Ahoj, rozpadlo se mi těsnění pod hlavou pravého válce, tak dělám malou preventivní GO.
Mám prosbu, sháním 2x těsnění pod hlavu a 8x gufero ventilu, 4l olej, olej. filtr, 2x svíčka za pokud možno co nejlepší poměr cena/výkon, protože každá zbytečně utracená koruna je utracená zbytečně
V TT ND nevedou, v Autecu i Carservisu (Žlábek) si řekli o 1 těsnění pod hlavu 1350,- a jedno gufero 210,-, palivák 500,-, oleják 350,- a dál jsem neměl sílu zjišťovat, ty těsnění a gufera celkem za cca 4500,- je na mě fakt hodně, tak jsem se chtěl zeptat, jestli mi umíte poradit, kde sehnat toto levněji.
Popř. kdo by mi mohl koupit na ebay.de třeba toto za cca 3000,- obě těsnění pod hlavu s guferama vč. podložek: http://cgi.ebay.d...230aafd58f jestli ty malý kousky v tom jsou gufera
VasekBohnice napsal:
Ahoj, rozpadlo se mi těsnění pod hlavou pravého válce, tak dělám malou preventivní GO.
Mám prosbu, sháním 2x těsnění pod hlavu a 8x gufero ventilu, 4l olej, olej. filtr, 2x svíčka za pokud možno co nejlepší poměr cena/výkon, protože každá zbytečně utracená koruna je utracená zbytečně
V TT ND nevedou, v Autecu i Carservisu (Žlábek) si řekli o 1 těsnění pod hlavu 1350,- a jedno gufero 210,-, palivák 500,-, oleják 350,- a dál jsem neměl sílu zjišťovat, ty těsnění a gufera celkem za cca 4500,- je na mě fakt hodně, tak jsem se chtěl zeptat, jestli mi umíte poradit, kde sehnat toto levněji.
Popř. kdo by mi mohl koupit na ebay.de třeba toto za cca 3000,- obě těsnění pod hlavu s guferama vč. podložek: http://cgi.ebay.d...230aafd58f jestli ty malý kousky v tom jsou gufera
samozřejmě zaplatím vícenáklady, děkuju za pomoc, V.
ucet na íbeji mam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Motul jsem jezdil tenhle http://www.motost...-20w50-1l/
byl jsem spokojenej,je hustsi a skoro mi to pak nebralo olej....s postovnym z nemecka se myslim nevyplati.
Aktualne 1250 GSA HP
4L castrol actevo 20W50+2svíčky NGK BCP7ET+olejový filtr MANN MW712+palivák MANN MWK44=nechám za 1350kč.+pošta nebo osobák v Č.B.
Upravil zetor dne 26.04.2011 11:40
ty první dva odkazy by měly obsahovat všechno potřebné - akorát mě zarazily ty uváděné roky výroby 92-97 a 93-97.
Řekl bych ale, že je to snad jenom překlep, 1100GS se rozhodně v roce 1992 ani 1993 ještě nevyráběly, a 850GS se začaly vyrábět až několik let po zahájení výroby R 1100 GS...
Asi by to mělo být 94 až 98 eventuelně 94 až 99, kdy dojížděla výroba R1100GS.
Z toho třetího odkazu (ty 4 litry Motulu 5100 10W50 včetně olejového filtru Hiflo) jsem taky trochu rozpačitý.
Filtr HIFLO (HF 163) je sice zcela v pořádku, ale ten olej (Motul 5100), i když je výborný, tak se jedná o motorový olej určený pro naprostou většinu dnešních 4T motocyklů s mokrou spojkou, kde ten olej je společný jak pro vlastní motor, tak pro spojku i převodovku, a má proto odpovídající složení.
Ne že by ten Motul 5100 v boxerovi nemazal a napáchal tam nějakou paseku, ale přece jenom je pro boxera vhodnější automobilový olej (pro benzínové 4T motory). Velké GS Báwo je svojí koncepcí v motorkách atypické v tom, že má suchou spojku a od motoru zcela oddělený prostor převodovky (s vlastní olejovou náplní) - jako je tomu u dnešních 4T automobilů...
ty první dva odkazy by měly obsahovat všechno potřebné - akorát mě zarazily ty uváděné roky výroby 92-97 a 93-97.
Řekl bych ale, že je to snad jenom překlep, 1100GS se rozhodně v roce 1992 ani 1993 ještě nevyráběly, a 850GS se začaly vyrábět až několik let po zahájení výroby R 1100 GS...
