oswi napsal:
zdravím, nemáte prosím někdo přehled o autovlacích na jih (Spain, Portugal) a nebo západ (Anglie, Scotland). díky
jaky skotsko PROBOHA? je tam Severni more, slysel jsi o nem?
do Amstru dojedes sam, nasledne cela noc na trajektu do Newcastlu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
oswi napsal:
a slyšel si o tom výborným pití, co tam maj ....jinak dík za info
kde?
jinak na Gibraltar jsme dojeli po ose.
moc jsem to nezkoumal, ale pracovni varianta je trajekt Genova -> maroko... pripadne jezdi trajekt cca Southampton - Santiago de Compostela.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
oswi napsal:
a slyšel si o tom výborným pití, co tam maj ....jinak dík za info
kde?
jinak na Gibraltar jsme dojeli po ose.
moc jsem to nezkoumal, ale pracovni varianta je trajekt Genova -> maroko... pripadne jezdi trajekt cca Southampton - Santiago de Compostela.
to pití jsem myslel ve Skotsku
četl jsem nějaké články o Pyrenejích, docela bych se tam mrknul. Nicméně mě moc neberou německý a francouzský dálnice
tak jezdi jako Vjetrnici... jed tam po okreskach.. sice tam pojedes tejden, ale proti gustu Takove narvane silnice prvni tridy to je neuveritelna lahudka...
mne se autovlaky libi, ale viz ten druhy thread.. neni to 100% dobro.
To uz radsi trajekt.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
oswi napsal:
a slyšel si o tom výborným pití, co tam maj ....jinak dík za info
kde?
jinak na Gibraltar jsme dojeli po ose.
moc jsem to nezkoumal, ale pracovni varianta je trajekt Genova -> maroko... pripadne jezdi trajekt cca Southampton - Santiago de Compostela.
po okreskách je to nesmysl...právě proto jsem se ptal na ten autovlak....nikdy jsem s ním ještě necestoval, ale připadalo mi to jako dobrý řešení.....
to pití jsem myslel ve Skotsku
četl jsem nějaké články o Pyrenejích, docela bych se tam mrknul. Nicméně mě moc neberou německý a francouzský dálnice
tak jezdi jako Vjetrnici... jed tam po okreskach.. sice tam pojedes tejden, ale proti gustu Takove narvane silnice prvni tridy to je neuveritelna lahudka...
mne se autovlaky libi, ale viz ten druhy thread.. neni to 100% dobro.
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
jestli do Dusseldorfu...to už se dá jet rovnou Paříž
to už se dá jet rovnou dolů po vlastní ose, z Brna do Paříže 1234km, teď se tam budu někde motat s dostatečným předstihem, tady se to nakládá min. hodinu před odjezdem, to aby tam člověk trčel 2-3h předem a vyřídil lístky atd. A pokud to bude za francouzkou lidovou cenu...
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
jestli do Dusseldorfu...to už se dá jet rovnou Paříž
hele jak jses v Besanconu, uz to zacne byt (alespon pro mne) trochu zabavnejsi.
V Barcelone jses druhy den, Andalusie treti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
Z Vídně jezdí vlaky do Hamburgu. Tam odtud už to je kousek do Holandska na trajekty do Anglie a Skotska, nebo německým autovlakem do Francie (Narbonne), odkud to není tak daleko do Španělska...
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
Z Vídně jezdí vlaky do Hamburgu. Tam odtud už to je kousek do Holandska na trajekty do Anglie a Skotska, nebo německým autovlakem do Francie (Narbonne), odkud to není tak daleko do Španělska...
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
Z Vídně jezdí vlaky do Hamburgu. Tam odtud už to je kousek do Holandska na trajekty do Anglie a Skotska, nebo německým autovlakem do Francie (Narbonne), odkud to není tak daleko do Španělska...
Rakouský autovlak: http://www.oebb.a.../index.jsp
Pro čecha je nevyhovijící, aby jel do Vídně, tam naložil moto, šel si schrupnout a ráno v Hamburgu, vždyť z Brno-Hamburg 850km (den jízdy, vyspíš se tam nebo na lodi)
Jsem se díval na tu mapu, odjezd z Paříže nebo Dusseldorfu je asi pro čecha nevyhovující, z Prahy nebo Vídně nic nejede?
jestli do Dusseldorfu...to už se dá jet rovnou Paříž
hele jak jses v Besanconu, uz to zacne byt (alespon pro mne) trochu zabavnejsi.
V Barcelone jses druhy den, Andalusie treti...
kolik vyjde cesta na poplatcích za dálnice, tunely apod. až na Gibraltar?
nevim.. neni to tak strasny.
ve Spanelsku mimo sezonu platis min a francie ma snizeny tarif za moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no francie se mi zdala priserne draha, italie jenom draha. ve spanelsku jsem neplatil ani ojro. bud to bude na netu nebo pri vecerni prokrastinaci najdu uctenky. kazdopadne az na misto se da dojet relativne slusne i bez poplatku a clovek i neco uvidi.
sadlo napsal:
rád počkám na info, ono docela stačí ve Francii tankovat a člověku je mdlo, je gut, že mají nížší sazby pro moto, ne jak v Rakousku tunely
myslim, ze na ceny cekat nemusis..
vychazi to na cca 50-100% ceny paliva na osmikilo.
Jestli resis vlaky, tak te takovyhle marginalni vydaj imho nemusi zajimat.. vubec v cene takovehleho DLOUHEHO tripu to neni urcite zasadni vydaj.
---
pozor na CH... vineta potreba i na (nektere?) silnice prvni tridy...
Upravil hicks dne 07.01.2012 16:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2