Jedna se o dil cislo 2.Jestli nekdo znate jeho rozmer,tak bych to ocenil.
Je to na 1100gs. http://www.realoe...&fg=20
vevis přiložený následující obrázek:
[10.53Kb]
Upravil vevis dne 14.06.2011 09:29
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
protoze nez zjistis rozmer, tak ti to stoji v hodinovce 5x tolik 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
protoze nez zjistis rozmer, tak ti to stoji v hodinovce 5x tolik
Ja ten o-krouzek zas tak akutne nepotrebuju.Sakne mi to tam nepatrne uz vic jak rok a nijak se to nezhorsuje.A jedine,co jsem pro zjisteni udelal je,ze jsem napsal jeden prispevek.Kdyz ten rozmer zjistim,tak pro ten okrouzek nepojedu extra,ale koupim ho,az tam budu mit cestu.
Myslis,ze zavolat do BMW,objednat 1 okrouzek za 80kc,zaplatit 150kc postovne a jeste si jit na postu vyzvednout dobirku,te vyjde v hodinovce levneji?Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
protoze nez zjistis rozmer, tak ti to stoji v hodinovce 5x tolik
Ja ten o-krouzek zas tak akutne nepotrebuju.Sakne mi to tam nepatrne uz vic jak rok a nijak se to nezhorsuje.A jedine,co jsem pro zjisteni udelal je,ze jsem napsal jeden prispevek.Kdyz ten rozmer zjistim,tak pro ten okrouzek nepojedu extra,ale koupim ho,az tam budu mit cestu.
Myslis,ze zavolat do BMW,objednat 1 okrouzek za 80kc,zaplatit 150kc postovne a jeste si jit na postu vyzvednout dobirku,te vyjde v hodinovce levneji?
No jo, ale zase si uvědom velmi podstatnou věc, že koupit si jako socka 2 gramy gumy na krámě za 3 kačky příležitostně cestou okolo není tak IN jako si ji objednat u autorizovaného prodejce, nechat si ji poslat kurýrní službou a zacálovat za to přes dvě stovky... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
vevis napsal:
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
protoze nez zjistis rozmer, tak ti to stoji v hodinovce 5x tolik
Ja ten o-krouzek zas tak akutne nepotrebuju.Sakne mi to tam nepatrne uz vic jak rok a nijak se to nezhorsuje.A jedine,co jsem pro zjisteni udelal je,ze jsem napsal jeden prispevek.Kdyz ten rozmer zjistim,tak pro ten okrouzek nepojedu extra,ale koupim ho,az tam budu mit cestu.
Myslis,ze zavolat do BMW,objednat 1 okrouzek za 80kc,zaplatit 150kc postovne a jeste si jit na postu vyzvednout dobirku,te vyjde v hodinovce levneji?
na postovny jsem zapomel.. to by mne zralo (pomer postovny/vyrobek).
Jinak v hodinovce to porad vychazi lepe neresit/objednat 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dovi napsal:
No jo, ale zase si uvědom velmi podstatnou věc, že koupit si jako socka 2 gramy gumy na krámě za 3 kačky příležitostně cestou okolo není tak IN jako si ji objednat u autorizovaného prodejce, nechat si ji poslat kurýrní službou a zacálovat za to přes dvě stovky...
tohle muze byt IN maximalne u nejakych ruskych zbohatliku.
Miliardari co znam ja jsou celkem hoodne setrny 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Protoze tech o-krouzku potrebuju vic a nevim rozmer pouze tohoto.A taky nevim,proc davat treba 80kc za okrouzek,kterej pro ne stejne treba delaj u nas v Rubene,kdyz si ho tam muzu koupit za 3kc.
protoze nez zjistis rozmer, tak ti to stoji v hodinovce 5x tolik
Ja ten o-krouzek zas tak akutne nepotrebuju.Sakne mi to tam nepatrne uz vic jak rok a nijak se to nezhorsuje.A jedine,co jsem pro zjisteni udelal je,ze jsem napsal jeden prispevek.Kdyz ten rozmer zjistim,tak pro ten okrouzek nepojedu extra,ale koupim ho,az tam budu mit cestu.
Myslis,ze zavolat do BMW,objednat 1 okrouzek za 80kc,zaplatit 150kc postovne a jeste si jit na postu vyzvednout dobirku,te vyjde v hodinovce levneji?
na postovny jsem zapomel.. to by mne zralo (pomer postovny/vyrobek).
Jinak v hodinovce to porad vychazi lepe neresit/objednat
To možná tak u tebe když máš cca 1200 na hodinu lidi co mají 80 to asi řeší trošku jinak!!! ... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dovi napsal:
No jo, ale zase si uvědom velmi podstatnou věc, že koupit si jako socka 2 gramy gumy na krámě za 3 kačky příležitostně cestou okolo není tak IN jako si ji objednat u autorizovaného prodejce, nechat si ji poslat kurýrní službou a zacálovat za to přes dvě stovky...
tohle muze byt IN maximalne u nejakych ruskych zbohatliku.
Miliardari co znam ja jsou celkem hoodne setrny
Taky proto jsou miliardáři, že to všecko nerozfofrujou... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Udělej to jednoduše. Myslím že vyhodit klapku a tu přírubu není práce na půl dne. Vytáhnout ven, změřit průměr zápichu pod O-kroužkem a změřit sílu O-kroužku. Pak jen řekneš: "Dobrý den já bych chtěl O-kroužek průměr x síla a je to :-) Jinak jak je to na sání, kde na to má, ikdyž lehce, ale má..přístup benzín, tak si kup VITONOVÝ. Je sice o cosi dražší, ale vyplatí se to. Označení je průměr x síla a za tím "V" (o52x2 V). Totéž jsem udělal i u tech O-kroužků na vstupu do klapkového tělesa a je klid od nějakých vytahaných O-kroužků. Obyčejné NBR je odolné olejům, ale ne benzínu. Sice se nerozpustí, ale značně nabyde.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzaGS napsal:
Jinak jak je to na sání, kde na to má, ikdyž lehce, ale má..přístup benzín, tak si kup VITONOVÝ. Je sice o cosi dražší, ale vyplatí se to. Označení je průměr x síla a za tím "V"
VUITTONOVY??! 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS napsal:
Jinak jak je to na sání, kde na to má, ikdyž lehce, ale má..přístup benzín, tak si kup VITONOVÝ. Je sice o cosi dražší, ale vyplatí se to. Označení je průměr x síla a za tím "V"
VUITTONOVY??!
A na tos došel kde?
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Kua že by se guma jmenovala po něm? To by vysvětlovalo proč je tak drahá... :-D
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzaGS napsal:
Kua že by se guma jmenovala po něm? To by vysvětlovalo proč je tak drahá... :-D
ty mas vyrocku a pritom nemas L-V kabelku?! Hnus...
Upravil hicks dne 14.06.2011 16:43
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2