Asi by to mělo být 94 až 98 eventuelně 94 až 99, kdy dojížděla výroba R1100GS.
Z toho třetího odkazu (ty 4 litry Motulu 5100 10W50 včetně olejového filtru Hiflo) jsem taky trochu rozpačitý.
Filtr HIFLO (HF 163) je sice zcela v pořádku, ale ten olej (Motul 5100), i když je výborný, tak se jedná o motorový olej určený pro naprostou většinu dnešních 4T motocyklů s mokrou spojkou, kde ten olej je společný jak pro vlastní motor, tak pro spojku i převodovku, a má proto odpovídající složení.
Ne že by ten Motul 5100 v boxerovi nemazal a napáchal tam nějakou paseku, ale přece jenom je pro boxera vhodnější automobilový olej (pro benzínové 4T motory). Velké GS Báwo je svojí koncepcí v motorkách atypické v tom, že má suchou spojku a od motoru zcela oddělený prostor převodovky (s vlastní olejovou náplní) - jako je tomu u dnešních 4T automobilů...
díky za info, toho oleje jsem si vědom, jen jsem zvyklej jezdit i kolem 0 až 5°C, tak mi přišel 10W vhodnější "studenou" viskozitou... někde jsem viděl asi optimální olej pro mě do Práglu letních kolon a podzimních šumavských hvozdů: 15w60 - ale stál nesmysl, asi 1850,- za 5L
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Ta sada těsnění na e-bay nejsou originální díly (je to od italské firmy Athena) - tady si musíš dát pozor na gufera ventilů a na těsnění pod hlavou podle ročníku (gufera do 10/95 a od 10/95 a těsnění pod hlavou do 8/97 a od 8/97) - jsou tam rozdíly.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Ta sada těsnění na e-bay nejsou originální díly (je to od italské firmy Athena) - tady si musíš dát pozor na gufera ventilů a na těsnění pod hlavou podle ročníku (gufera do 10/95 a od 10/95 a těsnění pod hlavou do 8/97 a od 8/97) - jsou tam rozdíly.
moc díky za upozornění, snad se někdo v CZ umoudří a do 3500,- mi to nadělí zde Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
moc MOC děkuju kolegům, kteří mě nenechali napospas standardnímu českému trhu, jmenovitě děkuji
a
za nesobeckou pomoc, cením si toho moc, pánové, V.
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Obdivuji každého, kdo se dá do takové práce - moci si dovolit ztratit tolik času a ve finále (pokud to není zkušený mechanik) to je drahé i finančně, protože se to s--e i dál díky následkům opravy. A kromě toho motorka nejezdí...
PS: Nic proti Vaškovi, fakt ho jako fandu obdivuji, ale tyhle opravy se občas stávají černou můrou majitele... Přeju mu ať co nejdřív jezdí a ať ho zase brzo potkám řítit se po hradecké dálnici jako nedávno...:-)
Ivan napsal:
Obdivuji každého, kdo se dá do takové práce - moci si dovolit ztratit tolik času a ve finále (pokud to není zkušený mechanik) to je drahé i finančně, protože se to s--e i dál díky následkům opravy. A kromě toho motorka nejezdí...
PS: Nic proti Vaškovi, fakt ho jako fandu obdivuji, ale tyhle opravy se občas stávají černou můrou majitele... Přeju mu ať co nejdřív jezdí a ať ho zase brzo potkám řítit se po hradecké dálnici jako nedávno...:-)
aha, my se potkali? kakra, já si nevšiml, žes to Ty
jinak ten obrázek je ilustrační, mám jen dole hlavy a rozhozený ventily, potřebovalo to vyčistit, zabrousit a vyměnit ventilový gufera + 2x těsnění pod hlavou - nic náročného 2x4 šrouby víko, 6x šroub hlava, nějaký to sání, výfuk, padáky, za dvě hodinky jsem to měl i se svačinou rozhozený a kdybych měl připravený díly, tak za další dvě hodinky vyčištěný a za hodinku nasazený - tak rovnou udělám i olej že atd. - nic se nesere, jen dělám radost Emiliovi, že se mám jako špatně ale pravda to není Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
mě by jen zajímalo jestli si nakonec opravdu něco ušetřil, protože co já vím, tak Carservis má origo díly velmi levné (ne-li nejlevnější mezi konkurencí)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
mě by jen zajímalo jestli si nakonec opravdu něco ušetřil, protože co já vím, tak Carservis má origo díly velmi levné (ne-li nejlevnější mezi konkurencí)