Jely jsme k Malé Lečici ( 15 km do Prahy - brody, bahno, les, štěrk, rokle, polňačky, louky, atp. ) prostě romantika a tam si daly 3 brodíčky. V jednom mi šla voda přes předek a plexi až na helmu, ale ustál jsem to ( zkropenej jak po dešti ). S jídlem roste chuť a tak jsme zajely lesem do jedný hrbatý rokle .
Robert přiložený následující obrázek:
[188.37Kb]
Upravil Robert dne 16.03.2008 21:41
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Ale ta potvora ujela roklí cca 800m a začala se válet po zemi jak čuně a nechtěla jet dál. Potřebovala by zhubnout protože těch 220 + 120 kg je na kameny, bahno a kořeny v 20% kopci opravdu dost.
A to dostala před tejdnem špuntovky.
Robert přiložený následující obrázek:
[160.06Kb]
Upravil Robert dne 17.03.2008 19:01
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Tak jsem jí otočil na padáku aby se dala postavit a vodved zase domu. Byla celá jako prase, to slušná motorka nedělá a tak má zase na tejden zaracha.
Robert přiložený následující obrázek:
[178.65Kb]
Upravil Robert dne 16.03.2008 21:39
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
A za tejden bude zase mňoukat a škrábat, to znam .... a moje drahá polovička z toho má už předem vyrážku
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Gumy jsem dal "KAROO T". Chtěl jsem "Karoo" ale "Karo T" jsou kompromisem mezi silnicí a lesem. Čistokrevný Kara jsou moc HARDCORE a dlouho nevydržej. Někdo "T" srovnává s TKC ale maj větší mezery takže se v bahně tolik nezanášej a hrabou a hrabou a hrabou. Životnost by měla být podle jízdy cca 3000 - 6000 t., zvládaj terén a když ti hrábne tak i 190, ale to je časem ugumuješ. Podle rady Doca z Greece jsem je odfouk na 1,8 ( radí až na 1,5 ) a fungujou perfektně.
A k těm kolum, i s hlínou se dá blbnout ale nesmíš vjet mezi velké ostré kameny. Předek jsem už jednou dával rovnat + lakovat comaxitem a je to příběh za cca 5.500,- + 14 dní bez motorky. Kdyby nestály dráty 35.000 tak do nich du hnedle ale to mytí ...ach jo.
Kdyby někdo potřeboval rovnat ťuklé kolo ( pozor ne prasklé a ne řachlé moc, to je na vyhození ) tak mám kontakt na super chlapa.
Robert přiložený následující obrázek:
[3.64Kb]
Upravil Robert dne 17.03.2008 18:56
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
jsem rad, ze sisdal rict, co se tyka tech tlaku
vidis, ze to stalo za to
ted zrovna jsem meni Karoo T kaky a doslo k tomu na 10.000 se silnicnimi rychlostmi max do 140, jednou dvakrat na par desitek kilometru do 160. Ale to bylo dohromady [tech 140 a 160] ani ne 300km celkove, vetsinou kolem 120.
Abych rekl pravdu, jiz je ani merim ty tlaky. Do blata je ten nejspravnejsi tlak tento: "co mozna nejmene, ale aby se nevyzuly" - cili treba i pul atmosfery, staci kdyz se udrzi na rafku.... no ale potom bych musel pri vjezdu na silnici asi davat umele dychani tou ampuli. Mel jsem 1200 s litymi, toutistic enduro OK, ale dvakrat jsem je mel naky na srovnavani, kryz jsem vetsi rychlosti nez slapacky najel do velkeho kamenu. Nastesti to u nas je behem jednoho dne. Ale jednou uchazel vzduch tak rychle, ze nebylo jineho reseni nez BMW mobil care. Nastesti jsem tehdy nebyl v lese, ale stalo se to blizko domova, takze holka pockala v garazi do druheho dne [byla nedele].
