Chtěl bych se zeptat jestli někdo vyhazoval z Dakara ABS.Mám 2004 dvousvíčku.Jestli ano,tak bych byl rád za informace jak je to složitý.Vím,že u Ktm 990adv se musí měnit přístrojovka za SE.Stejně to furt vypínám a tak bych to radši vykopnul.
pokial to chceš najjednoduchšie tak odpoj predni snimač ABS. a kontrolku ABS na pristrojovke. to je najlacnejšia varianta. po rozjezdu ABS vyhodnoti chybu synchronizácie a vypne sa automaticky
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
P.S.
Ale Roman to možná chce celý odstrojit a přešupačit na non-ABS - a ušetřit tak i něco na hmotnosti motorky a zjednodušit odvzdušňování brzdového systému... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Skus teda akorát odpojit ten širokej konektor od jednotky abs a pokud ti to dovolí nastartovat a jezdit tak máš vyhráno.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Říkám si,že na motorce jezdím už 30let a nikdy jsem abs nepotřeboval.Naopak jsem si kvůli tomu už málem rozbil hubu.Není to sranda když se řítíš do zatáčky a stojíš na brzdách a ten verk jen chrastí a nebrzdí.Jestli to bobere ta jednotka tak to vyfakuju.
xHackerM napsal:
Kdybys to chtěl vyhodit jakože úplně, tak se hlásím... Pokud bych to tam teda dostal...
Morabo tohle resil na Xcountry a je to silena prestavba.
Velkem problem je napr. ten hlavni kabelovej trunk...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dělali se 2004 taky bez ABS?Vy co jezdíte v terénu jste si to tam všichni nechali?No asi to dneska odstrojím a mrknu tam.Psal jsem tady PM do inveltu,zatím bez odezvy.Můj starej Dakar ABS neměl a byl taky podstatně lehčí,co to vůbec váží celej ten cajk?
Já tam abs nechal na přejezdy po silnici jinak jak vjedu do terénu tak odklopím čidlo na předním kole a mám trvale vypnuto.Váží to asi dost tipuju dohromady se všim tak kolem 7-8kg
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
sadilek napsal:
Dělali se 2004 taky bez ABS?Vy co jezdíte v terénu jste si to tam všichni nechali?No asi to dneska odstrojím a mrknu tam.Psal jsem tady PM do inveltu,zatím bez odezvy.Můj starej Dakar ABS neměl a byl taky podstatně lehčí,co to vůbec váží celej ten cajk?
dělaly se i bez ABS..
je to vidět např zde, kde GS 2005 je v rozkresu s možností ABS i bez..
No vidíte, a já bych si už moto bez ABS nikdy nekoupil. 2x už mi zachránilo při vyhýbání když mi nedalo na křižovatce auto přednost. Protože natvrdo brzdit a zároveň vykroužit oblouček kolem přední kapoty auta, které vám zůstane stát přes silnici, se bez ABS fakt nedá. A to nemluvím ani o mokru, kdy je to naprosto skvělá věc.
Jo uznávám, v terénu se musí vypnout, protože jinak při sjezdu prudčího kopce nezastavíš. Vlastně ani to nemusí být z kopce.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Taky jsem koketoval s myšlenkou celý ABS vyhodit, protože do terénu se taky rád podívám a pak je dost blbý to furt vypínat a občas člověk zapomene a je problém-cvaká a nebrzdí. ALE......došel jsem k tomu,že vyndat to, by byla neskutečná pakárna náročná na čas, kterej nemam. A navíc jezdim skoro furt, pokud není sníh na silnici, no a to se mi ABSko párkrát hodilo. Takže jsem to řešil tak, že na jaře jsem rozpojil konektor na kabelu od předního čidla v místě vedle levý roury přední vidle u připojení levýho blinkru. Přelepil emerickou páskou, aby do toho nešla vlhkost a hotovo.Jednotka to vyhodnotí jakože problém a ABS se vypne-svítí kontrolka(tu jsem přelepil kolečkem na lepení děr v pistolovejch terčích). Je to trochu na hulváta, ale účel to plní. Na podzim to zase připojim. Asi.
BMW F 650 GS Dakar 2004 dvousvíce
Taky bych už nechtěl motorku bez ABS... najednu stranu zbytečné to vyhazovat ven.. pak když to budeš chcít třeba prodat.. tak zbytečné problemy... Jinak vyhoda je právě ta vypinatelnost.. Jine mašiny to třeb ani vypnutelnénemají.. takže buďme rádi co máme
jj v terenu na prd, určitě budu dělat něco ve smyslu jak má Hanser akorát přeruším kabel předního čidla a dám to na vypínač abych, když to vypnu tak to šlo hned sice to bude házet chybu ale vypnu to