Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Zvýšení výkonu 650 gs
zdenal2
#1 
Přidané 21.07.2011 08:52

Příspěvků: 11
Registrace: 21.03.10
Zdravím všechny,
Už ňákou dobu přemýšlím o tom jak zvýšit výkon na mém dakaru,asi každý ví že by to něco potřebovalo, hlavně při předjíždění a delších cestách na dálnicích.Mám možnost chipnout to ale chtěl sem se zeptat jestli s tím má někdo zkušenost????další varianta je performance controller od wunderlich, ale to je trošku dražší varianta,nevíte někdo kolik kw by to tak mohlo přidat?
 
kim
#2 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
To by mě taky zajímalo a taky jak to ovlivní životnost motoru a spotřebu
 
toli
#3 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 15:53
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jezdím s powercommanderem wunderlich asi měsíc a spotřeba je normální, má to ukrutnej spodek(to má nasvědomí spíš otevřenej vejfuk) o hodně lepší reakce na plyn.A celkově vyhlazenou křivkü výkonu.Víc zatim referovat nemůžu.Jo a jezdim zatim na defaultní mod , v nastavení sem zatim neštoural.
Upravil toli dne 21.07.2011 15:53
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
jezek
#4 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 16:51

Příspěvků: 2884
Registrace: 05.11.08
jen to je tuším pouze na "jednosvíčku" a na facelift to nejde pokud se nepletu.. Nebo pletu?
 
kim
#5 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 19:49
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Taky by mě zajímalo jestli by něco ovlivnilo zkrácení (tím pádem zvětšení) chobotu sání co sahá až pod světlo ,řekl bych že to tam může být relativně omezeno to sání tím malým vstupem, hlavně ve vyších otáčkách kdy motor potřebuje hodně vzduchu; mám na mysli pouze zvětšení toho otvoru bez kn filtru- nezkoušel jste to někdo ?
 
toli
#6 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 19:58
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Já tam mám kus vyřízlej a pokud budeš pátrat u touratechu v montážním návodu na rallye kit tak uvidíš že ten chobot uřízli skoro celej.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Honza ofroudak
#7 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Mam KN filtr, většenou díru na sáni, otevřenej vejfuk a powrkomander jak psal Toli. Je mmnohem lepší reakce na plyn, jede vic od spodu a motor je mnohem klidnejší.
Větší víkon to ais nemá a při předjíždeni ve větších rychlostech se asi nic zásadního nezměnilo.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
MikiberG
#8 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 21:47

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Asi tak jak se tady píše.... od sání přes filtr až po výfuk to ovlivní hodně. Já ještě dolaďovl sváry na výf. potrubí a další takový pitchoviny. Relativně nejvíc si slibuju od poslední úpravy a to je změna vačky na plynu - je to potom daleko lepší reakce na otočení plynu když potřebuju zvednout kolo a podobně... ale to je jen na terén.
Na silnici je to trochu problém v tom že ten motor je stavěnej na spodek (skvělej spodek který dělá nízkou spotřebu) a nad 140 už si mimo rozsah krouťáku - jde dolů. Dost pořeší převod do rychla...ale... zase to není na trial-terén.
Elektronickejm štelovákům u tohohle motoru nevěřím...
Aby se nekrátila životnost a neomezilo se použití nízkooktanovýho paliva tak je řešení nechat udělat jinou vačku, která trochu ošidí spodek a přidá navrchu. Tím bude k dispozici větší výkon... pokud se nehne s výkonem nejmíň o 10 koní tak to nemá význam dělat.
Ostatní řešení..... větší oběm - drahý+ životnost kliky, větší komprese - kvalita paliva + živ.kliky, vačka- příznivá cena, na životnost by to nemělo mít zásadní vliv.
No a pak je ještě jedno řešení ale to si nechám až na pozdějc Smile ... ostrý karburátor, magneto a elektronika z ostrý moto + komprese a myslím že by se vyklubalo poctivejch 70K+... jenže to pak není motorka na turistiku atd....
Dakar 650, HusaberG
 
toli
#9 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 21.07.2011 21:55
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Ta vačka by se teoreticky nechala sehnat- nebo alespon už je vymyšlená- dělali jí borci co stavěli jawu 650 na dragster závody.

www.volnesetkanijawaru.cz/czech/images/minule_akce_celek/rok2006/beseda06/m03_beseda06.jpg
Upravil toli dne 21.07.2011 21:56
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
MikiberG
#10 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 08:15

