Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Inzerce :: Komerční inzerce
Strana 48 z 60:   1  ...  45    46    47    48    49    50    51  ...  60  
 
Pneu Mitas
(Registrované komerční sdělení)
joe
#941 
Přidané 10.02.2018 08:55

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Sumss napsal:
mohl by mi někdo srovnat reálnou zkušenost E09 vs. E09 Dakar na zadku? Rozdíl v nájezdu / chování na mokru (bílá čára, černej had) a především, v přezutí v dom.podmínkách (Dakar je prej v jednom téměř nemožné přezout mimo servis)...

Odpověď jsi si dal téměř celou sám. Chování je téměř totožné (stejná směs).
Klidně mne prozvoň, zavolám ti.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
WanChuan
#942 
Pneu Mitas
Přidané 10.02.2018 10:50

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
Zdravíčko.

Nemožnost prezuti E-09 Dakar. Mimo servis je fáma!

Stačí dostatek odhodlání, morálky, motivace a mít alespoň jednu ruku PRAVOU -))
A ne obě levé -))

Pravda i nějaké zkušenosti se hodí.

Wan-Chuan
KRLESS!!!
KRLESS!!! lidi KRLESS!!!
 
schrek
#943 
Pneu Mitas
Přidané 10.02.2018 11:21
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
Orezouvam bezne ve velikosti 150 a 120
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
joe
#944 
Pneu Mitas
Přidané 10.02.2018 13:42

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
WanChuan napsal:
Zdravíčko.

Nemožnost prezuti E-09 Dakar. Mimo servis je fáma!

Stačí dostatek odhodlání, morálky, motivace a mít alespoň jednu ruku PRAVOU -))
A ne obě levé -))

Pravda i nějaké zkušenosti se hodí.

Wan-Chuan
KRLESS!!!


thumbs up
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
sumss
#945 
Pneu Mitas
Přidané 11.02.2018 12:43

Příspěvků: 85
Registrace: 01.05.17
joe napsal:
Sumss napsal:
mohl by mi někdo srovnat reálnou zkušenost E09 vs. E09 Dakar na zadku? Rozdíl v nájezdu / chování na mokru (bílá čára, černej had) a především, v přezutí v dom.podmínkách (Dakar je prej v jednom téměř nemožné přezout mimo servis)...

Odpověď jsi si dal téměř celou sám. Chování je téměř totožné (stejná směs).
Klidně mne prozvoň, zavolám ti.


díky za nabídku zavolání Joe, cením si toho. Každopádně myslím, že by bylo dobré, aby se odpovědi zobrazily zde na fóru. Určitě nejsem sám, kdo nad tím dumá a mohlo by to velmi pomoct i ostatním.

Je mi jasný, že nejde odpovědět přesně. Vliv má nafoukání, váha moto+nákladu, styl jízdy, teplota...atd. Jde mi obecný náhled, zkušenosti, odhad! Ano, postupem času svoje odpovědi naleznu sám, nicméně pro začátek je dobré si udělt obrázek. Ten jsem na fóru nenazl a pokud ano, to info bylo vždy kusé. Proto jsem se to pokusil shrnout.

1. Jaký je přibližný rozdíl v kilometrovém nájezdu E09 a E09 dakar? Mě zajímá E09 na zadní pneu.

2. Totéž, ale pro přední E10 a E10 Dakar

3. Přezouvání již tedy neřeším, počítám že obě přezuju bez nutnosti servisu. Jakou duši do toho použít (mám 800 GS)? Vyplatí se koupit silnější duši (motokrosovou)? Jde mi o nejlepší poměr odolnost/práci v terénu při případném defektu

4. liší se samotné vlastnosti verze Dakar a obyč? Předpokládám, že ano, jinak by Dakarka neměla smysl Smile Otázkou je jak se liší?

5. Řeší se u terénních pneu vyvážení? Když člověk očekává, že přes 130 nepojede?

6. Joe: pokud mi pošleš aktuální nabídku na 150/70 R17 a 90/90 R21 na výše uvedené kombinace pneu, budu jen rád.
 
WanChuan
#946 
Pneu Mitas
Přidané 12.02.2018 07:59

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
Sumss...

Co se týče E-09.
Jsi si jistý, že jsi si vlákno věnované čistě této pneu přočetl?
https://www.bmwgs...rowstart=0
možná jsi ho jen nenašel.

Duši dávám zesílenou.
Spíš proto, že jsem mantlák a jemnocit není zrovna má silná stránka. Jinak hřebíku co projde krz je celkem jedno jakou duši propíchne -)
Na druhou stranu špatně nasazená duše v kole se ti prodře sama o sebe ! a pak je to klidně díra v řádu cm -))

Nauč se nasazovat 1 duši DO pneu 2 až potom pneu na ráfek.

