Tak jsem se konecne dockal. Na jare se ustaji v garazi nova motorecka a to BMW 800 GS, vyhrala nad KTM 990 i nad Triumph Tiger 800xc. Potreboval bych par rad ohledne koupe. Kterej modelovej rok kdyz nepocitam nejnovejsi 2011 koupit. Rozhodne chci bilou kombinaci takze model 2008 odpada. Jde mi o to ze prvni modely meli jeste detske chybicky , ktere by mely byt u novejsich modelu vychytany. Poripa kde nejlepe koupit zda u nas ci Anglie nebo nemecko italy atd. Diky za kazdou radu
No je jedno odkud ji máš záleží jak o ni bylo postaráno předchozími majiteli.dřívějších ročníků bych se nebál pokud byly dodrženy servisy dle intervalů km ,mám rok výroby 09 a měla už jen jednu svolávačku a to na řetěz.Jinak sis určitě vybral z možných motorek dobře Bílá kombinace je dámská verze -tak aby se ti lidi nesmáli.
Upravil kim dne 09.11.2011 15:33
Tak to nevím, kdes vyčetl, že bílá je dámská kombinace. Mám výroční 12GS a nikde není přípojka na fén ani odkládací pult na rtěnku
..asi mě ojebali
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
gssg napsal:
Tak to nevím, kdes vyčetl, že bílá je dámská kombinace. Mám výroční 12GS a nikde není přípojka na fén ani odkládací pult na rtěnku
..asi mě ojebali
Sis zapoměl objednat LG paket (Ladies Getriebe) za 300 éček
FYYFF
tezko rici zda prosak u vika vyresili. Nikde se ofiko o tom nemluvi, ani v znackovym servisu ti poradne nic nereknou.
Jelikoz to ale bylo zname, tak doufam ze to vyresili. Protoze s jinymi vecmi to tak bylo.
Delaji to jinak, nebo zmenili dodavatele kt vyrabi nahradni dily. Napr spojka - jiny dodavatel, jinak je reseny ventilator (neni tolik nachylny na spinu) atd.
Mam letos na pozdzim novy motor a zatim jsem najel cca 4tis na nem. vse je OK, ale je to jeste brzo hovorit.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Je mi jasne, ze tohle vlakno se za chvilku zaplni poplivanim od vsech, kteri 800stofku videli tak akorat na obrazku, ale i tak ti neco napisi...
Pokud nechces 2011, kup 2010. Je to rocnik, kde by melo byt nejmin zavad. Prusak oleje z podvika neni vyresen dposud. Naposledy mi BMW servis rekl, ze BMW se k tomu postavilo salamounsky a pridalo vymenu tesneni do prohlidky pri 20,000 km. Pokud to vymeni pri teto prohlidce, nejedna se o zaruku!! Takze s prusakem nevahat a resit drive jako zaruku.
Ja osobne nemuzu rict proti 800 jedine spatne slovo. Najel jsem s ni pres 40,000km a to ve vsemoznych i nemoznych podminkach, domu me vzdy dovezla. A myslim, ze je to nejlepsi volba pro solo cestovani po i mimo silnice. Jako kazda jina motorka ma sve problemy. Cim novejsi rocnik, tim min tech problemu je. Ale treba ten unik oleje je trvalym problemem a odstranen nebyl. Po vymene tesneni uz to takrka nikomu neprosakuje. Lidi si stezujou na retez, loziska kol, atd. Ale ono je to mnohdy dano tim, ze se tahle motorka proste vic taha do terenu a vse tudiz mnohem driv odchazi. Troufam si tvrdit, ze pokud bych s 12kou delal to co s 8stofkou, rozsype se to driv.
2 Brtnik: Ano, u mne sice jiz padlo rozhodnuti ze dalsi motka bude 690 KTM, ale ne kvuli tomu, ze bych byl nespokojen na 800, ale proto, ze chci trochu vic do terenu a tam je proste KTM uz v zakladu lepsi, o tom zadna. A uzpusobit KTM na adventure cestovani stoji min, nez uzpusobit 800 vic pro teren...
brtnik napsal:
Casem budes litovat, ze jsi nesel do KTM, jako skoro kazdej kdo ma 800GS
ty delas jako kdyby mela KTM odpovidajici model...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Brtník to jsou žvásty. Přece nevíš co je za člověka. Možná ano možná ne, nesuď podle sebe.
Těsnění pod víkem jsem už několikrát přetěsil bez následného průsaku. Starým těsněním- je to jen o technologické kázni. Jinak řečeno je tam problém v oblasti vybrání pro vačku a tam musíš pracovat obezřetně.
Jinak ti přeji ať jsi spokojen.
gssg napsal:
Tak to nevím, kdes vyčetl, že bílá je dámská kombinace. Mám výroční 12GS a nikde není přípojka na fén ani odkládací pult na rtěnku
..asi mě ojebali
))))))) je krásná, fakt
Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...