Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 5 z 7:   1  ...  2    3    4    5    6    7  
 
výměna heftů
jezek
#81 
Přidané 03.02.2014 14:07

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
hele velmi doporučuji toto:

http://www.net5.c...ted-grips/

pokud vládneš anglicky tak je to sranda, pokud ne google překladač něco vyřeší.. Wink
Upravil jezek dne 03.02.2014 14:17
 
tomle1
#82 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 14:07
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Tonda napsal:
Ono to zkonektorování výhřevu heftů myslím není u RT a RS stejné jako u GS (já si toho prvně nevšimnul, že se ptáš na RT - u GS je to úplně pod nádrží), ale spíš je to jakoby víc na některém boku před nádrží (jsou tam takové držáčky těch konektorů pod sebou) - prostě hledej volný konektor, tak jak jsem ti ho popsal výše (teď už si fakt z hlavy nevzpomenu na které je to přesně straně).

Jo, jo Toníku, mělo by to být někde bokem palubky. A teď k tomu konektoru. Jak píšeš - jsou tam dva hnědé a dva černé. Tzn. co??? Z těch Heat Demon vedou tři(bílý pro plný výkon, modrý pro poloviční a červená kostra) I přepínač na palubce má tři polohy 0 - 1/2 a 1. Ty dráty v konektoru jsou třeba hnědý 1/2 a černý 1 ?? Nebo je to kostra a prostě +. To by teda znamenalo, že z fólií jde červený na hnědý, nebo černý a bílý s modrým na tu druhou barvu a řeší si to přepínač na palubce??? Ty jo trochu jsem se do toho zamotal.Shock
 
jezek
#83 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 14:16

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
pokud máš origo BMW vypínač vyhřívání, tak zapoj:

černý z motorky na bílý na heftu
hnědý z motorky na červený na heftu máš to.. Wink
modrý nezapojuj...
Upravil jezek dne 03.02.2014 14:18
 
tomle1
#84 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 14:56
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Jenže ty fólie mají dva okruhy. Když modrý nezapojím, tak to půjde jenom naplno. Rozumím tomu dobře, že v konektoru je jenom + a - a to pro každou stranu zvlášť??
 
jezek
#85 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 15:03

Příspěvků: 2890
Registrace: 05.11.08
Nepujde to naplno protoze tam pujde mensi napeti.. budou proto hrat min.. tu slabsi polohu dela ten vypínač... Wink
Po prepnuti na jednu polohu tam jde 12V a na druhou polohu jen 7V.. to dela ten mensi vyhrev..
Jinak ten konektor je spaskovany ke svazku na leve strane jakoby pod zrcátkem...
Krasne je kompletni postup montaze videt i na obrazkach zde:

http://www.ebbo.o...

www.ebbo.org/grips/gripscoupler.jpg

www.ebbo.org/grips/gripscoupler2.jpg

a nezapomen osadit 15A pojistku do pojistkove skrine. Je to 8ma pozice z leve strany.. Wink

www.net5.com/heated-grips/fuse-box.jpg
Upravil jezek dne 03.02.2014 15:16
 
tomle1
#86 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 15:23
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
clapbyesmiley013
SUPER a ještě jednou dík.
Jak mi dojdou fólie a napr..ám to tam, tak dám vědět.music
Ty jo ty smajlíci tady jsou taky bomba
 
Tonda
#87 
výměna heftů
Přidané 03.02.2014 16:50

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
tomle1 napsal:
Tonda napsal:
Ono to zkonektorování výhřevu heftů myslím není u RT a RS stejné jako u GS (já si toho prvně nevšimnul, že se ptáš na RT - u GS je to úplně pod nádrží), ale spíš je to jakoby víc na některém boku před nádrží (jsou tam takové držáčky těch konektorů pod sebou) - prostě hledej volný konektor, tak jak jsem ti ho popsal výše (teď už si fakt z hlavy nevzpomenu na které je to přesně straně).