Pokud nemáš s přezouváním osobní zkušenosti. Nech si to u někoho ukázat. okoukat. Ušetří ti to hodně času, nervů, krve z tvých prstů -)) a i peněz za duše/lepení atd...
Pro lepší ochranu duše před "...Procvaknutím..." se nač používat při nahazování pneu na ráfek montpáku se zobáčkem.

Kola nevyvažuji.
Ale je to dáno skutečností, že většinu času jezdím "...Céčkové..." gumy. A na rozbité polnačce popřípadě nějaké bahenní lázni je 5g sem 15g tam dost šumák.
Asfalt jezdím na kochačku na "...Cestovních..." papučkách

Wan-Chuan
KRLESS!!!
Upravil WanChuan dne 12.02.2018 08:01
KRLESS!!! lidi KRLESS!!!
 
mychal-x
#947 
Pneu Mitas
Přidané 13.02.2018 18:05

Příspěvků: 66
Registrace: 07.12.10
Zdarec
,neví se něco o těch nových Mitaskách 07 na 1150 tky....? Kdy asi budou ?
Hned bych do bych šel.....pray
 
mychal-x
sumss
#948 
Pneu Mitas
Přidané 13.02.2018 19:43

Příspěvků: 85
Registrace: 01.05.17
wanchuan: díky za rady.

Co se týká vlákna, myslím si právě, že odpovědi 1 a 2, které jsou v podstatě nejdůležitější zde nejsou zmíněny. Celé vlákno je sice zajímavé, neboť člověk může v kostce shlédnout uvedení E09 na trh Grin

Ale tyhle informace, aby si každý mohl udělat alespoň elementární obrázek, jaký je rozdíl v nájezdu 09 a 09 Dakar tam de facto nejsou. Největší pozornost strhl Morabo a jeho průjezd louží Smile
 
xavier
#949 
Pneu Mitas
Přidané 13.02.2018 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.
Aktualne 1250 GSA HP
 
joe
#950 
Pneu Mitas
Přidané 13.02.2018 20:53

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
mychal-x napsal:
Zdarec
,neví se něco o těch nových Mitaskách 07 na 1150 tky....? Kdy asi budou ?
Hned bych do bych šel.....pray


Zadní duben, předek si troufnu tipnout konec roku. Dneska jsme o tom debatovali v Mitasu. Problém není ve Zlíně, ale v Kranji. Jsou to zabedněnci.
Upravil joe dne 14.02.2018 06:56
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
sumss
#951 
Pneu Mitas
Přidané 13.02.2018 22:42

Příspěvků: 85
Registrace: 01.05.17
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.


naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.
 
joe
#952 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 06:59

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Sumss napsal:
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.


naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.


Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
sumss
#953 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 08:21

Příspěvků: 85
Registrace: 01.05.17
joe napsal:
Sumss napsal:
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.


naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.


Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.


díky za aktualizaci Joe. Jaký má vlastně důvod si tedy koupit klasickou E09? Cena není o tolik nižší než u dakarky. Jaká je tedy výhoda klasické E09?
 
Jirik
#954 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 11:07

Příspěvků: 571
Registrace: 25.10.12
WanChuan napsal:

Pro lepší ochranu duše před "...Procvaknutím..." se nač používat při nahazování pneu na ráfek montpáku se zobáčkem.
Wan-Chuan
KRLESS!!!

Neměl by jsi fotku té montpáka, případně odkaz na ni?
 
WanChuan
#955 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 13:25

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
Sumss...

Oni tam jsou i ty nájezdy. Tedy ne tak jak ei přeješ ty normal vs Dakar. Ale hlavně je tam krásně vidět jak záleží na "...Uživateli..." a tenhle rozdíl dělá klidně i několik tisíc km.

Osobně jsem se E-09 poměrně dlouho vyhýbal, avšak nakonec jsem podlehl -) Jednu sadu od Rudy a jednu z pozůstalosti po kolegovi. Přešel na lehkou.
V obou případech ježděno v klidu a s rozumem.
v obou případech 6tis než-li se na některých místech pneu začala dostávat do kolize se zákonem.
v prvním případě cca 1500km různého druhu NEasfaltu. V druhém něco okolo 950km +-

Použitelnost naprosto stejná jako u konkurenčních pneu podobného ražení = dokud je sucho tak OK jak je Terén mokrej nedej bože blátivej. Končíš.

proto se raději vozím na papučkách tajpu C-02.

Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)

Wan-Chuan
KRLESS!!!
KRLESS!!! lidi KRLESS!!!
 
