Je to asi tyden, co jsem ho dal. Rozdil nepocituji zadny. Mel jsem ho i na 650GS a tam byl rozdil znatelny.... Nebyt toho, ze origo potreboval vymenu, nedaval bych ho.
Pokud nemáš otevřenej vyfuk,tak to asi nepoznáš.Mám ho na 12ce a jediná výhoda je,že při každým servisu jen vypereš a nekupuješ novej.Víc nic.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ted po offroadovem vikendu bych rekl, ze ve strednich otackach ma osmistofka lepsi nastup. Na silnici mi to neprislo, ale mimo ni to bylo docela znatelne.
No já právě slyšel, že na offroad je dokonce KN nevýhodou, že ho zacpává prach. Že na off jsou lepší papíráky. Rozdíl neznám, protože jsem Dakara koupil už s KN.
To zatim nemuzu potvrdit ani vyvratit. 650gs, kde jsem KN mel, fungovala i v prachu ok. Na osmistofce s KNkem mam zatim prd najeto a navic o vikendu bylo mokro a takrka bezprasno.
Z laďakom je to podstatný rozdiel, ide to lepšie od spodu. Práve som sa vrátil z Moldavska, spoločne sme jazdili 3 moto + 2 autá a tie autá prášili ako sviňa. Filter to v pohode prežil, kontrola pod filtrom v airboxe dopadla tiež veľmi dobre.