Ahoj všichni vyznavači jedné stopy. Koupil jsem 1150 GSA. Je trochu naklepaná. Mám ulomený zobák přední blinkr a natlučenou nádž.
Zobák musím koupit i s blinkrem ale problém je jinde. Nádž je uchycená v přední části na ty gumové siletbloky to je ok. Ale na zadní části nádrže mám uplně ohnuté uchycení. Prosím byl by někdo z vás tak hodný a mohl mi vyfotit jak je nádrž uchycená k rámu v místě kolen ????
příložím fotku jak to mám ohnuté já. Abych to mohl nějak opravit. Předpokládám že ten silentblok by měl být v tom oku na nádrži, ale chtěl bych to vidět když je to ok.
Moc děkuju
cobra_cz přiložený následující obrázek:
No pekne je to ohnuté ten bazmek čo ti tam teraz trčí s tým gumovým krúžkom je navarený na tom kuse železa čo trčí dole a je zakončený trubkou (1), tá má mať v sebe pár gumových vložiek a je uchytená o rám vedla baterky (2) doma to odfotím a pošlem a capnem to sem
tomukur přiložený následující obrázek:
[104.22Kb]
Upravil tomukur dne 16.05.2011 16:59
Live fast die old !!
JJ paráda já si to myslel, ale jedna fotka je vic nez 10 x povědět .
Jo kdyby měl někdo ten blinkr nebo zobák dejte vědět. Prikládám fotku celé krasavice.
s pozdravem
cobra_cz přiložený následující obrázek:
jj byla a mě se zamlouvala. Stonal jsem po této mašině už 2 roky. Byl jsem omezenej financema a na tuhle vyšlo. Má málo najeto. Zatím jsem tu nováček takže každá rada dobrá. Teď si budu dělat kufry. a lešení abych to měl na co pověsit.
To uchytenie máš posunuté dopredu . V oku uchytenia ti chýba silentblok a kovové podložky. Niečo z toho by som mal mať doma.
Upravil glock7 dne 16.05.2011 18:41
Glock-plastik fantastik :-)
jj , tak chlapi ten silentblock mám, dík za ochotu , jenom musím teď šetrně narovnat ten uchyt kterej je přivařenej na té bandě, docela mám bobky abych to neulomil. Tak mi držte palce. Jamile to dám dohromady udělam další fotky. Jo ješte drobnost. Dole z nadrže mám 2 hadičky opatřené nějakou rychlospojkou. Ta je v mém poškozená. K čemu to slouží ?? Já se domnívám , že je to přepouštění benzínu z jedne půlky nádrže do druhé, měla to i stará jawa 350 jemom malou hadičkou. Teď to mám rozpojené viz obrázek . Co s tím?? dik za pomoc
cobra_cz přiložený následující obrázek:
Z nadrze ti jdou dve silnejsi hadice,na kterych mas rychlospojky.Jedna je tlakovy privod paliva od pumpy k regulatoru a druha je vratka od regulatoru.Obe za rychlospojkou pokracuji platovyma trubkama mezi airbox a motor.Pak jsou tam dve slabsi hadicky, ktere vedou nekam k zadnimu brzdovemu pedalu.To je pouze odvzdusneni nadrze a odtok vody od nalevaciho hrdla.
Pokud bys potreboval,muzu dodat nahradni dily a pomoct s opravou. Kdyztak dej vedet.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
To je rohová rychlospojka na hadičku 6 mm mezi "kapsama" nádrže Adventury.
Pozor musí se po rozepnutí uzavřít z obou stran !!!!
Prodává to třeba Carservis Praha.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
To je rohová rychlospojka na hadičku 6 mm mezi "kapsama" nádrže Adventury.
Pozor musí se po rozepnutí uzavřít z obou stran !!!!
Prodává to třeba Carservis Praha.
mozem otazku? preco to prepojenie ma len adventure a nie aj GS? ja na mojej gs to nemam uz som aj rozmyslal to dorobit ale nechce sa mi to zvarat. ci toma daky vyznema alebo nie? vie niekto?
dik
Mara napsal:
To je rohová rychlospojka na hadičku 6 mm mezi "kapsama" nádrže Adventury.
Pozor musí se po rozepnutí uzavřít z obou stran !!!!
Prodává to třeba Carservis Praha.
mozem otazku? preco to prepojenie ma len adventure a nie aj GS? ja na mojej gs to nemam uz som aj rozmyslal to dorobit ale nechce sa mi to zvarat. ci toma daky vyznema alebo nie? vie niekto?
dik
Tak to nevím, GS má na pohled ty "kapsy" taky, tak by mělo být nějak řešeno přetékání benzímu z levé do pravé.
Nevím jak je to řešenéMařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Obyč GS to nemá...občas by se to hodilo pač tam dva litry vždycky zbydou a přelít to jde jen těžko s mašinou na válci...omlouvám s eza mistifikaci...netušil jsem že to ADV má...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzaGS napsal:
Obyč GS to nemá...občas by se to hodilo pač tam dva litry vždycky zbydou a přelít to jde jen těžko s mašinou na válci...omlouvám s eza mistifikaci...netušil jsem že to ADV má...
Nie 2 ale skoro 4 ! Teraz som mal nádrž dole, palivomer na nule, oko svietilo cca 15 km, po rozobratí som z tej druhej polovičky vytiahol okolo 4 l benálu. Ani pri tankovaní "zaručene" prázdnej nádrže som tam nikdy nenatlačil viac ako 19 L . Takže 3-4 litre sú v podstate nevyužité .
Glock-plastik fantastik :-)
Já jsem minulé tankování natankoval 23,5 l :-D Asi mám nafukovací nádrž:-) Papírově se uvádí 24 litrů a 22 využitelných. Což mi tak zhruba vždycky vycházelo. Tankuju většinou dost pozdě. Na oko cca 50km...a vždycky přes 20litrů.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
tiez sami zda ze to je viac litrov co tam ostane. neviem preco aspon neurobili cerpadlo na lavej strane ked motorka ostane na bocnom aby toodtial tahalo benzin
Kluci čestné skautské a jestli kecám ať se propadnu do západního Německa...opravdu většinou tankuju přes 20litrů. V pondělí dokonce přes 23:-)
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...