Nemáte někdo servisní manuál na GS 1150 r.v 2003, tedy dvousvíčku? Mám manuál, který má datum 02 a tam jsou jinak pojistky a relé (teda pokud to u mé motorky někdo nepřeskládal).
A taky bych byl rád za schéma elektrického zapojení, kdyby ho někdo doma našel.
Robert_ZL napsal:
Nemáte někdo servisní manuál na GS 1150 r.v 2003, tedy dvousvíčku? Mám manuál, který má datum 02 a tam jsou jinak pojistky a relé (teda pokud to u mé motorky někdo nepřeskládal).
A taky bych byl rád za schéma elektrického zapojení, kdyby ho někdo doma našel.
Díky
prave jsem ho myslim sosnul... resp. je to REPROM v5
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
prave jsem ho myslim sosnul... resp. je to REPROM v5
A nepodělil by ses prosímtě?
jsou to asi 3 giga.. pokusim se to uploadnout.
Nejlip ale asi s flashkou v praze...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky, mail přišel, pěkné schéma, zase je to ale na model 00, předpokládám tedy na starší, než mám já. Ale aspoň něco.
Konkrétně řeším to, že ve všech manuálech je jenom 7 pojistek, já jich mám 9 a ty dvě navíc jsou živé a někam vedou a já nevím kam. Bohužel i v tom tvém schematu je napsáno, že nejsou použité
Konkrétně řeším to, že ve všech manuálech je jenom 7 pojistek, já jich mám 9 a ty dvě navíc jsou živé a někam vedou a já nevím kam. Bohužel i v tom tvém schematu je napsáno, že nejsou použité
Ahoj, mám podobný problém. Kdyby si ty věci někde sehnal určitě dej vědět
Každopádně ty dvě pojistky co v manuálu jsou vedené jako veolné a ony tam jsou jsou od světel Loni jsem přidával dálkový přídavný takže jsem to vyzkoušel.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
No.... mám přídavné světla, zapojené zvlášť přes pojistku (jinde než jsou ty originální). Ta mi praskla a světla přestaly svítit. Stane se.
Po nějaké době mi přestala motorka točit startérem, asi jako kdyby byla špatná baterka. Motorku jsem v Rumunsku odstavil a jenom tak pro začátek jsem ozkoušel všechny pojistky v originální skříni. Pojistka č 9, která není v manuálu byla skoro rozteklá a svítila i bez zapnutého klíčku. Tak jsem ji vyměnil, odpojil přídavné světla a od té doby už zase motorka startuje a pojistka svítí jenom když zapnu klíček.
Docela by mě zajímalo, k čemu došlo, přídavné světla mám zatím pořád odpojené, pro jistotu.
Takže to klidně může být přidělané minulým vlastníkem....
Upravil robert_zl dne 04.08.2011 13:06
A neskúšal si postupne odpojiť poistky č. 8 a 9 a sledovať, že čo sa vypne?
Pozerám, že napr. R1150R má na poistkách 8 a 9 stratávacie a diaľkové svetlá.
Podľa toho, čo píšeš, je v obvode Tvojich prídavných svetiel nejak zapojená aj poistka č. 9.
No právě že v obvodu těch světel ta pojistka zapojená není.... jediné co mě napadá, že spínací relé bere proud z nějaké žárovky ze světel, to by mohlo být ono....
Podle toho, co píšeš by mohlo být na potkávacích světlech.
Máš pravdu, dneska to zapnu a vytáhnu pojistku.... uvidím, co se vypne.
palciatko napsal:
Pozerám, že napr. R1150R má na poistkách 8 a 9 stratávacie a diaľkové svetlá.
Nevím kde se na to díváš, ale nemohl by jsi mně to nějak poslat, dát odkaz. Mám r1150r a tyto znalosti by mě zajímaly.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Robert_ZL napsal:
No právě že v obvodu těch světel ta pojistka zapojená není.... jediné co mě napadá, že spínací relé bere proud z nějaké žárovky ze světel, to by mohlo být ono....
Podle toho, co píšeš by mohlo být na potkávacích světlech.
Máš pravdu, dneska to zapnu a vytáhnu pojistku.... uvidím, co se vypne.
Ale úprimne, neviem si predstaviť, aký to môže mať súvis so štartovaním - ak by to tam niekde skratovalo a vyštiavilo baterku, tak po výmene poistky s vyštiavenou baterkou nenaštartuješ...
Možno je to len nejaká nešťastná zhoda náhod.
(Takisto mám prídavné dialkové svetlá, relé ovládam indikátorom diaľkových svetiel, a v poslednom čase mávam problémy so štartovaním.) Keď si vtedy nemohol naštartovať - počul si len "cvakať" relé alebo štartér nevládal pretočiť motorom (preblikávanie kontroliek na palubovke, reset času...)?
A ešte mi napadlo, GSko má "Load Relief Relay - LRR" - napr. pri (testovacom) štartovaní s dialkovými svetlami sa mi vďaka tomu relé automaticky na chvíľu vypnú (a na chvíľu sa vypne aj stretávacie).
Ak by prídavné svetlá pri štartovaní boli zapnuté a nie sú zapojené cez to LRR, môžu uberať "šťavu" štartéru, a ten potom nevládze točiť...
Já právě tu souvislost taky nechápu.
Když to nestartovalo, startér se netočil, rozsvítil se mi výstražný trojúhelník a podruhé se i resetovaly hodiny.
Světla zapnuté při startování nebyly, jediné co mě napadá je nějaký zkrat....
Nedostal jsem se do garáže, tak jsem neodpojil ty pojistky, zkusím to dneska a dám vědět.
Robert_ZL : vypadá to na zkrat někde, ale rozteklou pojistku světel chápu leda tak, že někdo kdo tam ty světla dával chytil silovej kontakt relátka na stávající světla, což nechápu pak na co tam dával to relátko Asi vyšel z toho, že BMW nemá na světlech ani relátka ani pojistky.
Jinak to že to nestartuje apod. může dělat leccos. Mě třeba díky zanesenýmu kontaktu baterky při zmáčknutí starteru všechno vypadlo a zhaslo Hledat v elektrice je trochu alchymie. Ale zaměřil bych se na ty přídavný světla. Tam je někde chyba.
PS: to že pojistka svítí i při vypnutým klíčku znamená co? Že to zkoušíš žárovkou?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?