Lidicky jak moc je nachylna brambora na pady jen me ted vydesilo co se ke me dostalo:
kamos sebou svihnul na polnacce v rychlosti a to jen v malinke rychlosti cca 20, motorka lezela jen par vterin , chvilku pockal nez se pozbiral a pak jel dal ujel sotva 5 km motorka zdechal a uz se pak nerozjela - zaver servisu pri padu mu hrkl olej nahoru a potkali se i ventily nebo co nejak tomu nerozumim
schrek napsal:
Lidicky jak moc je nachylna brambora na pady jen me ted vydesilo co se ke me dostalo:
kamos sebou svihnul na polnacce v rychlosti a to jen v malinke rychlosti cca 20, motorka lezela jen par vterin , chvilku pockal nez se pozbiral a pak jel dal ujel sotva 5 km motorka zdechal a uz se pak nerozjela - zaver servisu pri padu mu hrkl olej nahoru a potkali se i ventily nebo co nejak tomu nerozumim
to je normalni.. jak to das na bocak, menis motor.
V Inveltu je na to dokonce pult pristupny zvenci.. kus za kus do 5ti minut
---
jestli chces motorku odolnou vuci padum, sahni po EXC... tam byl mel mit opravdu extremni smulu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No asi by rád věděl všeobecně co se může poškodit při pádu motorky ,samo že při rozumné rychlosti např na polńačce atp. né kilem do Macochy taky by mě to zajímalo ; tak kdo to už odložil tak povyprávějte co odešlo nebo neodešlo .
No pokud něco při pádu neurazíš, tak by nic nemělo
odejít. Měl jsem enduro Jawa s motorem Rotax, motorka padla nesčetněkrát a nikdy se motoru nic nestalo. Samozřejmě že motory nejsou identické.
Upravil Olin dne 07.12.2011 17:01
Škoda že nemám fotku z toho když mi motorka spadla uplně naopak- kolama nahoru a sedlem a řídítkama dolů.A myslíš že sem něco měnil? Akorát šrouby u plexi který to nevydrželi
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
No jo,Toli,ale on asi nemluví o BMW,ale o řadových dvouválcích z číny
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak dostat by se tam za normálních okolností neměl, leda že by se moto nějak neštastně překulila a natekl olej do sání a tím do válce otevřeným ventilem ale to by to pak nenastartoval a natož ujel 5km jak píšeš...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak dostat by se tam za normálních okolností neměl, leda že by se moto nějak neštastně překulila a natekl olej do sání a tím do válce otevřeným ventilem ale to by to pak nenastartoval a natož ujel 5km jak píšeš...
Přesně tak jak píše servisak já bych se spíš bál toho jestli si při převrácení nemůže tzv cucnout olejové čerpadlo vzduchu a tím pádem chvíli nemazat následně se přidřít to by spíš odpovídalo tvému popisu havárie motoru;zatím jsem to neviděl rozebraný ten 800kovej motor jak je tam řešeno sání oleje aby eliminovali tohle nebezpečí ale snad s tím výrobce počítal vzhledem k určení motorky a její kategorie
Moje chudinka už ležela mockrát... Jediné co teda "konečně" (tak po 5 odložení. Na tuto stranu) odeslo je oblíbená vidlicka razeni... Díl stojí cca 17 stovek...
Tractive fakt funguje
f800gs napsal:
Moje chudinka už ležela mockrát... Jediné co teda "konečně" (tak po 5 odložení. Na tuto stranu) odeslo je oblíbená vidlicka razeni... Díl stojí cca 17 stovek...
Měl si tam padací rám při té kolizi (řad.vidlička) popř. jaký výrobce?
servisak napsal:
Tak dostat by se tam za normálních okolností neměl, leda že by se moto nějak neštastně překulila a natekl olej do sání a tím do válce otevřeným ventilem ale to by to pak nenastartoval a natož ujel 5km jak píšeš...
Přesně tak jak píše servisak já bych se spíš bál toho jestli si při převrácení nemůže tzv cucnout olejové čerpadlo vzduchu a tím pádem chvíli nemazat následně se přidřít to by spíš odpovídalo tvému popisu havárie motoru;zatím jsem to neviděl rozebraný ten 800kovej motor jak je tam řešeno sání oleje aby eliminovali tohle nebezpečí ale snad s tím výrobce počítal vzhledem k určení motorky a její kategorie
Spíš jestli neběžel motor když motorka ležela na boku. Pak je to docela častý,že čerpadlo nemá olej a motor se přidře. Pak stačí ujet pár km a je vyděláno... A to se stane u většiny motorů. Proto je na pravo chcípák. Padnu a první co udělám chcípnu motor aby se mu nic nestalo.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Kto nepadá, jazdí pod svoje možnosti.
A toho sa aj držím, takže v teréne občas huknem. Najhoršie bolo v Mongolsku asi pri 60km/h. Odniesla si to bandaska z vodou, inák nič. A tomu ver, že kým som sa spamätal chvíľu to trvalo. Potom bežné pády v teréne, moto aj skoro hore kolesami a stále jazdí mám 65tis. km.
schrek: nebylo to ani stokrát ani v ňákejch rychlostech, ale moje pádozávady zatím skončily u pár škrábanců, trochu ohnutejch nosičů na bočáky a ulomenýho dokupovanýho krytu na přední brzdovku. že bych motku zvednul a pak nejela, zatím, ťuky ťuk, ne.
Měl si tam padací rám při té kolizi (řad.vidlička) popř. jaký výrobce?
Padaky tam mam TT, stejne jako hodne veci
NEznam žadný padáky na osmikilo, který by chránily řadičku... vlastně ani nevím jak by měli vypadat...
Každopádně třeba na závodní F800GS Touratech (Down2Dusk) je rozířený kryt motoru jakoby doleva k řadičce a myslím že to trochu pomůže...
Tractive fakt funguje
Měl si tam padací rám při té kolizi (řad.vidlička) popř. jaký výrobce?
Padaky tam mam TT, stejne jako hodne veci
NEznam žadný padáky na osmikilo, který by chránily řadičku... vlastně ani nevím jak by měli vypadat...
Každopádně třeba na závodní F800GS Touratech (Down2Dusk) je rozířený kryt motoru jakoby doleva k řadičce a myslím že to trochu pomůže...
ještě uvažuju o tom ,jestli se to zlomilo pohybem řadičky nahoru nebo dolů (jako při řazení nebo nárazem na hřídel řazení směrem dovnitř? tipuju první možnost
ještě uvažuju o tom ,jestli se to zlomilo pohybem řadičky nahoru nebo dolů (jako při řazení nebo nárazem na hřídel řazení směrem dovnitř? tipuju první možnost
Moto lehla na levy bok, predbehlo me zadni kolo. takze kdyz se nad tim zamyslim, tak vzhledem ke smeru, kterym se moto klouzala to musi byt kombinace narazu na hridel a pohybu nahoru...
Tractive fakt funguje