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
JJ o tom vím ... jen jsem neměl ještě ten správný motiv to pošéfovat co se týče informací.
Dakar 650, HusaberG
 
Tonda
#11 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 08:39

Příspěvků: 5246
Registrace: 16.02.07
TOLI napsal:
Ta vačka by se teoreticky nechala sehnat- nebo alespon už je vymyšlená- dělali jí borci co stavěli jawu 650 na dragster závody.

www.volnesetkanijawaru.cz/czech/images/minule_akce_celek/rok2006/beseda06/m03_beseda06.jpg


Ten motor jim poladil jeden starší pán (dnes už důchodce) z Rosic - příbuznej mýho kamaráda. Zabývá se renovacemi a výrobou tuningových dílů pořád. Je to teoretik a praktik v jednom - chodící encyklopedie. http://www.cernoh...lech-jawa/
Výfukový systém dělal můj známej Robert Pokorný z Ivančic http://www.rptuni.../index.php
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
HonzaGS-SV
#12 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 08:42

Příspěvků: 2917
Registrace: 13.09.09
jako určitě jde pořešit průběh výkonu/krouťáku pomocí KN filtru a různých doplňků atd... ale jako nárůst výkonu se asi konat nemůže... možná v jednotkách koní... neni to prostě motorka na to aby při 140 km/h byla schopna bleskurychle předjíždět...
 
MikiberG
#13 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 08:54

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Tonda: To je přesně ono ... jen bych nešlahal na kompresi a se směsí asi taky nepohneme... i tak si myslím že vačka by výkon mohla slušně ovlivnit... na 10.500 tis otáček asi taky zapomeneme.
Přes zimu to skusím pořešit.
Dakar 650, HusaberG
 
Nora
#14 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 09:40

Příspěvků: 189
Registrace: 26.12.09
z rotaxu se dá vydolovat hodně i při ještě slušné spolehlivosti a výdrži

http://www.team-pami.com/cms/?q=de/catalog/29/performance_kits

http://www.cernohorskytuning.cz/zvysovani-vykonu/upravy-motoru-rotax-650-v-motocyklech-jawa/

Já mám shodou okolností právě válec a hlavu na úpravu pro zvýšení komprese. Uvidíme, am se za pomoci ještě dalších věcí dostanu
 
Medik
#15 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 11:43
Avatar člena


Příspěvků: 4021
Registrace: 04.05.08
Odpuste, že se míchám do odborné diskuze, ale pokud chcete něco rychlejšího a výkonějšího, není snažší mít motorky dvě? Až na vyjímky samozřejmě.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
zdenal2
#16 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 12:31

Příspěvků: 11
Registrace: 21.03.10
No ono to občas nejde, pač třeba teď sme se vrátili z Albánie,a to napřed musíš ujet tisíc km po dálnici než se tam dostaneš, a když jedeš ve dvou a pořadně naloženej tak by to pár těch koníků navíc chtělo, no a pak se dostaneš do terénu, kde ujedeš za den 50 km a seš rád, a k tomu je právě potřeba takovýhle jedno enduro Smile.
Každopádně díky za všechno info, trochu to projdu a budu se snažit nějak využít.
 
kim
#17 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 15:27
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Medik napsal:
Odpuste, že se míchám do odborné diskuze, ale pokud chcete něco rychlejšího a výkonějšího, není snažší mít motorky dvě? Až na vyjímky samozřejmě.


Svatá pravda až na maličkost: chce to mít taky dvojnásobnou vejplatu hmm!
 
ant
#18 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 15:43
Avatar člena


Příspěvků: 246
Registrace: 30.06.08
ja bych nejradsi sundal z moto tak 20-30Kg, dopredu Marzocchu, dozadu Ohlins..skoro by to bylo jako ktm, jen je otazka zivotnosti a spolehlivosti..odlehcil nekdo moto ? vyfuk+svod central, ?
WILL RACE FOR FOOD
 
MikiberG
#19 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 15:45

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Tak tak...nejradši mám OFROAD ale musím se tam nějak dostat a dodávkou vozím jen motorky do bláta. Mě to například i baví ... poladit si to k obrazu svému.
Dakar 650, HusaberG
 
Darek
#20 
Zvýšení výkonu 650 gs
Přidané 22.07.2011 18:06
Avatar člena


Příspěvků: 351
Registrace: 01.09.10
MikiberG napsal:
... Mě to například i baví ... poladit si to k obrazu svému.


Tak, tak - to ladění je docela zábava thumbs up
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 71
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,722
Nejnovější člen: Saldo

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.44 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI