedí něco jiného. Dle mého - obě značky jsou top v tom co dělají a i obě motorky se mi líbí. Mít na to, mám je v garáži obě a střídám dle nálady ;-) Tož tak...
KTM 1190 Adventure R
Beru to i podle toho, že kdybych měl možnost a čas jet ''kolem světa'' tak bych určitě nejel ani na GS ani na KTM...
Jel bych na nějakém klasickém Japonském enduru...tady se pořád do nebe vyzdvihává 1150/1200(už méně) - jednoduchost nesmrtelnost, ale Já v celém BMW kromě seřízení ventilů žádnou jednoduchost nevidím...
Zadní převod - odchází - někde na cestě velice těžko a leckde neřešitelné, spojka - anabáze na cestě na tři dny pokud ji máš s sebou, čerpadla,EWS,,...atd...
Sorry, ale jen pro příklad Tenere 660 - řetěz - vždycky nějak vyřešíš, spojka - dáš na bok do hodky jedeš...nevím o problémech který kdy např. tuhle motorku zcela zastavily....
Je to jen o pohledu na věc a není důvod někomu hanit motorku a nemyslím si že by KTM byla o tolik horší na spolehlivost než BMW...mimochodem neprobíralo se tady někdy loni pár ''padlých'' motorů na GS LC...?
Tímto nechci hanit ani jednu značku..jen se na to je potřeba dívat trošku nestraně..