Mám v garáži jeden zázrak, pročetl jsem tady o tomto problému vše....ale možná mi něco uniklo.
Kluk před časem dojel na diagnostiku- vadný motor v posilovači- prý mu pořád běžel posilovač hned po zapnutí klíčku a nešlo vypnou ABS. Po určitých oživovacích pokuse v nejmenovaném renomovaném servise formou udery kladívka na modul ABS- se rozhodl modul vytáhnout - opravdu čerpadlo předního okruhu zadřené. Bodejť, jelo pořád. Výměna modulu a ...kluk dojel znova-motorku mi tady nechal. Nešlo nic.
Co jsem provedl dvzdušnění- komplet, povolení přední páčky- byla bez vůle- a ejhle systém se rozjel a chová se jako ůplně na začátku při první poruše- čerpadlo předního okuhu jede hned po zapnutí klíčku.
Projel jsem všechny kontakty-prostříkal, proměřil brzdové spínače, vytáhl, vyčistil čidla ABS, očistil kontakty brzd. žárovky-hlásilo to chybu, dále stále hlásilo chybu vysoký tlak v předním okruhu, a nefunkční ABS zadek- po rozpojení zadního brzd. spínače- šly chyby vymazat, a dokonce se už neobjevují- ALE.. nepíše to chybu drzdového spínače....
Nemyslím že je to modulem, že byl ůplně stejně vadný jako předchůdce? Podle mě je chyba někde v elektrice, šel bych po přívodu proudu do čerpadla předního okruhu, nemá někdo el schéma? Viděl jsem tu jedno u tématu vypínače ABS- ale je velmi nekvalitní, nejde rozpoznat barvy atd.
Budu vděčný za tipy a to schéma.
Díky.
Tohle jsi měl místo psaní sem hned žhavit drát Tondoj ten ti poradí a když neporadí poskytne ti aspoň el. schéma a pár typu kde na co koukat..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
V klidu, tole už dávno proběhlo. Hledám dál, jsme jen lidé a třeba někoho napadne co nás nenapadlo. Ale díky za tip. Je fakt že o schéma jsem ho nežádal.
já bych hledal chybu někde v kontaktech, případně kabelu. Pokud jede čerpadlo pořád již po zapnutí klíčku, tak k tomu musí mít důvod. Jestliže se tohle děje i v klidu - netočí se přední kolo - tak by to nemělo být čidlem. čili se někde spojuje něco, co by se spojovat nemělo...
Když je vůle, cesta se najde
Jo tak to se omlouvám netušil jsem že to tu už bylo .. Tak v tom případě přeji hodně štěstí při zdolávání tehle závady..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
S Waltrem jsme mluvili a probrali to horem spodem - můj názor je ten, že je vadná elektronická část modulátoru (řídící jednotka) nebo tlakový spínač v modulátoru - tyto věci dávají "povel", kdy čerpadlo spustit a kdy ho vypnout. V lepším případě bude mít štěstí a bude to někde v kabeláži (ale moc tomu nevěřím). Jetšě jednou přeju brzké odstranění závady.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No pomalu se posuvám. Tak podle nějakého návodu kde má zákazník rozpoznat typ brzd na 1150 jsou tři systémy brzd. Bez ABS ,,1" s ABS bez posilovače ,,ABS2" a s ABS a posilovačem ,,ABS3" jenže mě háže diagnostika ABS2 to znamená že by v té motorce měl být jiný systém ABS.
To je radost, - ale moc tomu nevěřím, to by byla jiná kabeláž...asi.
Mají v tom kluci bordel...nevzdám se jen tak.
Jak psal Kašák... Já to opravil tak,že jsem to celý vyhodil pryč a mám svatej pokoj Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Waltr napsal:
No pomalu se posuvám. Tak podle nějakého návodu kde má zákazník rozpoznat typ brzd na 1150 jsou tři systémy brzd. Bez ABS ,,1" s ABS bez posilovače ,,ABS2" a s ABS a posilovačem ,,ABS3" jenže mě háže diagnostika ABS2 to znamená že by v té motorce měl být jiný systém ABS.
To je radost, - ale moc tomu nevěřím, to by byla jiná kabeláž...asi.
Mají v tom kluci bordel...nevzdám se jen tak.
Dej sem fotku toho modulátoru, musí to být poznat, jestli jde o ABS s posilovačem nebo bez.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Jasně že je to s posilovačem, ho občas slyším, ne
Kapaliny je samozřejmě dost, celé poctivě obvzdušněno, a taky si to hlídá stroj, a s ním i diagnostika- ne kapalinou to není a pomalu se začínám přiklánět k Tondově verzi. Rozebral jsem motorku do šroubku- každý vývod z jednotky pro posilovač a ABS jsem našel a prozvonil, vše OK. Diagnostika občas hodí nějakou hlášku, občas ne, občas posilovač nenajede, občas jede pořád, a už se mi i stalo že bzukl jak má a šel posilovač předku při brždění,.....no a pak zase nešel...
Dokonce někdy zapnu klíček a rozjede se posilovač a rosvítí brzdové světlo. Tady už normálně straší.
Asi fakt, příště vám budu vyprávět jak mi zmizel z motorky RDS i když ho nikdo nevymazal.
Teď jdu roztrhat vyuční list.
No bude to modul, testl jsem spuštění jak tlakem tak el impulsem, a stejná reakce. Navíc se mi dnes ráno stalo že normálně fungoval- do vypnutí klíčku, po zapnutí zase blbl. Zkusíme jiný modul, asi tedy.
Ale je i varianta totální kastrace, někde na ADV rideru je návod na demontáž, zajímá mě hlavně el. část. Nemáte někdo odkaz? Nebo přímo návod.
Díky.
Waltře,psal jsem ti to hned ne začátku.Spoj se s Kubrtem,ten to demontoval a ví jak na to.Někde je tady i vlákno,jak to dělal.Našel jsem ti to vlákno je tam spousta odkazů i od Zmijona,tak to pročti.http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil Kasak dne 12.01.2012 17:03
Když je hlad,je i husa dobrá.
Díky téma znám z paměti a Kubrta jsem kontaktoval.
Ale děkuji, třeba jednou opustí restauraci a přečte si PM. Ale zkusím ještě toho Zmijona.
Ale já bych opravdu raději, kdyby se potvrdilo že je to modulem.
Strašně rád bych si jeden rozebral... ...jak říkal můj parťák ,,človek to vyrobil, člověk to musí opravit"
Waltr napsal:
Díky téma znám z paměti a Kubrta jsem kontaktoval.
Ale děkuji, třeba jednou opustí restauraci a přečte si PM. Ale zkusím ještě toho Zmijona.
Ale já bych opravdu raději, kdyby se potvrdilo že je to modulem.
Strašně rád bych si jeden rozebral... ...jak říkal můj parťák ,,človek to vyrobil, člověk to musí opravit"
Jak psal Kašák... jsem mimo okres a ještě jsem se nedokopal k pořízení notebooku s netem... PM odeslána
to Bluesbery : jsme to tenkrát kuchali se Servisákem,počitám,že teď už to nikdo dohromady nedá
Mysleli jsme si,že je to ten starší modul,kterej se dá vyčistit a rozhýbat ta ruzná hejblátka v něm.Jenže když na nás vykoukla deska s tištěnejma spojema,tak nám bylo hned jasný,že jsme zkončili
Waltr : pokud nemáš spéšl BMW torxy,tak se do toho nedostaneš... My to řešili hrubou silou *pissed*
Upravil Kubrt dne 12.01.2012 18:52
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Díky chlapi, myslím že bych se dostal, ale nevím jestli to bude kluk vracet, a to nestojí za to. Chtěl jsem jenom pochopit to ovládání tlakem a elektro. Předpokládám že tišták bych nespravil, ale možná...no aspoň bych si to prohlídl.
Zmijon poslal nějaké odkazy na své fota, snad to postačí, vím kde jsou u posilovače které kabely, jen jsem si nebyl jist napájením, a prý je třeby do toho zapojit relé. Chci aby zůstaly zachovány původní ovladače. Tedy pokud nedojde k další ale už dobré výměně.
Ještě jednou díky všem....měl jsem i nějaké rady po telefonech- díky.
Waltre kolik jsi na tom stravil casuRele potrebujes rozpinaci,brzdove spinace maji totiz obracenou funkci a kdyz si sednes nad schema tak za 5minut to mas zapojene.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj