Zdarec, uvažuju o koupi výfuků Creptus, máte s nimi někdo nějaké zkušenosti?
http://creptuseshop.cz/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21&category_id=29
Tomyz napsal:
Zdarec, uvažuju o koupi výfuků Creptus, máte s nimi někdo nějaké zkušenosti?
http://creptuseshop.cz/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21&category_id=29
Zdarec,já měl dva Creptuse na Bigovi...Zvuk,zpracování a jednání s majitelem uplně suprový... Je to ale 4 roky zpátky...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mají je homologované? Dát 10 000 za nehomologovaný výfuk navíc na cestovní motorku, kde lze očekávat komplikace v zahraničí s hlučnějším výfukem bych neriskoval...
Creptus je výroba téměř na koleni takže na homologaci rovnou zapomeňte.Ale co se týče kvality zpracování tak o tom žádná Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
kvalita zpracování,ale ještě nevypovídá o kvalitě fungování.Výfuk není jenom na kravál,ale zdá se,že to moc lidí neřeší Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Petře to nemáš tak uplně pravdu.Baworák neni dvoutakt tam ten vejfuk zas až takovej vliv na výkon nemá. U dvanáctky kde máš propojený svody a jeden válce dělá protitlak druhýmu je něco jinýho ale u toho jednoválce je to fakt téměř putna dit se podivej na ostý krosky a endura dit to sou všechno pokud možno co nejrovnější a největší trubky ven.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
no podle mě to zase tak jedno není a ikdyž má být výfuk otevřenej,tak stejně by měl dávat nějakej odpor,proto,když se podíváš na řez výfukem dobrý značky,tak to není uvnitř válec,ale mírnej kužel
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
a vejfuk na čtyřtakt má vliv určitě taky, nejsem fundovanej odborník ale přijde mi to logický, proč by se investovaly těžký prachy do výpočtů a simulací proudění a rezonanci, když by stačila "pořádná trupka more" To by se pak laďáky nemusely dělat vůbec
edit: jediný co si pamatuju že nerestriktivní vejfuk má velkou setrvačnost plynů a to sice vysává z válce spaliny ale během střihu ventilů i čerstvou směs
Upravil no_-_name dne 14.01.2012 22:50
~ R1100GS ~
Creptus se hodně používá na ostrá endura + vyrobí i věci přesně dle přání. Kvalita co jsem viděl špičková, odladění s motorkou také parádní, ale mluvím za ostrá endura a ještě typy, na které se vyrábí už nějakou chvilku.
Nicméně souhlasím s TOLIm, nedá se čekat žádný zázrak, rozhodně ne jen od koncovky se svody. Něco může udělat katalizátor, když tam není a pokud motorka ještě navíc dýchá a ideálně má nastavené jiné palivové mapy, pak se dá doufat snad i v 10% výkonu navíc, ale 650 je navíc relativně malý objem....před cca 2mi lety jsem to chtěl řešit s 800GS, ale kamarád z DK racingu mi vysvětlil, jak to funguje a opravdu nemá smysl doufat ve vzdušné zámky. jde max o zvuk a pokud se jede na západ, homologace je dost důležitá.
Pokud by byl karburátor, tam se dá něco udělat. Hlavně s průběhem výkonu a točáku, na SM se dost osvědčilo.
Upravil jacob dne 14.01.2012 23:59
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
tak o výkon snad nikomu ani nejde.To je úplně směšný a navíc si myslím,že i 10% je absolutně nereálný,ale jde spíš o krouťák a hlavně jeho průběh a na to to vliv mít má a když nemá,tak je to jen kraváltrubka a vyhozený prachy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
ladaky vsech druhů můžou ovlivnovat výkon v jednotkách procent... reálně je podle mě strop tak 5% ... což je stále pomalu v chybě měření... co ale krouťák ovlivňuje je průběh kroutícího momentu...
kreptusa jsem měl taky na bigovi.. posunul výkon hodně do spodních otáček.. homologaci nemá, nedávno jsem tam byl.. jinak tenhle výfuk měl i kamoš... jednou za čas se musí převatovat.. vystřílí se ten izolant, cena myslím 400 Kč. cena za jeden vejfuk co vím kolem 3,500Kč
Nevěřím že Creptus někdy získá homologaci. O homologaci mluví už tolik let, že za tu dobu by ji alespoň na nějaký výfuk získal a stále nic.
Mám sice Sharon, ale základní konstrukce bude přibližně všude stejná. Prostě děrovaná roura, obalená venkovním pláštěm a prostor mezi tím vyplněný vatou. Zvuk se bude lišit tím jak velký objem výfuk má, jaký průměr, délku, jaký je průměr těch dírek na té trubce a jakou vatu výrobce použil. Bez tlumítka mám mnohem silnější zátah od nízkých otáček, ale ve vysokých nemá výkon, s tlumítkem táhne od nízkých sice méně než bez něj, ale zase má využitelný výkon i ve vysokých otáčkách. Celkově to je tedy na silnici lepší. Do terénu je možná lepší tlumítko vyndat.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Takovýhle kusový výrobci asi nemají šanci získat nějakou homologaci.Bude to asi dost finančně náročný,takže je lepší prodávat bez homo a levněji.
Když je hlad,je i husa dobrá.