Čau, dneska, když jsem protáčel motorku jsem zjistil, že cosi kape z motoru drenáží na výfuk a pěkně to čoudí (mám pocit, že je to olej). Jelikož mam GS poprvé tak se chci zeptat k čemu je tahle drenáž a co by z ní mohlo kapat. viz foto
Tomyz přiložený následující obrázek:
Stalo se mi to jednou v Itálii, nastartovaná motorka a najednou smrad... docela mně to vyděsilo, tak jsem zbytek otřel a od tý doby pohoda, ani kapka.
Možná ještě chvíli počkej, jestli se to bude opakovat. jardajerman@seznam.cz
Asi už je to na výměnu, protože když jsem jí dovezl domu, samosebou první projížďka a když jsem zastavil tak jsem si všimnul , že z ní stoupá dým jen trošku a šlo to okolo řídítek. Říkal jsem si, že to byla asi voda na výfuku nebo něco. Pak už jsem se na ni moc neprojel a dneska v garáži koukám, že z toho utiká dým tak jsem to hned vypnul. Kouknu ze spoda a celej kryt byl mokrej. Teď už konečně vim odkud to je.
výměna težká neni, spíš je to pakárna. Když to neteče moc tak se s tim chvíli dá jezdit.
Většinou je ale v vydřená i hřídelka vodní pumpy a je dobrý jí vyměnit taky. Protože jinak se ti to za chvíli stane znovu. Musí dolu celý dekl spojky a rozberat i vodní pumpu. Nejhorší je sundat trubku na olej co vede od zhora dolu pod mod motor. To je na celý práci nejtěžší-
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
ja teda nevim co je na ty trubce tak slozityho, delal jsem to na 2 motorkach a vzdy bez problemu, oddelam si sroubek co je u sroubu na napinak rozvodovyho retezu a pak dole na motoru a muzu s ni hybat jak chci a kam chci, zpetna montaz taky bez problemu
Honza ofroudak napsal:
výměna težká neni, spíš je to pakárna.
Většinou je ale v vydřená i hřídelka vodní pumpy a je dobrý jí vyměnit taky. Protože jinak se ti to za chvíli stane znovu. Musí dolu celý dekl spojky a rozberat i vodní pumpu. Nejhorší je sundat trubku na olej co vede od zhora dolu pod mod motor. To je na celý práci nejtěžší-
Tydou napsal:
ja teda nevim co je na ty trubce tak slozityho, delal jsem to na 2 motorkach a vzdy bez problemu, oddelam si sroubek co je u sroubu na napinak rozvodovyho retezu a pak dole na motoru a muzu s ni hybat jak chci a kam chci, zpetna montaz taky bez problemu
Tomyz napsal:
Nedalo mi to a byl sem se podívat, jak ta trubka vede. Budu to muset skloubit s výměnou oleje.
Honza měl pravdu s tou pakárnou (konkrétně u této jinak velmi dobré mašiny).
A dle oblíbeného Toliho rčení - u malýho GS Báwa je ke všemu přístup jak k penězům a hlavně je tam místa jak v hodinkách...
Řešilo se to tu i v jiných případech - viz např. Demontáž zadního světla
Honza ofroudak napsal:
výměna težká neni, spíš je to pakárna.
Většinou je ale v vydřená i hřídelka vodní pumpy a je dobrý jí vyměnit taky. Protože jinak se ti to za chvíli stane znovu. Musí dolu celý dekl spojky a rozberat i vodní pumpu. Nejhorší je sundat trubku na olej co vede od zhora dolu pod mod motor. To je na celý práci nejtěžší-
Tydou napsal:
ja teda nevim co je na ty trubce tak slozityho, delal jsem to na 2 motorkach a vzdy bez problemu, oddelam si sroubek co je u sroubu na napinak rozvodovyho retezu a pak dole na motoru a muzu s ni hybat jak chci a kam chci, zpetna montaz taky bez problemu
Tomyz napsal:
Nedalo mi to a byl sem se podívat, jak ta trubka vede. Budu to muset skloubit s výměnou oleje.
Honza měl pravdu s tou pakárnou (konkrétně u této jinak velmi dobré mašiny).
A dle oblíbeného Toliho rčení - u malýho GS Báwa je ke všemu přístup jak k penězům a hlavně je tam místa jak v hodinkách...
Řešilo se to tu i v jiných případech - viz např. Demontáž zadního světla
Maličko sem musel poupravit názor- oproti dvanáctce je na šestpade královskýho místa a přístup taky lepší [/quote]
Královskýho místa u dvanácky je tak malá,že ji sotva najdeš