Jo, jo Toníku, mělo by to být někde bokem palubky. A teď k tomu konektoru. Jak píšeš - jsou tam dva hnědé a dva černé. Tzn. co??? Z těch Heat Demon vedou tři(bílý pro plný výkon, modrý pro poloviční a červená kostra) I přepínač na palubce má tři polohy 0 - 1/2 a 1. Ty dráty v konektoru jsou třeba hnědý 1/2 a černý 1 ?? Nebo je to kostra a prostě +. To by teda znamenalo, že z fólií jde červený na hnědý, nebo černý a bílý s modrým na tu druhou barvu a řeší si to přepínač na palubce??? Ty jo trochu jsem se do toho zamotal.Shock


Je to jak píše Ježek. Konektor na boku před nádrží. Akorát ta pojistka by měla být č.7 (je myslím u všech R1100 pro vyhř.hefty)
Tady máš "výcuc" ze schématu a obr. pojistkové , relátkové skříňky:
imageshack.com/a/img577/7382/9ezx.jpg

imageshack.com/a/img541/5664/8db2.jpg
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
tomle1
#88 
výměna heftů
Přidané 04.02.2014 09:06
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Ještě poslední otázku. Pokud budou na těch fóliích dva samostatné okruhy, tak bych měl asi zapojit oba dráty a tím dosáhnout max.ohřev s tím, že origo. vypínač si to doreguluje 7/12V.
Ten kolébkový vypínač má vypnuto uprostřed ??
 
Tonda
#89 
výměna heftů
Přidané 04.02.2014 09:35

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
tomle1 - jestli to bude na těch fóliích s těmi okruhy jak píšeš, tak to zapoj tak, abys využil jejich max. ohřev. Vypínač u R1100 má vypnuto uprostřed.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
tomle1
#90 
výměna heftů
Přidané 04.02.2014 12:04
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Tonda napsal:
tomle1 - jestli to bude na těch fóliích s těmi okruhy jak píšeš, tak to zapoj tak, abys využil jejich max. ohřev. Vypínač u R1100 má vypnuto uprostřed.

Díky. Já jsem si to myslel. Fólie už přišly a vypadá to, že opravdu stačí zapojit jenom bílý pro plný výkon, bo je propojenej na oba okruhy - pravdu měl tento chlapec Ježekclap
 
tomle1
#91 
výměna heftů
Přidané 07.02.2014 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
ahoj všichni. Dnes jsem RT rozházel, nalepil fólie, nasadil nové gripy, nandal pojistku a našel ten konektor. Abych něco neposral tak jsem si koupil i měřák. Jenže na výstupu s konektoru je 12V na obou polohách přepínače. Tak teď nevím. Buď tam něco chybí nebo nevím. O nic asi nejde. Zapojím obě větve fólií a i tak to bude hřát míň a víc.
 
tomle1
#92 
výměna heftů
Přidané 09.02.2014 21:40
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Tak všechno šlape jak má. Hodně mě zmátlo měření na konektoru, kde měřák hlásil 12V na obou polohách přepínače. Po připojení fólií se stal zázrak a měřák začal ukazovat hodnoty 7 a 12V dle polohy přepínače. Je to dáno sériovým a paralelním přepnutím přepínače(dle Tondy). Díky všem za užitečné rady. Náklady 380 gripy replika BMW a 100 fólie pod ně. Ahoj Tomle
 
Mysanek
#93 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 15:04

Příspěvků: 44
Registrace: 28.12.13
Ahoj, máte někdo rukavice s klokanem? Moje F650GS už má gripy dost ojetý do hladka, že klokan mě úplně klouže a obyčejný kožený cca drží, ale musím to křečovitě držet. Zajímalo by mě teda, jestli to vůbec nový gripy spraví. Jaký máte zkušenosti po výměně? Designově se mě víc líbí http://www.mototr...125mm.html a jinak origo http://www.mototr...130mm.html
Pak už mě jedině napadá nějak namazat lanko plynu, když se s nim tak peru. Po hodině jízdy už mám v ruce úplnou křeč
 
Vjetrnik
#94 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 15:09
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
Klokana jsem měl leta a nikdy neklouzal....na žádných...ale na dlaních nikdy nebyl úplně jen čistě samotný...

