Vzhledem k obtížím s šlachama na levé ruce (karpální tunel to není, aspoň teda nepociťuju popisované příznaky) o tom docela uvažuju.
Takže dotaz zní: má to někdo na osmistovce? .. stojí to za výměnu? .. dá se předpokládat, že spojka "půjde lehčeji"?
nechci to zakriknout, ale mne jde spojka po temer 100 tisicich km krasne... kdyz jsem to porovnal s Morabovou 1150 neprisel mi to jako nejakej extra rozdil.
Takze spis si pohrat s packou v prvni rade?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Měl to kamarád v jižní Africe.. Prý to není nic zásadního ale vyměnil i spojku za nějakou kvalitnější a to je prý pecka. Nezjišťoval jsem detaily ale byla to raketa a mám pocit, že to vyrábí někdo jiný. Můžu to ověřit. Tam dole je to ježdění trošku asi náročnější, takže ty spojky u motorek co se půjčují na cesty do Namibie odchází strašně rychle..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Měl to kamarád v jižní Africe.. Prý to není nic zásadního ale vyměnil i spojku za nějakou kvalitnější a to je prý pecka. Nezjišťoval jsem detaily ale byla to raketa a mám pocit, že to vyrábí někdo jiný. Můžu to ověřit. Tam dole je to ježdění trošku asi náročnější, takže ty spojky u motorek co se půjčují na cesty do Namibie odchází strašně rychle..
vyrabi to podle mne Magura...
btw: v cem ta spojka lepsi? ja jsem si aktualne koupil novou systemovou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ta hydralucka spojka od Magury vypada zajimave. Podobnou verzi delal nebo snad porad dela i TT, akorat v pripade TT je pouzit DOT4 narozdil od specialniho mineralniho oleje Magury. Docela by se mi to i libilo, ale nejak se mi v podvedomi ozyva varovani ohledne servisovatelnosti uprostred niceho. Normalne vozim dily, abych nejak dojel. Tzn. spojkove lanko, spojkovou packu. Tady u toho bych toho musel vozit mnohem vic (o-rouzky, hadici, mineralni olej nebo DOT4, plus packu atd., atd.)
petrs napsal:
Ta hydralucka spojka od Magury vypada zajimave. Podobnou verzi delal nebo snad porad dela i TT, akorat v pripade TT je pouzit DOT4 narozdil od specialniho mineralniho oleje Magury. Docela by se mi to i libilo, ale nejak se mi v podvedomi ozyva varovani ohledne servisovatelnosti uprostred niceho. Normalne vozim dily, abych nejak dojel. Tzn. spojkove lanko, spojkovou packu. Tady u toho bych toho musel vozit mnohem vic (o-rouzky, hadici, mineralni olej nebo DOT4, plus packu atd., atd.)
Tak nějak. Z hlediska pohodlí a uživatelskýho komfortu to bude jistě plus, ale pro pohyb v divočině daleko od civilizace bývají jednoušší řešení ty lepší.
Maiali nel Fango!
Vzhledem k obtížím s šlachama na levé ruce (karpální tunel to není, aspoň teda nepociťuju popisované příznaky) o tom docela uvažuju.
Takže dotaz zní: má to někdo na osmistovce? .. stojí to za výměnu? .. dá se předpokládat, že spojka "půjde lehčeji"?
nechci to zakriknout, ale mne jde spojka po temer 100 tisicich km krasne... kdyz jsem to porovnal s Morabovou 1150 neprisel mi to jako nejakej extra rozdil.
Takze spis si pohrat s packou v prvni rade?
Já teda rozdíl poznám. Musím ale uznat, že osmikilo má tu nej lankovou spojku co znám. Když jsem míval G650 a sedl na Hicksmaschine připadalo mi to jak z jinýho světa (ve prospěch 800). Teď ve srovnání s hydraulikou na 1150 už tam opravdu propastnej rozdíl není, ale je tam. Hydraulika se ovládá opravdu líp. ALE.... (viz předchozí příspěvek)
Upravil morabo dne 10.07.2011 07:42
Maiali nel Fango!
petrs napsal:
Ta hydralucka spojka od Magury vypada zajimave. Podobnou verzi delal nebo snad porad dela i TT, akorat v pripade TT je pouzit DOT4 narozdil od specialniho mineralniho oleje Magury. Docela by se mi to i libilo, ale nejak se mi v podvedomi ozyva varovani ohledne servisovatelnosti uprostred niceho. Normalne vozim dily, abych nejak dojel. Tzn. spojkove lanko, spojkovou packu. Tady u toho bych toho musel vozit mnohem vic (o-rouzky, hadici, mineralni olej nebo DOT4, plus packu atd., atd.)
Tak nějak. Z hlediska pohodlí a uživatelskýho komfortu to bude jistě plus, ale pro pohyb v divočině daleko od civilizace bývají jednoušší řešení ty lepší.
to je taky jedna z věcí, které řeším .. jestli pohodlí nebo jednodušší opravy někde na cestách
.. jinak mi jde spojka taky lehce, nicméně po delší době jízdy (zejména v terénu, kdy spojkuju mnohem častěji) mě začnou bolet šlachy v zápěstí .. a to tak, že skoro nejsem schopný páčku zmáčknut, tak jsem si říkal, že třeba ta hydraulika bude na tohle lepší
ale když už jsme u toho, nějaké cviky právě na posílení těch šlach (což je asi blbost) neznáte?
Pokud mas nejaky "zdravotni" problem jak pises vyse, tak bych to moc neresil a asi do toho sel. Uvadeji o 20% lehci mackani. Taky jsem cetl, ze je to presnejsi na praci se spojkou. Pokud bych to mel, a jel nekam daleko od civilizace, pripravil bych se na nejhorsi, tzn. vezt vse. co se muze pokazit. Urcite k tomu bude existovat nejaka servisni sada. Spojka je dulezita. Bez brzd se da nejak jet, ale bez razeni v podstate neee.
Na posileni svalu v zapesti je nejlepsi takovy ten klasicky mackaci krouzek. Mit doma a treba v praci a mackat a mackat a mackat a mackat. Dela to divy. Pamatuji jeste z dob intenzivniho tenisovani...
Vzhledem k obtížím s šlachama na levé ruce (karpální tunel to není, aspoň teda nepociťuju popisované příznaky) o tom docela uvažuju.
Takže dotaz zní: má to někdo na osmistovce? .. stojí to za výměnu? .. dá se předpokládat, že spojka "půjde lehčeji"?
nechci to zakriknout, ale mne jde spojka po temer 100 tisicich km krasne... kdyz jsem to porovnal s Morabovou 1150 neprisel mi to jako nejakej extra rozdil.
Takze spis si pohrat s packou v prvni rade?
Já teda rozdíl poznám. Musím ale uznat, že osmikilo má tu nej lankovou spojku co znám. Když jsem míval G650 a sedl na Hicksmaschine připadalo mi to jak z jinýho světa (ve prospěch 800). Teď ve srovnání s hydraulikou na 1150 už tam opravdu propastnej rozdíl není, ale je tam. Hydraulika se ovládá opravdu líp. ALE.... (viz předchozí příspěvek)
jo ta tvoje jde o kousek lip, ale zase s tim lankem ma clovek trochu vetsi cit imho...
+ nezapomen, ze my mame mokrou spojku, ty suchou... neni to prece jen lankem, muzou to byt i ty pritlacne sily apod. Tim chci rict, ze ta magura nemusi prinest stejny efekt, jako kombinace hydrauliky s kostrukcne jinou spojkou (suchou).
Upravil hicks dne 10.07.2011 09:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Ta hydralucka spojka od Magury vypada zajimave. Podobnou verzi delal nebo snad porad dela i TT, akorat v pripade TT je pouzit DOT4 narozdil od specialniho mineralniho oleje Magury. Docela by se mi to i libilo, ale nejak se mi v podvedomi ozyva varovani ohledne servisovatelnosti uprostred niceho. Normalne vozim dily, abych nejak dojel. Tzn. spojkove lanko, spojkovou packu. Tady u toho bych toho musel vozit mnohem vic (o-rouzky, hadici, mineralni olej nebo DOT4, plus packu atd., atd.)
Tak nějak. Z hlediska pohodlí a uživatelskýho komfortu to bude jistě plus, ale pro pohyb v divočině daleko od civilizace bývají jednoušší řešení ty lepší.
to je taky jedna z věcí, které řeším .. jestli pohodlí nebo jednodušší opravy někde na cestách
.. jinak mi jde spojka taky lehce, nicméně po delší době jízdy (zejména v terénu, kdy spojkuju mnohem častěji) mě začnou bolet šlachy v zápěstí .. a to tak, že skoro nejsem schopný páčku zmáčknut, tak jsem si říkal, že třeba ta hydraulika bude na tohle lepší
ale když už jsme u toho, nějaké cviky právě na posílení těch šlach (což je asi blbost) neznáte?
hele a proc neresis v prvni rade TU PACKU?! Origo neni temer stelovatelna, nic...
Byt tebou tak rozhodne zacnu tim jednodussi, nez rozvrtavat celou moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Na posileni svalu v zapesti je nejlepsi takovy ten klasicky mackaci krouzek. Mit doma a treba v praci a mackat a mackat a mackat a mackat. Dela to divy. Pamatuji jeste z dob intenzivniho tenisovani...
pouzivam obden
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Na posileni svalu v zapesti je nejlepsi takovy ten klasicky mackaci krouzek. Mit doma a treba v praci a mackat a mackat a mackat a mackat. Dela to divy. Pamatuji jeste z dob intenzivniho tenisovani...
kroužek mačkám jak divý, ale zatím bez výsledku .. .. taky jde o to, že mě nebolí svaly na předloktí, ale šlachy v zápěstí .. a nejsem si jistý, jestli tenhle kroužek funguje i na to .. obecně si myslím, že šlachy "posílit" snad ani nejdou
Upravil HonzaTA dne 10.07.2011 10:21
jo ta tvoje jde o kousek lip, ale zase s tim lankem ma clovek trochu vetsi cit imho...
Asi to bude individuální, já právě mám lepší cit u hydrauliky... Možná to má i vztah k tomu, že to jde jakoby hladšeji a není tam ten rozdíl mezi větším a menším odporem, jako u lanka. Ale znovu opakuju, 800 je na tom v porovnání s ostatníma moto velmi dobře.
A na cvičení jednoznačně kroužek, tim jsem posiloval levou v době hraní pozemáku. Na tenis se mi nějak pravá za ty leta vycvičila sama
Maiali nel Fango!
petrs napsal:
Na posileni svalu v zapesti je nejlepsi takovy ten klasicky mackaci krouzek. Mit doma a treba v praci a mackat a mackat a mackat a mackat. Dela to divy. Pamatuji jeste z dob intenzivniho tenisovani...
kroužek mačkám jak divý, ale zatím bez výsledku .. .. taky jde o to, že mě nebolí svaly na předloktí, ale šlachy v zápěstí .. a nejsem si jistý, jestli tenhle kroužek funguje i na to .. obecně si myslím, že šlachy "posílit" snad ani nejdou
Hele, počkej a nemáš spíš tenisovej loket??? To není ve skutečnosti bolest v lokti, ale v předloktí a když to stlačíš mezi svaly kousek pod loktem, tak se Ti uleví?!
Upravil morabo dne 10.07.2011 10:28
Maiali nel Fango!
tuhle mam na brzde a je cca super... rozhodne dobry start na vyzkouseni. Muzes nastavit jak sklon, tak delku. Pouziva ji tady na foru kdekdo, napr. Bigr.
Ma ostrou hranu co nici rukavici, nutno trochu zbrousit nebo oblepit.
---
jako dalsi si dej trochu vetsi vuli na spojce, ale s citem...
Myslim, ze kombinace obeho by tvemu drapu mela trochu ulevit.
Pokud to nebude stacit, resil bych tu hydrauliku ci JINOU spojku jak psal TomasTT.
Upravil hicks dne 10.07.2011 11:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Na posileni svalu v zapesti je nejlepsi takovy ten klasicky mackaci krouzek. Mit doma a treba v praci a mackat a mackat a mackat a mackat. Dela to divy. Pamatuji jeste z dob intenzivniho tenisovani...
kroužek mačkám jak divý, ale zatím bez výsledku .. .. taky jde o to, že mě nebolí svaly na předloktí, ale šlachy v zápěstí .. a nejsem si jistý, jestli tenhle kroužek funguje i na to .. obecně si myslím, že šlachy "posílit" snad ani nejdou
podle mne slachy posilit jdou.
Podivej se na vzperace, ty urcite nebudou mit slachy ve standardni kondici...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Hele, počkej a nemáš spíš tenisovej loket??? To není ve skutečnosti bolest v lokti, ale v předloktí a když to stlačíš mezi svaly kousek pod loktem, tak se Ti uleví?!
u fyzioterapeuta (nebo kdo to byl) jsem s tím byl a nezjistil mi nic zásadního .. nejde o předloktí, fakt mě bolí jen šlachy v zápěstí, oblast cca 5cm směrem od zápěstí k lokti
no, asi to dopadne tak, že do konce sezony budu mačkat kolečko a pořídím tu štelovatelnou páčku a když to nepomůže, tak přes zimu vymyslím něco dalšího