Vjetrnik napsal:
Máte můj obdiv, pokud se udržíte a jedete tak, že řešíte spotřebu...
Já jak sednu za řídítka, tak jedinné co řeším je, jestli jsem projel zatáčku čistě, případně, jestli by jí šlo projet ještě rychleji než rychle ale spotřeba? No vždycky do toho natankuji plnou a jakmile klesne obsah nádrže pod určitou míru, opět natankuji......a tak pořád dokola...
Jo a když je pěkný úsek, tak se vrátím a dám si ho znovu.....a znovu......a znovu.....no a pak zase dotankuji....a třeba si ho projedu znovu
jenomze ten tvuj zazrak JAKSI NEZOBRAZUJE OKAMZITOU SPOTREBU
---
takze to ani resit moc nemuzes, neb to nevidis..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslel jsem jak prémiová paliva tak více oktanová. Na F800GS to ještě nemám vyzkoušený, ale u auta u dvoulitru boxer v impreze jsem poznal víc oktanů kdy jsem měl o trošku menší spotřebu a motor běžel hladčeji, ale napříkald V-Power neměl žádný účinek. Taky jsem četl nějakej článek v MotoHouse, kde vzali BMW 1000RR a při použítí 100 oktanu se výkon zvedl asi o 0,6 koně. A u V-Power nebyl myslím rozdíl žádný. Asi to bude mít na každý motor jiný vliv.
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...
Upravil HonzaGS-SV dne 13.04.2011 21:22
HonzaGS-SV napsal:
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...
někde sem četl že když dobře vypereš a namažeš řetěz udělá to 1-2HP..
nevím co je na tom pravdy ale vyplívá z toho že tankovat můžu co chci ale řetěz musím mazat..?!
Over than 250k km on BMW GS bikes
HonzaGS-SV napsal:
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...
Výkon to asi zvedat nebude, ale jak si napsal motor se při jiném palivu chová jinak. A nenapsal sem že to zvedlo výkon naopak jsem potvrdil, že v tom není žádný rozdíl. A těch 0,6 může být chyba měření jak si řekl. Přiznám se, že jsem nevěděl, že v tom můžou být až takové rozdíly, ale provedli tam asi pět různých měření a všechny vycházely skoro stejně takže fakt nevím.
Jinak jak většina lidí napsala při víc oktanech měli buď menší spotřebu nebo šel motor ochotněji do otáček. Stejnou zkušenost jsem měl s autem tak mě zajímalo jak je na to citlivej motor F800GS.
A o V-Power jsem nenapsal, že je víceoktanové palivo. Je to palivo co má přidané aditiva, které by měly zajistit hladší chod motoru a podobně. Jinak je to myslím klasická 95. Nevím kde jsi to v mém příspěvku viděl.