Jsem tu novej a tak tu všechny nejdřív zdravím.
Zajímá mě, jaká by asi měla být tloušťka brzdových kotoučů na F 650 GS po cca 15 tis. km. Jedu si obhlídnout jeté moto a tak mě napadlo, že bych si je změřil, protože ty se moc ošulit nedají. Dá mi někdo ještě nějaký tip, co si ohlídat? Já tuhle motorku zatím skoro neznám. Předem díky.
wirgil napsal:
Jsem tu novej a tak tu všechny nejdřív zdravím.
Zajímá mě, jaká by asi měla být tloušťka brzdových kotoučů na F 650 GS po cca 15 tis. km. Jedu si obhlídnout jeté moto a tak mě napadlo, že bych si je změřil, protože ty se moc ošulit nedají. Dá mi někdo ještě nějaký tip, co si ohlídat? Já tuhle motorku zatím skoro neznám. Předem díky.
a) zalezi na pouzitych destickach
rika se, ze BMW kotouce moc nepraskaji a daji se sjet i trochu pod limit (ktery je cca minimalni sjeti)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
v 15ti tisích by mělo bejt opotřebení skoro neznatelný- origo kotouče mi vydrželi 80tis km -měnil sem až když se na předku objevil praskliny dal jsem tam druhovýrobu NG na nich najel skoro 40tkm a ještě jsou v pohodě a stojí polovinu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
v 15ti tisích by mělo bejt opotřebení skoro neznatelný- origo kotouče mi vydrželi 80tis km -měnil sem až když se na předku objevil praskliny dal jsem tam druhovýrobu NG na nich najel skoro 40tkm a ještě jsou v pohodě a stojí polovinu.
TOLI napsal:
v 15ti tisích by mělo bejt opotřebení skoro neznatelný- origo kotouče mi vydrželi 80tis km -měnil sem až když se na předku objevil praskliny dal jsem tam druhovýrobu NG na nich najel skoro 40tkm a ještě jsou v pohodě a stojí polovinu.
Tak nějak jsem si to i myslel. Díky.
je to nesmysl... za 70 tisic mi predni temer neubyly.
Koupil jsem AP racing desticky a behem 15 tisic zožraly kotouc silne nad limit.
To same Morabo na byvale G650GS.
Kdyz jezdis trochu svizneji a vic brzdis predni + drsnejsi desitcky, tak 15 tisic silne opotrebeni UPLNE klidne.
Neopotrebuje to ten kdo jezdi pomalu nejlip na mekkejch destickach...
Upravil hicks dne 22.08.2011 09:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks ma pravdu. Neco se proste "ohoblovat" musi.... Bud to jsou desticky, anebo koutouce, anebo v pripade vyvazenych desticek, trochu oboji... Netroufl bych si rict, kolik maji mit kotouce v 15k, protoze to zalezi na prilis mnoho neznamych. Ale tipnul bych, ze v te dobe by motorka mohla mit na predku stale origo BMW brzdove desticky, tak v polovine zivota a kotouce v podstate netknute.... Zadek muze mit klidne i treti sadu a pak opravdu zaleci co si tam majitel dal za desticky.
TOLI napsal:
v 15ti tisích by mělo bejt opotřebení skoro neznatelný- origo kotouče mi vydrželi 80tis km -měnil sem až když se na předku objevil praskliny dal jsem tam druhovýrobu NG na nich najel skoro 40tkm a ještě jsou v pohodě a stojí polovinu.
Tak nějak jsem si to i myslel. Díky.
je to nesmysl... za 70 tisic mi predni temer neubyly.
Koupil jsem AP racing desticky a behem 15 tisic zožraly kotouc silne nad limit.
To same Morabo na byvale G650GS.
Kdyz jezdis trochu svizneji a vic brzdis predni + drsnejsi desitcky, tak 15 tisic silne opotrebeni UPLNE klidne.
Neopotrebuje to ten kdo jezdi pomalu nejlip na mekkejch destickach...
To jako AP Racingy zerou kotouc? Tos mel ty obyc nebo ty lepsi??
Vzadu mam necej 1mm, chystal jsem se je koupit ..
Upravil haus1 dne 22.08.2011 21:01
haus1 napsal:
To jako AP Racingy zerou kotouc? Tos mel ty obyc nebo ty lepsi??
Vzadu mam necej 1mm, chystal jsem se je koupit ..
vzadu to tak markantni nebylo, ale predni -- zvlast v Alpach -- ubyval pred ocima.
Mel jsem ty sintrovane.. mozna koupit enduro.
Jinak vepredu to brzdi FANTASTICKY s APckama, i kdyz zerou kotouc tak bych se nikdy k puvodnim nevratil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nejvíce záleží na jezdci. jsou tací co zatáčku bez brzd nejedou, a tací co brzdí každou pátou. Vyber si.
Dej toho více dohromady- rukojeti, stupačky atd. A hlavně dojem z proávajícího. Nebo někoho s diagnostikou.