WanChuan
#956 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 13:26

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
Jirik...

Na té spodní je to krásně vidět. Shodou okolností přesně ty samé mám.
jen už ne takhle krásné -)))

Wan-Chuan
KRLESS!!!
WanChuan přiložený následující obrázek:


[9.23Kb]
KRLESS!!! lidi KRLESS!!!
 
joe
#957 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 16:33

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
WanChuan napsal:
Sumss...

Oni tam jsou i ty nájezdy. Tedy ne tak jak ei přeješ ty normal vs Dakar. Ale hlavně je tam krásně vidět jak záleží na "...Uživateli..." a tenhle rozdíl dělá klidně i několik tisíc km.

Osobně jsem se E-09 poměrně dlouho vyhýbal, avšak nakonec jsem podlehl -) Jednu sadu od Rudy a jednu z pozůstalosti po kolegovi. Přešel na lehkou.
V obou případech ježděno v klidu a s rozumem.
v obou případech 6tis než-li se na některých místech pneu začala dostávat do kolize se zákonem.
v prvním případě cca 1500km různého druhu NEasfaltu. V druhém něco okolo 950km +-

Použitelnost naprosto stejná jako u konkurenčních pneu podobného ražení = dokud je sucho tak OK jak je Terén mokrej nedej bože blátivej. Končíš.

proto se raději vozím na papučkách tajpu C-02.

Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)

Wan-Chuan
KRLESS!!!


Tož ti chlape díky za info. Už jsem toho v tomto duchu napsal hodně a poslední dobou radši pokecám než píšu (sám víš, že radši volám). Nájezd pro E-09 uvádím od 3 tkm do 9 tkm (info od uživatelů). Nazouvání ručně - jde to s troškou zručnosti a zkušeností. Doporučení vyzkoušet pěkně doma a nespoléhat se na to, že už jsem to viděl a na cestě to dám. Popřípadě si vzít někoho na radu při zkoušení doma. Ano E-09 má pevnější konstrukci, ale má to jednu výhodu. Dá se dojet i na defektu s notnou dávkou opatrnosti třeba i 15 - 20 km někam do dílny.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
joe
#958 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 16:36

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Sumss napsal:
joe napsal:
Sumss napsal:
xavier napsal:
Myslím, že tam bude zmíněno, že verze Dakar je stejná směs jako normal, jen ma v konstrukci jednu vrstvu plátna navíc. Tudíž vhodnejší pro těžší endura, asi odolnejší proti propichnutí, ale v nájezdu a vlastnostech bych rozdily nehledal.


naopak, je tam zmíněno, že směs stejná není.


Ano ta info je již stará. Po problémech s častějším vyhořením figur se směs upravila a je opravdu stejná.Tím se samozřejmě nezabránilo shoření při nadměrném zahřátí.


díky za aktualizaci Joe. Jaký má vlastně důvod si tedy koupit klasickou E09? Cena není o tolik nižší než u dakarky. Jaká je tedy výhoda klasické E09?


Rozdíl v ceně je v současnosti pár stokorun. Někdo chce mít větší jistotu před průrazem od šutrů (bočnice je pevnější) např. - verze Dakar. Při přezouvání jde obyč. trošku lépe atd.
Upravil joe dne 14.02.2018 16:36
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
Mr GS
#959 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 16:47
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8758
Registrace: 18.12.08
WanChuan napsal:

Největším zabijákem pro E-09 a podobné pneu. Jsou jejich uživatelé !!!
To je porát.. jak jezdí 50/50 atd.. bla bla bla.. A ve finále ti na to v Práglu skocí a valí D1 až do Pasohlávek a tam řve jak píchla sFYně, že mu z té gumy ulítli špalky...
Ale že je to tupoun tupá a může si za to sám už neuzná...
radši pohaní vše kolem sebe.. i když prostě tahle guma na dálnici a2h v kuse okolo 150km/h ++ NEpatří -)))
tož tak -)


Grin To sedí do posledního slova clap
Ještě jsou schopní stát vedle stejně vorvanýho stonemastru a tvrdit, že to udělá jen mitaska secret
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
WanChuan
#960 
Pneu Mitas
Přidané 14.02.2018 19:46

Příspěvků: 403
Registrace: 12.03.14
joe...

však tě budu příští tejdenek obtěžovat -))
Tedy pokud nemáš nějakou dovolenou nebo podobné kratochvíle.
Na začátek dubna budu potřebovat čerstvé papuče -)

Wan-Chuan
KRLESS!!!

KRLESS!!! lidi KRLESS!!!
 
Strana 48 z 60:   1  ...  45    46    47    48    49    50    51  ...  60  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Inzerce :: Komerční inzerce :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.56 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI