Ahojte,
když vypnu ABS tak se má rozsvítit kontrolka ABS nebo ne? Dnes jsem to zkoušel a nic... Prakticky jsem to netestoval, jestli je vypnuté. Možná je někde chybka. ABS funguje normálně.
Osobně doporučuju http://www.bmwgs....ad_id=3586 je to opravdu na hodinku práce.
Upravil Kubicek dne 05.08.2011 09:31
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
ripper napsal:
Ahojte,
když vypnu ABS tak se má rozsvítit kontrolka ABS nebo ne? Dnes jsem to zkoušel a nic... Prakticky jsem to netestoval, jestli je vypnuté. Možná je někde chybka. ABS funguje normálně.
Díky
L.
Kdyz je vyple,tak ti po rozjeti stale blikaj.A ted si nejsem jistej,ale mozna pak neblikaj obe soucasne,ale na stridacku.
A hlavne se to vypina jeste pred nastartovanim.Uz jsem ho dlouho nevypinal,ale tusim,ze zmacknes tlacitko ABS,zapnes klicek a se zmacklym tlacitkem nastartujes.
Snad se nepletu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
ripper napsal:
Ahojte,
když vypnu ABS tak se má rozsvítit kontrolka ABS nebo ne? Dnes jsem to zkoušel a nic... Prakticky jsem to netestoval, jestli je vypnuté. Možná je někde chybka. ABS funguje normálně.
Díky
L.
Kdyz je vyple,tak ti po rozjeti stale blikaj.A ted si nejsem jistej,ale mozna pak neblikaj obe soucasne,ale na stridacku.
A hlavne se to vypina jeste pred nastartovanim.Uz jsem ho dlouho nevypinal,ale tusim,ze zmacknes tlacitko ABS,zapnes klicek a se zmacklym tlacitkem nastartujes.
Snad se nepletu.
podle manuálu:
se stisklým ABS zpanout zapalování, tlačítko uvolnit
obě kontrolky blikají současně - výstraha že ABS není aktivní (za jízdy)
stiskem ABS tlačítka se jedna kontrolka rozsvítí trvale a druhá zhasne (cca na 4,5 min, pak zase začnou blikat - "aktivní potvrzování" )
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
podle manuálu:
se stisklým ABS zpanout zapalování, tlačítko uvolnit
obě kontrolky blikají současně - výstraha že ABS není aktivní (za jízdy)
stiskem ABS tlačítka se jedna kontrolka rozsvítí trvale a druhá zhasne (cca na 4,5 min, pak zase začnou blikat - "aktivní potvrzování" )
MotoPaja napsal:
podle manuálu:
se stisklým ABS zpanout zapalování, tlačítko uvolnit
obě kontrolky blikají současně - výstraha že ABS není aktivní (za jízdy)
stiskem ABS tlačítka se jedna kontrolka rozsvítí trvale a druhá zhasne (cca na 4,5 min, pak zase začnou blikat - "aktivní potvrzování" )
Asi mas pravdu,ze to tlacitko se drzi jenom pri otoceni klicku a asi se startuje uz bez nej.Ale to jak blikaj kontrolky pises podle mne k 1150GS.Myslim si,ze 1100 gs to ma jinak.Tam to podle mne stale blika.Ale jistej si nejsem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
MotoPaja napsal:
podle manuálu:
se stisklým ABS zpanout zapalování, tlačítko uvolnit
obě kontrolky blikají současně - výstraha že ABS není aktivní (za jízdy)
stiskem ABS tlačítka se jedna kontrolka rozsvítí trvale a druhá zhasne (cca na 4,5 min, pak zase začnou blikat - "aktivní potvrzování" )
Asi mas pravdu,ze to tlacitko se drzi jenom pri otoceni klicku a asi se startuje uz bez nej.Ale to jak blikaj kontrolky pises podle mne k 1150GS.Myslim si,ze 1100 gs to ma jinak.Tam to podle mne stale blika.Ale jistej si nejsem.
To tlačítko se opravdu drží jen při zapnutí klíčku a před startováním se pouští. Vypínám to celkem často na to, abych si to pamatoval
vevis napsal:
...Ale to jak blikaj kontrolky pises podle mne k 1150GS.Myslim si,ze 1100 gs to ma jinak.Tam to podle mne stale blika.Ale jistej si nejsem....
Máš pravdu je to z manuálu pro R1150 GS, ale myslím že ABS II je stejné u 1100 i 1150 ne? Nemůžu to teď vyzkoušet, protože v 1100 nemám baterku.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?