Jaké klokany máš? Ono také není klokan, jako klokan...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
LukyGs
#95 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 15:10
Avatar člena


Příspěvků: 3593
Registrace: 25.08.11
Jenže jedny se hodí na jedenáctku a jedenáct pade a druhý ty užší na dvanáctku. Takže nevybírej vzhledově ale podle průměru rukojetí.
Upravil LukyGs dne 16.03.2014 15:10
http://www.zednic...
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Mysanek
#96 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 15:22

Příspěvků: 44
Registrace: 28.12.13
Mám rukavice Held http://yshop.cz/p...rettyPhoto. Klokánek hlaďounkej, ale na tom bavu mě to klouže :-( mívala jsem vyhřívaný gripy oxford na hondě a žádnej problém nebyl. Potom už mám nějaký obyč noname rukavice.
K těm velikostem - někdo tady do vlákna dával příspěvěk, že na 1150 a 650 koupil jedny a ty samý pruhovaný a seděli na oboje. V eshopu píšou u těch prvních na řidítka 22, ale v druhý větě píšou 26, tak tomu úplně nerozumím. Já se bojim, aby ty druhý (pruhovaný) opět neklouzali.
Upravil Mysanek dne 16.03.2014 15:23
 
tomle1
#97 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 17:40
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
tyhle rozdílné průměry jsou na nevyhřívané řídítka. Aspoň já to tak mám na RT. Na plynu je váleček o pr.26mm a na druhé straně 22mm. Údajně motorky vybavené vyhříváním mají 26 na obou stranách. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno.
 
LukyGs
#98 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 17:44
Avatar člena


Příspěvků: 3593
Registrace: 25.08.11
tomle1 napsal:
tyhle rozdílné průměry jsou na nevyhřívané řídítka. Aspoň já to tak mám na RT. Na plynu je váleček o pr.26mm a na druhé straně 22mm. Údajně motorky vybavené vyhříváním mají 26 na obou stranách. Aspoň tak mi to bylo vysvětleno.


To nevím ale už ty hefty maj na jedenástxxx jinej průměr jak dvanáctka a ty odkazy jsou na jedenáctku a na dvanáctku
http://www.zednic...
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Mysanek
#99 
výměna heftů
Přidané 16.03.2014 18:22

Příspěvků: 44
Registrace: 28.12.13
A teď babo raď. Co vím určitě, tak na 650 půjdou origo pruhované. Otázkou tedy jen je, aby po tom klokan neklouzal. Zítra se zastavím za motorkou, všechno řádně proměřím, ochmatám 650, 650 Dakara a 1200ADV a doufám, že to rozlousknu hmm!
 
Mysanek
#100 
výměna heftů
Přidané 17.03.2014 20:31

Příspěvků: 44
Registrace: 28.12.13
Tak dneska jsem na to přišla. Jelikož tady ve vlákně kluci měnili hladký za pruhovaný, tak je jasný, že jsou stejný, rozdíl je pouze v délce. V eshopu paolo to mají dokonce jasně napsaný - 26mm na obou stranách. To platí samozřejmě jen pro motorky s vyhříváním.

2624/L, díra 26-26mm, 125mm - hladký
www.ariete.com/files/products/big/02624_1.jpg
1690/F/24, díra 26-26mm, 130mm - pruhovaný
www.ariete.com/files/products/big/01690-F.jpg

Hotovo, asi koupim hladký, prostě se mě víc líběj ;-) A co se týče klouzání rukavic, tak na jiných tolik neojteých gripech už to šlo, tak doufám, že se problém vyřeší ;-)
Upravil Mysanek dne 17.03.2014 20:32
 
Strana 5 z 7:   1  ...  2    3    4    5    6    7  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 73
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI