Kamarati, tak sme o jedneho baworistu prave prisli...neviem, ci by mi bolo lahsie, keby skoncil s motorkami uplne, alebo je horsie, ze konvertuje k inej znacke. Kazdopadne, tema na zamyslenie. Kedze ja osobne mam s uvedenym predajcom a servisom rovnake skusenosti, tak dalej uz len citujem:
"Tento tyzden som predal moto a vobec mi nieje smutno. Ked mi zapatrosili reklamovany topcase a odjeb.li ma, ze ak sa mi nieco nepozdava mozem ich dat k sudu - to bola posledna kvapka. Tak znechuteny Bawariou som stratil poslednu doveru v BMW.
Ale zostalo mi vela skvelych zazitkov z ciest s partiou.
Vzhladom na nedostatok casu na cestovanie bude dalsia moto viac do terenu a urcite to nebude BMW.."
A este dalsi z nas, citujem:
"Na debilov predajcov sa treba vysrať, ja všetko riešim svojpomocne a ak treba počitač tak aj to riešim s chlapmi z BMW, ale ako fušku, vtedy su všeci spokojný. . . . Som volal do BMW Bawaria za tu prilbu, čudovali sa ako by som chcel od nich diel na audi, proste debilkovia, tam nerobia ludia čo sa zaujimaju o BMW, ale dáky neschopný rodinkársky pošukovia..."
Co sa to preBoha deje? Po takychto doporuceniach si budeme zachvilu kupovat vsetko ostatne, len nie BMW? Je mi z toho nanic!
Osobně s BMW servisem nemám žádnou zkušenost.
Mám 6let 1100GS, na které se dá naprosto vše řešit bez spešl diagnostiky a spotřební věci kupuju z druhovýroby.
Slyšel jsem už ale šílené epizody o přístupu BMW k zákazníkům i v rámci automobilové divize.
Je škoda, že tím odrazujou zákazníky, ale asi pokud nejsi majitel firmy a nejezdíš 2 a více kusů 5tkových řad BMW, které co 4 roky obměňuješ, nejsi pro ně zákazník a pohrdají tebou a dávají to i najevo.
Mrzí mě, že tě nespokojenost nutí přesedlat, každopádně nerozlišuju motorkáře na jezdící na BMW a na ostatních motorkách, takže u mě tím na hodnotě jako člověk neztrácíš ani 0,01 promile.
EDIT:
Zušenost s BMW servisem vlastně mám, ale v zahraničí (na západě) při opravách "narychlo". Vždy s nimi byla super domluva a nebyl problém cokoliv rychle a za rozumné peníze vyřešit. Dokonce o víkendu a přes noc.... když měli od pátku do pondělí ofiko zavřeno.
Upravil Hrabe_X dne 27.03.2008 13:24
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
svět se točí kolem vlastní osy,né kolem bmwkdyž to nepude,půjdu jinam,nebo to prodám a koupím si spolehlivý japonský stroj,kde se servisy perou o zákazníka
Servis byl to jediny, co me od koupe BMW odrazovalo.
Neda se nic delat, spoleham na vstricny pohodovy chlapiky v Carservisu a uvidime co se bude dit dal.
Ono je to něco podobného, jak jsem napsal v blogu Offline zkušenosti s BMW ČR, jenže u mě až o tolik nejde. Ale i vlastně moje malá zkušenost asi odráží celkový přístup BMW. Je to škoda, kazí si tím svoje jméno.
Jen mě pak zaráží, proč Autec pořádá s Motoklubem BMW třeba zahájení sezóny. Že by to bylo jen na oko? A nebo Markova a moje zkušenost je jen ojedinělá a je to důsledek pár neschopných pracovníků?
Ještě mě teď napadlo, že je to celé záměr a marketingově přesně naplánované. Motorky a auta BMW mají zůstat výjimečnými a nesmí se z nich stát tuctovky. Zkrátka nejsou pro každého.
To allroad: pisal som, a dokonca i telefonoval do BMW v Mnichove - poslali ma diplomaticky doprdele s tym, ze si to mam riesit s konkretnym dealerom, o ktoreho sa jedna. Oni s tym vraj nemaju nic (a ocividne ani nemaju zaujem...). Bol som z celeho toho "mojho" pribehu dost spatny (dobity a neopraveny kardan, presvihnuty 14 dnovy termin opravy bez vytycenia noveho terminu a tym padom zrusena dovolenka), ale vadi mi to o to viac, ze ta banda v tom kludne pokracuje a nic sa nedeje. Ked chces od nich vratit to, co si im dal na opravu a oni ti to stratia/pokazia, tak ta odkazu na sud...no to je vrchol. koho na tom sude maju, ked su tak pevni v kramflekoch? Co je toto za pristup?
Nechapem, tiez pracujem v obchode a sluzbach a toto by som si v zivote nedovolil voci zakaznikovi, navyse k takemu, ktory s doverou u mna nechal pol mega za moto.....alebo to bolo malo a musim tam nechat 15 mega aby so mnou zacali jednat aspon slusne, ked uz su to i tak diletanti? No nic, ja tam nechodim a nenechal by som si tam uz ani nafuknut gumy - toto je len varovanie pre tych, ktori by sa v buducnosti s doverou planovali obratit na uvedeneho dealera....
Upravil marek321 dne 27.03.2008 14:14
Ja bych to tak černě neviděl. Všude se najdou pitomci. Bohužel 10 slušných lidí není tolik vidět jako 1 blbec Jak píše allroad, sesmol dopis a pošli to na centrálu BMW do Něměcka, jak s tebou vyjebali. Minimálně ti pošlou tričko a omluvný dopis V každým případě kamarádství není o značce BMW... takže klid
BMW R1150GS MY02
To JohnyT: neposlali mi z Nemecka ani tricko ani dopis, poslali ma zbohom. Ani im o to tricko nestojim - dozadujem sa prava a slusnosti.
Asi sa nechapeme, neriesim tu kamaratstvo, ani polemiku BMW versus ina znacka. Kazdy ma pravo si vybrat podla svojho gusta a dovery.
Je mi luto, ze sa toto kamaratovi stalo a serie ma to, ze moto znacky BMW, ktora bola vzdy symbolom spolahlivosti a serioznosti, dopusti takyto masaker na zakaznikovi... HOWGH
Milos napsal:
Ještě mě teď napadlo, že je to celé záměr a marketingově přesně naplánované. Motorky a auta BMW mají zůstat výjimečnými a nesmí se z nich stát tuctovky. Zkrátka nejsou pro každého.
Mne by nevadilo mat tuctovku, potom by som sa nedivil takemuto pristupu, ako u skutru MADE IN CHINA, co sa predava v supermarkete. Tam neocakavam okrem 2 rocnej zaruky ziadny servis, podporu a ani porozumenie, ked pani, co predava kancelarske potreby mi preda kludne i skuter....
Je to proste ostuda pre BMW, ze toto dopusti
Moje motorka 1100GS se nevyrábí zhruba 9 let, jde tedy už jen o oddalování smrti a origo servis prakticky není potřeba.
Souhlasím s Markem, že když bych byl v situaci, že si budu kupovat novou motorku za půl mega,která potřebuje origo záruční i pozáruční servis...třeba jen kvůli servisní knížce, tak bych do toho kvůli pověsti BMW servisu nešel a zmenil značku za cokoliv jiného.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Alda napsal:
Servis byl to jediny, co me od koupe BMW odrazovalo.
Neda se nic delat, spoleham na vstricny pohodovy chlapiky v Carservisu a uvidime co se bude dit dal.
Já jinam nejezdim a jsem spokojenej, hlavně s přístupem, protože polovina dobrýho pocitu, když si vezeš motorku ze servisu je slušný jednání lidí, který ti to opravujou a pokud jsou do toho zapálený tak jim i nějakej ten menší nedostatek promineš.
Osobně mám výborné zkušenosti s Cyrilmoto- jsou to chlapi, kteří to mají jako koníček a dokážou opravit vše včetně diagnostiky. U oficiální dealerů BMW je problém, že motorky jsou pouze jakýci příštipek jejich prodejů a jednak opravy dělají málo a ještě k tomu pouze záruční a z tohoto důvodu taky znají motorky pouze povrchně.
MARTIN1
Cau chalpi, servisy sa tu uz riesili a tak nechcem ist do detailov. Chcel som sa len podelit o dalsiu skusenost a snad niekomu zachranit i zbytocne nervaky v buducnosti. Diky za reakcie, obratme list. Opustam tuto temu s uprimnym prianim "Bankrot sviniarom a cest a slava tym slusnym a poctivym!"
u nás v Bratislave sú chlapi v servise AWT BAWARIA perfektní. vychádzajú v ústrety čo sa týka plánovania servisu a nie sú vôbec problémy s ich ľudským prístupom. ja môžem povedať že značka BMW a ich servis je v BA SUPER
Béďo
Zatím jsem nějaké drobnosti vyřešil vždy sám a oporou mi jsou kluci tady z bmwgs.cz - třeba Tonda, Cycli... Ale jak tak koukám tak kdyby byl větší problém na který by jsem si netroufal tak by jsem asi hledal opět někoho tady a nebo zmiňované: Žlábek, Cyrilmoto, protože reference od vás jsou pro mě určující.
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Môžem to potvrdit, že v Bratislave su ochotný lebo mi aj poradili ako najlepšie zabehnúť mojho dakara a aby mi nežral olej.Nemam sa riadiť podľa knižky ohladne zabehu.
Mě by docela zajímalo, o jakého prodjce BMW se to jedná. Podle adresy v profilu mluvíme o Itálii?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...