Takovych brodu se docela bojim, vim sze to jde, ale kamaradova "holka" si jednou cucla ricni vody, pak uslysel jeden .....KRAK.... a bylo to srande - stalo to to dost. Na takove blbiny mej s sebou kousek husiho krku ze stavby od elektrikaru a stahovaci pasek a vysun sani nahoru k plexi
nebo to objed, pro jistotu
moc hezkej popis, keep blbing
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Sou to SW Motech. Už ležely cca 4 x ale nikdy v rychlosti. Vždycky to bylo korigované odložení v terénu a jednou jsem jí nestih zachytit tak si ustlala, a vždycky pohoda. Někdo je haní že nejsou tvrdé ale s tim názorem nesouhlasim. Hlavu jsem nikdy neodřel a kdyby byl padák supertvrdý tak deformuju motorku a ne padák kterej funguje i jako deformační zóna a ten štos pochytá. Takže pohoda a FUNKČNÍ.
Horní padák jako má ADVENTURE bych na motorku rozhodně nikdy nedal ( majitelé Advíků odpustí ).
Za prve při prvním blbém pádu rozsekám tou rourou i plasty,
za druhé jsou to zbytečné kyla navíc,
za třetí při pádu do ostrého kamení mi stejně nepomůže,
za čtvrté přídavné světla ukotvím i jinde,
za páté - možná HARD - IRON - CORE - DESIGN..... který motorku tou trubkou krásně oddělý od tuctovky ( neví náhodou někdo kterej speciál to taky má ? ? ? )
Ale Adventure má jinak spoustu jinejch SUPER věcí ( silnej altík, tlumiče, sedlo, pomalou jedničku, atd..atd.....) ale mít rouru přes 30 litrovou nádrž a tankovat do ní stejně jen 12 - 15 litrů a řikat si co když jednou pojedu SAHARU, je asi kravina. I do Maroka se jezdí se seriovou nádrží na GS1200. Mega nádrž uznávám na takový cikánský kočování jako provozuje Igor B. ale to je možná jedna motorka z 1000.
Robert přiložený následující obrázek:
[218.36Kb]
Upravil Robert dne 18.03.2008 16:02
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Helé Volé co jsem to potkal 20 km od Prahy skovaný v lese na louce. Za ohradníkem jich tam běhalo cca 15. Neví někdo co je to za BIZONA.
Robert přiložený následující obrázek:
[160.09Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Horní padák jako má ADVENTURE bych na motorku rozhodně nikdy nedal ( majitelé Advíků odpustí ).
ale mít rouru přes 30 litrovou nádrž a tankovat do ní stejně jen 12 - 15 litrů a řikat si co když jednou pojedu SAHARU,
ty horni ramy jsou
1/krasny
2/moc hezky
3/ vynikajici
nadrz je moc dobra vec, ja tankuju vzdycky plnou [proc bych daval jenom 11-15 litru? nechapu proc to rikas, kvuli terenu?] a protoze ne nebavi nakupovat, cerpat benzin, samka, supermarket, cekat fronty a podobne ztraty casu me vytacej, mam klid. Vim, ze nemuzu mit 50 litrovou, to by se asi uz neveslo a jde o premrstenost, ale kdyby to slo.... Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Co clovek, to nazor.
Pro me jsou horni padaky krasny, hodici se a uzitecny (drzaky na brasny TT, drzaky na svetla,... a v neposledni rade ochrana proti padu. Ikdyz uznavam, ze minimalni. Hmotnost je to sice dalsi navic, ale jsou tak lehoucky, ze je to stejnej rozdil jako kdyz budu 2 dny drzet dietu.
Vetsi nadrz bych rozhodne ocenil, nebavi me tankovat a proto vzdycky a kamkoliv nacpu plnou.
Já ti to ŽELEZO na nádrži neberu. Adventure je sice prima, ale tahat sebou 30 litrů benzínu + 5 kylo železa metr a půl nad zemí ( prima na těžiště - a co když se to přelejvá ) ??? Navíc všude v civilizaci jsou benzínky 5 - 50 km po ruce ........mno nevim, nevim.
Jízda v lese je na hrochovy příjemnější než na slonu, a do SAHARY o víkendu nejezdim.
Dle mého soudu je to pouze zdařilá HARDCORE BRUTUS DESIGNOVKA která s sebou přináší klady i zápory, stejně jako třeba DESIERTO do kterého jsem si zase naskočil já.
Robert přiložený následující obrázek:
[15.14Kb]
Upravil Robert dne 19.03.2008 15:09
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.