Tomyz napsal:
Ahoj,
teď přes zimu jsem dělal repas tlumiče a rovnou jsem zmáknul i repas přepákování. Je to celkem drahá sranda. Za pár ložisek a gufer jsem nechal cca 1700,- a zalisování zpět je celkem pruda. Je tam docela velkej přesah a bez nahrřátí nemáš šanci to tam dát. Zkoušel jsem to dělat doma v naději že když to ohřeju, tak tam lošiska vlezou sami a hodně jsem se zmílil. Nakonec mi to lisoval známej pod lisem a asi to musel i dost ohřát.
Nevím co všechno jsi měnil a kde jsi to kupoval, ale já dával za všechna střeva přepákování něco lehce pod 6tis. Kč. Vše od Ježka.
jejej, to jste mu asi neměli říkat
pokud to nejsou nějaký speciální BMW ložiska, tak se dají určitě koupit jinde. ted jde o to aby originály nebyly z nějakýho lepšího matroše a tak...
Taky jsem zkoušel mrazák + horkovzdušku, jelikož máma mi troubu zavrhla ale určitě to bude chtít lis. Jinak ložiska jsou originál od německý firmy, dají se koupit v každém obchodě s ližiskami a jako náhrada za německý se prodávají japonský, který jsou prý o trochu lepší. Ještě rada na závěr jsou tam tušim 3 jehličkový ložiska bez klece, tak nezaměňovat za ložiska s klecí. Pak by si to musel tak do měsíce vyměnit. Mužu ti napsat i označení ložisek a gufer pokud někde najdu faktury.
Jestli si dobře pamatuju tak sem použil jen letlampu,svěrák a kladivo ale podruhý už bych to dělal radši pod lisem.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Hlavice mi při otáčení necvaká (chybí tam jedna ta kulička). Mám správnou představu, že jedno "kliknutí", jak to kluci nazýváte = půl otáčka toho šroubu, se kterým točí ta plastová hlavice?
jinak řešeno: jedna otáčka šroubu = 2x kliknutí (cvaknutí)
zabírá mí to od dorazu maximálního vyšroubování po 2+3/4 otáček, čili 5-6kliknutí (je to správný přepočet?)
mám se do toho pustit, nebo to nechat po sezóně.
díky
Nevím přesně kolik je krok jednoho cvaknutí, taky jsem tu kuličku ztratil a při repasi ji tam vrátili. Nech to po sezóně, teď je to škoda rozebírat, radši jezdi. Přes zimu to dej celý zrepasovat a uvidíš ten rozdíl. Dřív, když jsem postavil motorku na kola nebo ji jen tlačil, motorka se ani nehla a teď to pruží jak klokan. Opravdu rozdíl jako prase. Doporučuji.
ano maš to spravny prepočet je to 5-6cvaknuti. neviem kolko ma novy tlmič ale ked si to nacvičíš tak sa to da pekne urobit na 2klik čiže 1otočka o 360stupnu. je to robota na 30-60minut. potrebuješ torkx jeden kluč. tyčku na stlašnie piestiku a strikačku z hydraulickym olejom. na oleji moc nezaleži. tak či onak sa do pistu celi nedostane.
Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Zdravim,ked som sa snazil dotiahnut to koliesko asi v polovici mi to ruplo vo vnutri a strhlo zavit vo vnutri tohto valca.Plastove koliesko som dal dole a ta kovova oska sa volne pretaca bez ziadneho protitlaku.Da sa valec nejak rozobrat?Popripade objednat komplet novy valec?
Dakujem za odpoved.
koukni na pružinu, jestli je předpětí pružiny vysunutý. Jestli je , tak to máš tak utažený, že s tím nehneš.
Měl jsem to před repasí taky tak. Sundej ten utahovák, do svěráku a zaber...
Tak jsem dnes porovnával s někým (asi 120 kilovým) motky (já Dakar), a zdála se mi ta moje pod ním děsně nízká. Přitom hydroštel jsem měl skoro co nejvíc utažený. Tak jsem to pod ním ještě trochu dotáhl a ejhel. Pod motorkou se objevila kaluž hydraulického oleje. Vystřelil mě O-kroužek okolo hydroštelu na tlumiči!! Přitom tlumič jsem měl před 2 roky na repasy u zdejšího no-name borce, a za tu dobu se pod motorkou nikdy neobjevila ani kapka. To asi nebude moc normální, co? A předpokládám, že si toto asi taky jen tak nespravím sám (při klasické garážové vybavenosti a šikovnosti).
Plus... pozná se nějak na sériovém tlumiči, že byl vůbec pořádně repasován? Předpokládám, že ten tlumič je normálně nerozebiratelný. Jen jestli jsem před těma 2 lety nedal někomu litr za něco, co ani neudělal.
Hele gumish, podle toho asi nejde porovnávat jestli byla či nebyla repase udělána dobře, navíc každá repasovaná věc má "omezenou" záruku (zpravidla půl roku), takže takhle bych to neposuzoval, já mám 11 gs a tam hydroštel pracuje v podstatě stejně a taky se mi stejná věc stala po 2 letech repase a prozatím jsem opravil tak že oddělal hydroštel a o-kroužek (na mém hydroštelu měl čtvercový průměr) nahradil normál o-kroužkem koupeném v obchodu s guferami a ložisky a zatím jezdím další rok takhle.