Na to snad nikdo nemůže skočit.Tohle v životě nemohlo být v žádný válce zvlášt když je to ukrajinskej dněpr- takže by to nikam ani nedojelo
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Něco málo jsem četl od majitelů a jejich poruchy bývají dost kuriozní např. rozlisovaná klika a podobně.Vzpomínám taktéž na burzu v chotusicích kam jezdívaly-možná ještě jezdí parta bělorusů co vozí právě dněpry a za levno prodávají. No a zkoušeli tam jednoho s vykuchanejma vejfukama a lidi se srocovali a obdivovali co se to tam děje.A pak přišel takový bodrý pán a povídá "víte jak poznáte že je motor v pr.de.li?" Strčil ruku k výfuku a když jí obrátil tak jí měl celou černou od plivajícího oleje tím si získal sympatie davu ale nesympatie obchodníků
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
To je blbý,teď jde o to jestli tam opravdu vládne takový šlendrián nebo ti majitelé koupili nějaký levný aušus z páté ruky.V těch chotusicích to byli nový stroje nebo něco co mělo za sebou několik ofenzív?
Víceméně tam prodávaj samí vraky ale za 30tisíc no nekup to. Ale kvalita u dněprů skutečně nebyla valná.Radši urala.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ty horší kusy prodávaj tak za 12000,za 30000 jsou ty líp vypadající sajdy.Občas tam zajedu.Koupíš tam skoro všechno co se náhradních dílů týče.Jak na moto,tak auto plus sběratelské hovadinky.Problém je ten,že je to veteš za nekřestanské peníze.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Známej s tím jezdí po všech těch válečnech akcích a že už na to sere, že je pořád mrtvej,protože se musí hrabat v motoru...tak to prodá. Ale, že je to tak bezcenný jsem nevěděl.
Bohužel TOLI to napsal dobře, Dněpry se serou jak blázen oproti Uralům. Navíc Ural koupíš za podstatně větší peníz jak Dněpra. Spousta lidí se snaží těžit z toho že sou si ty motorky dost podobné a tak klidně Dněpra prodávají jako Urala
Nový Uraly stojí celkem ranec ale kvalitou jsou zase trošku jinde. Dokonce jsou i videa a cestopisný příběh jak parta motorkářů jela pro nové Uraly na Ural a pak na nich po ose jeli zpět do Čech
Se spolehlivostí Dněpru to bohužel není a nebylo nikdy dobré. Bavil jsem se jednou s panem Kučerou, který je oficiálním distributorem značky Ural a před tím i Dněpru. Když mu Dněpr dovezen z továrny, tak ho rozebral a vyměnil některé věci např. karburátory. U součástí motoru musel nechat ofrézovat a obrousit některé odlitky. Potom dál vykládal, že i u těchto zrepasovaných nových motocyklů se díval, jestli majitel, který si stroj zrovna koupil dojede na konec ulice.