čau bando potřeboval bych poradit.Koupil jsem na 1100gs ladenej vyfuk se svodem od Lazeru,ale nevim si rady jestli mohu jen tak normalne sundat original s katalizatorem a lambdou? nebude ta lambda nejak chybet tomu motoru?Hlavne ve svodu od Lazeru neni prostor pro ni.Jak moc je tam dulezita? Jinak po nastartovani a jizde se chova motor naprosto normalne, necuka,jde hezky za plynem atd...dekuju za rady Milos
1100 bez lambdy se vyráběli, hodně jich je dotažených z Itálie, jde o to, že má jinou code plug pro Motronic (největší krabička v pojistkovce) a má potenciometr, tím se nastavuje bohatost (na CO měřáku). Takže tak bys to měl úplně v pořádku.
Jinak bez lambdy to jezdí, jen pokud vím to pak ukrutně žere, víc o tom bylo ve fóru o odcházení lambd, tam lidi psali, že po jejím odpojení to dost žralo. Ale jelo to pěkně.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
1.Měl jsem první 1100GS bez katu a lambdy, nebylo to tam od nové motorky, žralo to 5 litrů a jezdilo skvěle.
2. Hodně lidí sundává kat a dává Y-svod, třeba soused to má taky a mám pocit že nic nenastavoval a jezdí to taky skvěle a s normální spotřebou. Nechci ale tvrdit, že to bude hned a bez seřízení fungovat na každé motorce, nemám to vyzkoušeno osobně...
kalupko napsal:
Chlapci, kde ste kupovali Yzvody? Vie niekto poradiť overenú značku alebo typ (vraj nie každý Yzvod sa správa rovnako) za normálny peniaz?
Věděl bych o Y svodu za rozumnou cenu.Jezdím s ním a jsem spokojenej.Pokud chceš kontakt,tak přes PM.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
MotoPaja - možná mají všechny Y-svody díru na lambdu, to netuším, ale vím že kamarád a soused Martin ho tam dal a bez jakéhokoliv obcházení lambdy či nastavování či měnění palivových map mu to funguje velmi dobře.. Teda až od včerejška, kdy zjistil v rámci přípravy na dovolenou, že nepálí spodní svíčky, dal nové NGK a nutil mne se kochat v garáži sametovým chodem jeho výročního bělouše:-). Mimochodem chtěl udělat ventily a nemohl povolit šrouby co drží kryty hlav TT, nakonec je musel odvrtat, naštěstí nepoškodil závity. Ta motorka najezdila za poslední 3 roky 5000 km tak to nikdo dlouho nesundával..
Za rozumnou cenu je od firmy Sharon 2800kč.....objednal jsem ho 16.3. s tím,že mi ho do 6 týdnů pošlou....už je to téměř 3 měsíce a stále nic.....seriózní firma jak prase.....*pissed* Ale je to na 1150GS....
Upravil zetor dne 10.06.2011 14:56
zetor napsal:
Za rozumnou cenu je od firmy Sharon 2800kč.....objednal jsem ho 16.3. s tím,že mi ho do 6 týdnů pošlou....už je to téměř 3 měsíce a stále nic.....seriózní firma jak prase.....*pissed* Ale je to na 1150GS....
má toho kvanta... Kámoš od něj objednával laďák na Husara a taky nadával.Pak si pro něj jel k němu a už nenadával,bo viděl,co tam toho má rozdělanýho...
*omlouvám se za zas*ání vlákna...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
tak pánové abych rozsekl hádku o té lambdě,tak jse si dnes zajel do motoservisu co dělají elektriku a zeptal se...a tam mi potvrdily to,že když se dává ladak tak tam lambda byt nemusi...nema to zadny podstatny vliv na spotrebu,pry to dela maximalne 3 deci na 100km,coz je opravdu zanedbatelne!!!Motoru to neskodi,ba naopak tem motor jede lip a lepe se mu pry "dýchá".
Před dvěma lety jsem na Ebay koupil homologovaný Sebring výfuk,bez katu a taky bez lambdy.Sondu jsem tam radši dal,jen uděláš díru před hrncem a navaříš hrdlo se závitem,samo že z nerezu.
To Jendam: tady asi ne,ale až budeš v Alpách přes 2000m,možná se budeš divit jak to "jede"
Jendam napsal:
tak pánové abych rozsekl hádku o té lambdě,tak jse si dnes zajel do motoservisu co dělají elektriku a zeptal se...a tam mi potvrdily to,že když se dává ladak tak tam lambda byt nemusi...nema to zadny podstatny vliv na spotrebu,pry to dela maximalne 3 deci na 100km,coz je opravdu zanedbatelne!!!Motoru to neskodi,ba naopak tem motor jede lip a lepe se mu pry "dýchá".
no ta lambda tam svuj učel ma jestli maš moto z lambdou tak jí zachovej...kat není podmínkou ale lambda jo ....
F 650 gs,R 1100 GS
Guly