K těm leštěnkám a leštěnkářům
Občas se svezu off, ale obvykle jen za sucha,protože Tourance na mokrý trávě moc nelepěj. Obvykle jezdím ve dvou různý štreky, občas si to zkracujeme lesem k hradu,rozhledně nebo k pokladu v rámci hry "geocaching". Osobně ale najezdím 90% svých ujetých km na silnicích různejch typů a kvalit, loukách a šotolinách. Proč tedy mám GS,když jak tvrdíte využiju 10% jeho potenciálu??? Rád jezdím mimo hlavní tahy. Na cestách v zahraničí se mi mockrát stalo, že silnice prostě už dál nevedla a já pokračoval přímkou lesem k nejbližší další - třeba i 30km lesem v horách, nebo jen byla silnice v takovém stavu,že bych se na jiné motorce bál,protože jsem vymetal tak hluboký díry,že jsem motorem mlátil o zem a bahno mi lítalo až na budíky. Občas po mě i turisti blbě koukali a padli i dotazy,proč nechávali horská kola pod hradem,když se to dá vydrápat na motorce s kuframa a ve dvou. Vždy když přijedu domů se zasraným strojem, motorku umeju a někdy i vyleštím. Nevím kdy na ní zase vylezu a sedat na motorku od bahna se mi nechce.
Pro mě je to univerzální cesťák,kterej když už silnice skončí,tak dokáže pokračovat, přijdu k motorce,naskočím a jedu aniž bych řešil preventivní údržbu,stačí jen sbalit kufry a je jedno kudy,na jak dlouho a jak daleko můžu jet,vím,že to motorka vydrží. To je to,co mi dává BMW. A protože nejsem vatanen a ani na to nemám povahu, je mi líto s motkou o víkendech třískat v lese a zkoušet,kam až se s ní dá zajet a jakou ránu potřebuje ten,či onen díl,než se ulomí.Rozhodně nepopírám,že takovej boj s motorkou v lese není príma zážitek. Pár pro mě drsnejch off zážitků jsem si už vyzkoušel, nikdy jsem z toho však neměl radost a i když jsem si to celkem užíval (jezdil jsem na lehčích endurech,tak nemám problém vyjet kopec mezi stromy a vymést díru), i tak mi za motorku málem tekly slzy a považoval jsem to za dobrovolnou likvidaci stroje i když někdy nebylo cesty zpátky a projet se muselo ledacos.
Počítám se tedy mezi leštěnkáře a doufám, že se mnou nepřestanete kamarádit a já si nebudu muset povídat u piva jen s virglistama.
Upravil Hrabe_X dne 17.04.2008 07:07
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
K těm leštěnkám a leštěnkářům
Občas se svezu off, ale obvykle jen za sucha,protože Tourance na mokrý trávě moc nelepěj. Obvykle jezdím ve dvou různý štreky, občas si to zkracujeme lesem k hradu,rozhledně nebo k pokladu v rámci hry "geocaching". Osobně ale najezdím 90% svých ujetých km na silnicích různejch typů a kvalit, loukách a šotolinách. Proč tedy mám GS,když jak tvrdíte využiju 10% jeho potenciálu??? Rád jezdím mimo hlavní tahy. Na cestách v zahraničí se mi mockrát stalo, že silnice prostě už dál nevedla a já pokračoval přímkou lesem k nejbližší další - třeba i 30km lesem v horách, nebo jen byla silnice v takovém stavu,že bych se na jiné motorce bál,protože jsem vymetal tak hluboký díry,že jsem motorem mlátil o zem a bahno mi lítalo až na budíky. Občas po mě i turisti blbě koukali a padli i dotazy,proč nechávali horská kola pod hradem,když se to dá vydrápat na motorce s kuframa a ve dvou. Vždy když přijedu domů se zasraným strojem, motorku umeju a někdy i vyleštím. Nevím kdy na ní zase vylezu a sedat na motorku od bahna se mi nechce.
Pro mě je to univerzální cesťák,kterej když už silnice skončí,tak dokáže pokračovat, přijdu k motorce,naskočím a jedu aniž bych řešil preventivní údržbu,stačí jen sbalit kufry a je jedno kudy,na jak dlouho a jak daleko můžu jet,vím,že to motorka vydrží. To je to,co mi dává BMW. A protože nejsem vatanen a ani na to nemám povahu, je mi líto s motkou o víkendech třískat v lese a zkoušet,kam až se s ní dá zajet a jakou ránu potřebuje ten,či onen díl,než se ulomí.Rozhodně nepopírám,že takovej boj s motorkou v lese není príma zážitek. Pár pro mě drsnejch off zážitků jsem si už vyzkoušel, nikdy jsem z toho však neměl radost a i když jsem si to celkem užíval (jezdil jsem na lehčích endurech,tak nemám problém vyjet kopec mezi stromy a vymést díru), i tak mi za motorku málem tekly slzy a považoval jsem to za dobrovolnou likvidaci stroje i když někdy nebylo cesty zpátky a projet se muselo ledacos.
Počítám se tedy mezi leštěnkáře a doufám, že se mnou nepřestanete kamarádit a já si nebudu muset povídat u piva jen s virglistama.
...pěkně napsáno a neboj,myslím si,že takových lidí je mnohem víc,ale spíš mi připadá, že říct o sobě že jezdím na GS výhradně asfalt a lehkou šotolinku jakoby nefrčí ...podobně je tomu při vyjádření se k jak píšeš,dobrovolné likvidaci stroje.Ale abych předešel nějakým negat.reakcím-KAŽDÝHO VĚC.Jsem asi taky leštěnkář.
Luboss napsal:
Já už bych se vys.al na ty leštěnky a neleštěnky.Prostě máš BMW a jestli ho leštíš,nebo neleštíš,je celkem jedno
Přesně tak!
Jo a já se taky klidně přiřadím k lěštěnkářům. Prostě nejsem tak bohatej abych si mohl každej rok kupovat novou a tak si jí vážím. A i kdybych byl milionář,tak je to pro mě prostě srdeční záležitost a ač je to jen stroj pro mě má duši.
Je to každého věc,jak s tou svojí zachází. Nikoho neobviňuju a tak čekám to samé od ostatních.
A už to neřešte venku se dělá hezky,tak šup do bahna,nebo na asfalt!