mam r.v.: 12/1999 dal som zanovne tlmice z advenure a hyperpro pruziny, montaz v pohode.
Len stale nemam jasno co sa tyka zadku tam vraj by teoreticky mohol vzniknut problem pri maximalnom a riadnom extremnom drbnuti smerom dolu k zemi, tam vraj je cosi ine ako na adventure ale pri normalnych a on a off jazdach by k tomu nemalo dojst Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Zmizelo ti v náklonu vlnění na asfaltě? A co off-road o kolik šla cca motorka nahoru v cm?
minulý týden jsem to dohodl s dovozcem a během 14 dnů budeme mít v touratechu několik sad tlumičů hyperpro na r1200gs, r1200gs adv a r1150adv na testování na vašich motorkách .
přijedete, namontujem, vyzkoušíte, rozhodnete.
inu: zas je pravda ze ked som si to po sebe precital tazko mi bude niekto rozumet o com hovorim
skusim to trochu odbornejsie:
nieco na gs obyc kardane je vraj inak ako na gs adv a kedze tlmic z adv dovoli aby koleso kleslo nizsie ( pri nerovnostiach.... jamach .... ) tak tam moze dojst ze nieco narazi kov na kov na tvrdo, ale ak je tato teoria pravda tak by to malo nastat az pri extremnom zatazeni
btw: taktiez budem nesmierne povdacny ak to niekto rozumne fundovane a raz a navzdy popise jak to je a co hrozi/nehrozi
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Joe napsal:
Mám to přehozené na zadku a funguje to. Několikrát jsem si z motorkou skočil a nic se nestalo.
totok sa mi dobre cita, ja az tak casto neskacem tak dufam ze ani s pribudajucimi km to neolutujem
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
jo ty tam máš OHLINS... já zvažuju z finančních důvodů HyperPro.
Zmizelo ti v náklonu vlnění na asfaltě? A co off-road o kolik šla cca motorka nahoru v cm?
Zatím, co jsem s tím jel, tak jsem nepozoroval žádné vlnění, ani jiné špatné chování. Prostě to jede naprosto suveréně, ať je jakákoli silnice.
Docela dobře je to nastavený už z výroby, ale chce si s tím trochu pohrát, aby člověk věděl, jak se mění chování s různým nastavením.
Jak se zvedla světlá výška, tak se mi trochu hůř projíždějí vracečky, prostě je trochu jinde těžiště, ale je to jen o zvyku.
V terénu jsem zatím neměl moc času jezdit, ale pár cest, co jsem projel... to bylo prostě úplně o něčem jiném. Ta motorka si teď poradí s opravdu hodně velkejma nerovnostma, aniž bys měl pocit, že ztrácíš kontrolu nad řízením.
Těžko se to píše, chce to vyzkoušet.
Bohužel jsem si nezměřil výšku sedla na starých tlumičích (najeto 100tis), ale tak 3cm to jsou určitě, protože sedlo v nižší poloze má teď v nejnižším bodě 870cm.
Ony ty starý lumiče byly taky unavený, takže podle mne to možná ani těch 840 papírových nebylo, ale fakt jsem si to nezměřil.
Ohledně toho kardanu... taky jsem s s tím skočil na jednom přejezdu a taky nic.
Upravil stepan dne 11.04.2011 00:03
http://www.bmwgs....ad_id=2023 ted me napada ze tohle mohl byt nasledek vymeny tlumicu za adv (nemel jsem tuseni ze tam mam tlumice z adv to jsem zjistil az letos pri vymene pruzin) ted muzu byt klidny koupil jsem si tam kardan ktery byl z adv no prece jen ja bych to nepodcenoval Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal: http://www.bmwgs....ad_id=2023 ted me napada ze tohle mohl byt nasledek vymeny tlumicu za adv (nemel jsem tuseni ze tam mam tlumice z adv to jsem zjistil az letos pri vymene pruzin) ted muzu byt klidny koupil jsem si tam kardan ktery byl z adv no prece jen ja bych to nepodcenoval Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
Ještě si sám psal, že se kardan na ADV liší tím, že tam je ta aretace proti špatnému nasazení tisícihranu, ale to jinak na funkci nemá přeci vliv.
Navíc ten strženej kardan se děje i na origo tlumičích.
ano tisicihran a VETSI UHEL VYOSENI netvrdim ze je to nasledek vymeny tlumicu ale sovislost tam klidne muze bejt adv ma zadni blatnik posazenej vys aby se tam kolo pri plnym zmacknuti veslo pravda je ze ja tam nemam zadny stopy ze by se me to nekdy dotklo blatniku
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal:
ano tisicihran a VETSI UHEL VYOSENI netvrdim ze je to nasledek vymeny tlumicu ale sovislost tam klidne muze bejt adv ma zadni blatnik posazenej vys aby se tam kolo pri plnym zmacknuti veslo pravda je ze ja tam nemam zadny stopy ze by se me to nekdy dotklo blatniku
já možná budu taky řešit novej kardan (né, kvůli novým tlumičům), takže to jsou cenné informace, alespoň tedy vím, že to tak někdo má..
som sa pohrabal v starsich prispevkoch a teda je tu teoreticky pravdepodobne ze koli tej roznej velkosti uhlu - zdvihu kardanu tu moze nastat ku kolizii aj ked sa to nestalo Joe-ovi ani stepanovi
zmijon tu nejaku suvislost vyslovil - tiez mi to pride logicke
a vysledok?: som na tom furt rovnako: budem furt jemne nervozny pri tejto zmene tlmicov, aj ked po naplno odstartovani sezony sa na to aj podvedome uz vyprdnem a budem si uzivat tu bajecnu zmenu
a budeme cakat kedy sa nam niekomu z nas nieco po takejto vymene priserka az potom vyvodime skutocnu pricinu
ani zo starsich prispevkov nie je zrejme ci sa kardan na gs obyc a gs adv zhoduje do roku 2002 alebo od roku 2002
... zmena kardanu bude cesta k 100% zicheru
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Právě to jsem měl na mysli tím dotazem a specifikací roku 2000. Mrknu se schválně až bude chvilka na číslo kardanu r.v. 2000 (obyč.) / r.v. 2002 (adv.).
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
edit:
mozno to raz niekomu prinesie osoh, tak chcem len uzatvorit tuto kapitolu
- ano ide to
- som jeden z dalsich ktory tuto zmenu urobili
- je tu nejaka teoreticka hrozba poskodenia kardanu ale zatial to tu nikto vecne neobhajil skor naopak
- okrem tlmicov som tam nasadil progresky Hyperpro a vysledok po prvych 700 km:
- vysia moto co je urcite plusom pre kazdeho kto ma nad 185 cm v spojeni s new pruzinami
=
jazdne vlastnosti on a off pre mna =
v zatackach "vracakoch" je citit tu zmenu ale chce to len chytit do ruky a je to le a len
vyjadrenie ze origo pruziny su viac menej mrtve pri 50-60 tis - suhlasim, v mojom pripade zmena po 80 tis - pruziny absolutne na h...o
zaver: VELKE DAKUJEM stepanovi za jeho odpovede na moje dotazy a prispievanie s jeho skusenostami
absolutny zaver: zamenu za seba odporucam
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk