Zdar chlapi, teď jsem měnil u svého advíka palivový filtr. Po složení motorky dohromady mi přestal ukazovat palivoměr a teploměr motoru začal ukazovat divně, že když zahýbu s motorkou tak tam vždycky jedna kostička skáče nahoru dolů, jako kdyby reagovala na plovák v nádrži. Nevím v čem může být problém.... ?
Zdarec mandy. Měl jsi dole nádrž,tudíš bych šel po elektrice co je po pravé straně pod nádrží ten takovej bazmek.Třeba Ti to tam nějak hapruje.Zkusil bych prostříknout nějakým kontaktolem... Pak by se vidělo.
Upravil Kubrt dne 25.05.2011 20:25
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já pod nádrží odpojoval jen ten konektor od čerpadla :-/ a ten jsem prostříkal kontaktolem.Ale ten konektor nemá nic společného s teploměrem ne?
Upravil mandy8 dne 25.05.2011 20:31
Tak jsem to dneska znovu rozhodil, nastříkal jsem všechny kontakty.Znovu otevřel nádrž a vyndal čerpadlo s plovákem, znova smontoval.... pořád stejný problém natankoval jsem i plnou kdyby se náhodou plovák nějak rozhýbal a nic...navíc ten ukazatel teploty vyleze max. na tři kostičky a ta čtvrtá tam občas problikne za jízdy tak fakt už nevím....?
Tak se modli aby to nebyl FID panel. Mel jsi odpojenou baterii kdyz jsi to rozebiral? Jeste bych prosel kabely v palubce a pak uz jen nekde pujcit ten FID Jinak me taky blbnul palivomer, ale ne teplomer, a to tak ze pri plny nadrzi mi uplne zmizely dilky a objevili se az tak pri polovine nadrze, dal jsem to kamaradovi co dela elektro a vycistil ten potenciometr a opatrne pripruzil kontakty a od te doby klid.
Upravil jpbmw dne 28.05.2011 07:14
No tak to doufám že to nebude tím FID panelem baterii jsem nesundával.Jen jsem odpojil ten jeden konektor od nádrže.Při vypnutém klíčku tam proud nejde, tak se tam nemělo co stát přece...
mandy8 napsal:
No tak to doufám že to nebude tím FID panelem baterii jsem nesundával.Jen jsem odpojil ten jeden konektor od nádrže.Při vypnutém klíčku tam proud nejde, tak se tam nemělo co stát přece...
Nevím, jak u 1150 GS, ale u (mé) 1100 GS je FID panel stále napájen i při vypnutí mašiny (při vyndaném klíčku), protože hodiny stále fungují a na displeji ukazují aktuální čas... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
mandy8 napsal:
No tak to doufám že to nebude tím FID panelem baterii jsem nesundával.Jen jsem odpojil ten jeden konektor od nádrže.Při vypnutém klíčku tam proud nejde, tak se tam nemělo co stát přece...
Nevím, jak u 1150 GS, ale u (mé) 1100 GS je FID panel stále napájen i při vypnutí mašiny (při vyndaném klíčku), protože hodiny stále fungují a na displeji ukazují aktuální čas...
Jo to ano, taky mi tam stále fungují hodiny ale palivoměr ani teploměr neukazuje, až po otočení klíčku.
Zdarec. Mě se stalo něco podobnýho. Po výměně paliv. filtru mi přestal ukazovat palivoměr a teploměr ukazoval zcestné hodnoty. Nakonec byl problém v tom, že ten jezdec plováku nedoléhal na tu spodní desku. Oprava jednoduchá: Vytáhnout povák z uložení a lehce toho jezdce (2 plíšky) přihnout směrem k té desce po kterých ten jezdec jezdí a zpátky zas složit. No a u teploměru sem vyčistil konektor co je na pravé straně pod nádrží a potom začal fungovat zas normálně
Nevím čím to je,ale když mi začal v Rumunsku blbnout palivoměr,tak ukazoval kraviny i teploměr.Pak se srovnal a za půl roku zase.Potom jsem vyměnil palivoměr v nádrži a byl klid.Takže teploměr s tím může souviset.
Luboss napsal:
Nevím čím to je,ale když mi začal v Rumunsku blbnout palivoměr,tak ukazoval kraviny i teploměr.Pak se srovnal a za půl roku zase.Potom jsem vyměnil palivoměr v nádrži a byl klid.Takže teploměr s tím může souviset.
ne že bych to študoval, ale může to bejt zapojením, vem si že u auta máš špatnou kostru a už bliká brzdovka místo blinkru
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Mal som podobný problém. GSko mi neukazovalo stav paliva v nádrži. Po rozobraní sa mi zdalo vśetko OK kontakty na plaváku doliehali. Ale potom som zistil, že plavák (teda oska po ktorej chodí plavák) je akási voľná a dalo sa plavákom pohnúť tak, že kontakty nedosadili. Neajko som to poohýbal a už to funguje Zaujímeve je ale to, že paličky sa tam neobjavili nikdy počas jazdenia keď s tým plavákom muselo aj lomcovať čiže sem tam museli byť kontakty spolu. Hlavne, že teraz to už funguje.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW
brumla napsal:
S teploměrem neporadím, ale u palivoměru bych ještě pořádně kouknul na toho jezdce (na potenciometru?) se kterým pohybuje plovák. Po výměně filtru mi při plné nádrži chybí jeden dílek, i když občas se tam objeví . Možná tam je špatný kontakt.
od pátka se mi stává uplně to samý Přesně jak píše Brumla... To znamená vyjezdit benál a rozhodit vnitřek bandy,co?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak jsem dal motorku do servisu k Cyrilovi stejně jsem potřeboval vyměnit ložiska v hrušce a seřízení tak to udělal při jednom.Zítra budu vědět co s tím bylo tak tady napíšu