ahoj, nemáte někde graf průběhu výkonu a krouťáku F800GS? Ve všech testech jsem četl jak je motor úžasně točivej a mě subjektivně se zas tak úžasnej nejeví. Pozoruju, že když jedu trochu ostřeji, řadím cca v 6tis, motorka má potom docela příjemnou dynamiku, ale kdybych chtěl točit víc, tak motor dost vadne a nad 6tis. se nedá mluvit o výrazným nárůstu výkonu, což se mi zdá na vrchol výkonu hrozně brzy. Jak jste na to vy?
no ja mam naopak pocit, ze kdyz treba na 4ku tomu nalozim od nejakejch 2tis tak kolem 6- 6,5 to chytne druhej dech a zretelne to zabere...
Tractive fakt funguje
Dodo- napsal:
ahoj, nemáte někde graf průběhu výkonu a krouťáku F800GS? Ve všech testech jsem četl jak je motor úžasně točivej a mě subjektivně se zas tak úžasnej nejeví. Pozoruju, že když jedu trochu ostřeji, řadím cca v 6tis, motorka má potom docela příjemnou dynamiku, ale kdybych chtěl točit víc, tak motor dost vadne a nad 6tis. se nedá mluvit o výrazným nárůstu výkonu, což se mi zdá na vrchol výkonu hrozně brzy. Jak jste na to vy?
nejlip mi to jede mezi 3-5,5 tisici... jak rychlost odezvy, tak zatah apod..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vrchol má v 5700 ot/min kdy má 82Nm krouťák. Pak vadne, např takový triumph tiger 800XC má vrchol v 7700 ot/min a 76Nm krouťák. Ale je to třívál....a má 93 koní oproti 88koníkům géesa. Pěknej srovnávací test je v květnovém Motocyklu (79.90Kč)
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Vrchol má v 5700 ot/min kdy má 82Nm krouťák. Pak vadne, např takový triumph tiger 800XC má vrchol v 7700 ot/min a 76Nm krouťák. Ale je to třívál....a má 93 koní oproti 88koníkům géesa. Pěknej srovnávací test je v květnovém Motocyklu (79.90Kč)
pozor.. ve strednich otackach ma Tiger mensi vykon (a tusim i kroutak), nez 8GS...
sice to toci... ale nevim jestli uplne o co stat... taky to vic zere.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
F800GS napsal:
asi to tak bude no...ale nemam proste pocit, ze by mi to nejak brutalne prestalo jet ve vissich otackach...
no to je naopak priznak dobreho motoru, ne? a ten v 8gs je myslim fantasticky...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
takto to vyzeralo ked moto bola nová, žiadny výrazný prepad ako niektorí
spomínajú. Ale tie optimistické maximálne hodnoty pripisujem nesprávnym korekciám pri meraní.
Tryskac přiložený následující obrázek:
Tryskac napsal:
takto to vyzeralo ked moto bola nová, žiadny výrazný prepad ako niektorí
spomínajú. Ale tie optimistické maximálne hodnoty pripisujem nesprávnym korekciám pri meraní.
můj průběh tedy odpovídá grafům s maximem kolem 6tis, použitejnej rozsah otáček tedy opravdu vychází na 3-6tis.
to tryskac: to je graf z brzdy přímo tvojí moto? průběhu výkonu se mi vůbec nechce věřit...
Dodo áno je to z mojej moto, ale nebol som pri meraní - robilo sa to v rámci novinárskeho článku o 8GS. Tým max. hodnotám ani ja celkom neverím, ale priebeh krivky asi nikto "neupravoval"
Dodo- napsal:
ahoj, nemáte někde graf průběhu výkonu a krouťáku F800GS? Ve všech testech jsem četl jak je motor úžasně točivej a mě subjektivně se zas tak úžasnej nejeví. Pozoruju, že když jedu trochu ostřeji, řadím cca v 6tis, motorka má potom docela příjemnou dynamiku, ale kdybych chtěl točit víc, tak motor dost vadne a nad 6tis. se nedá mluvit o výrazným nárůstu výkonu, což se mi zdá na vrchol výkonu hrozně brzy. Jak jste na to vy?
a na co ti to je ??? jak asi ide moto dvojvalec od BMW za 9000 Euro ?
To kola1234... : 50 prispevku uz mas, slevu od mistnich partneru taky, tak zkus aspon obcas k tematu, poradit atd.
Upravil JardaFGS dne 04.05.2011 22:04
jardajerman@seznam.cz