Dnes mi začala problikávat kontrolka oleje. Při volnoběhu svítí, zhasíná tak při 3,5-4 tis. Olej i filtr jsem měnil před 8 tis. km. Jinak množství je OK, plné okénko. Čím by to mohlo být? Může být zanesený filtr? Olej se mi nezdá přes okénko nejčistší, ale to je asi normální... V pondělí mám jet delší cestu, takže nechci moc spekulovat.
Netušíte? Díky, D.
Upravil Dawid dne 05.08.2011 22:19
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Pred tou cestou určite vymeň olej. Výmena je tuším po 10 t. , osobne ho ale mením po 8 t. Budeš mať istotu správneho množstva a nového filtra = vylúčenie 2 možností zo zoznamu príčin tvojho problému.
Glock-plastik fantastik :-)
skus očistit kontakt čidla a případně čidlo vyměň. na gs už mám druhý,to nesvítilo vůbec.V káčku svítilo-nesvítilo,podle nálady...v brně je mají myslim skladem.Jinak olej v boxeru měnit po osmi tisících se mi zdá zbytečnost,to já spíš přetahuju...né moc ale 1000 km neřešim.
Kupredu spatki ni krok...
Taky jsem ho měnil bylo mrtvé uplně nemusíš kupovat originál já jsem tam dal Vemo mužu ho sehnad do 100kč ale je to celkem jedno musí ti pasovat závit a spínací tlak.
bohumil napsal:
skus očistit kontakt čidla a případně čidlo vyměň. na gs už mám druhý,to nesvítilo vůbec.V káčku svítilo-nesvítilo,podle nálady...v brně je mají myslim skladem.Jinak olej v boxeru měnit po osmi tisících se mi zdá zbytečnost,to já spíš přetahuju...né moc ale 1000 km neřešim.
Hmm, ale jako takové asi funguje, s rostoucíma otáčkama slábne, až zhasne. Jde to nějak přeměřit? Myslíš venkovní kontakt (aby nebyl přechodový odpor) jo? Kde ho rychle najdu?
Glock7: chci ho vyměnit i s filterm, jen ho musím někde rychle sehnat, když potřebuju v Po ráno vyjet...
komaiz: a máš nějaký typ/číslo?
Díky pánové, D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Pánové, díky všem za rady a zvlášť Komaizovi za ochotu a obstarání materiálu. Naštěstí zatím nebude potřeba, byl to zkorodovaný kontakt čidla, (díky Bohumile). Ocelový kartáček, 2 minuty čištění a vše je zase OK. Fakt je, že před 2 dny jsem moto myl... Zajímavý je, že u týhle motorky je všechno pečlivě ošetřeno proti vodě a tohle čidlo je úplně nekrytý (žádná krytka-nic). Nevadí, zase jsem chytřejší a v pondělí můžu vyrazit...Díky, David
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!