mám technický dotaz, a to jestli někdo z Vás nezkoušel, bo nemá nějaké informace ohledně montáže převodovky z 1150 do 1100. 6-tý kvalt by se na dlouhé přejezdy dost hodil.
Rady typu prodej 11 a kup 1150 nepotřebuju .
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
[quote]servisak napsal:
Podle mě to nepujde to by to už někdo vyšpekuloval ale uplně přesně ti odpoví Tonda.
Už jen pro upravu ovládaní spojky to bude problém..
koukej je to uplně jiný
Vidíš, problém se spojkou mne nenapadl. Na 1150 je vlastně už hydraulická.....to bude všechno úplně jinak...
Toš to bude vyšší dívčí
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Myslím že je to zbytečné. Najezdil jsem 100 tisíc km s 1100GS a 80 tisíc km s 1150. 6-ka dobrý, zvykl jsem si ale s láskou vzpomínám na 5-tikvalt, ten není horší ani na dlouhých přejezdech, spotřeba podobná, na 1100GS snad i o něco menší. Na okreskách se nemusí tolik řadit a trochu vyšší otáčky evidentně nemají vliv na životost motoru.
Ale je to jen můj pohled na věc.
To Ivan:
100% s Tebou souhlasím. V podstatě mi vyhovuje i ten 5-ti kvalt. O okreskách se vůbec nebavím, tam je to super, jenom tak přemýšlím jak si zpříjemnit dlouhé přesuny po dálnicích (a samozřejmě taky snížit spotřebu). Na druhou stranu je fakt, že do 130 km/hod ten 5-ti kvalt naprosto vyhovuje, a rychleji se stejně nesmí, že....
Jen mě napadlo, že kdyby to bylo jednoduché a hlavně už vyřešené, tak bych do toho možná nějakou kačku vrazil, ale tuším že to bude problém, který za ty potíže a investici stát nebude.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
To Saturnin: Bude protože 1100 má spojku ovládanou lankem a 115O hydrauliku takže by se muselovymyslet nějakej mezikus na to ovládání místo hydr. prasátka.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Na co?! To je snad jedno. Prostě zmáčnku páčku na řídítkách a spojka se rozpojí a je jí uplně jedno jestli je ovládaná bowdenem, nebo brzdovkou ne?! Ikdyby jedna ze spojek byla vypínaná tahem a druhá tlakem tak je ji to uplně fuk, prostě se rozpojí. Důležitý je, aby lamela nalezla na mrkev.. popřípadě se vymění lamela...
servisak napsal:
podívej se na ty obrázky každá převodovka je uplně jiná každá má jinou fremu
ale ty si mluvil o spojce,o frémě si nenapsal ani p. Vždyť on nemusí měnit obal převodovky, stačej mu hřídele a soukolí... Ale jestli se to vejde do obalu a bude to sedět na ložiska z 1100 to je otázka na kterou neznám odpověď...
Jestli jde liborovi o to snížit spotřebu, nebo zvýšit max. rychlost vzal bych v úvahu vyměnit koncovej převod z něčeho jinýho - R, RT, ST, S,... tam by měl bejt jinej poměr
osobně si taky myslím, že by bylo nejjednodiší vzít 1150 a našroubovat na ni předek z jedenáctky, ale to libor nechtěl slyšet
Tak podle mě stačí už to ovládání na dobrej oříšek, a pokud hřídele budou pasovat jakože nebudeu bude to trochu složitější než jen to seskládat
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Co? tak už jen to ýe je to první docela duležitá věc kterou musíš vyřešit když by náhodou převodovky pasovaly. a pasovat to nebude pač už by to tu nějakej člen měl
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ale ty si mluvil o spojce,o frémě si nenapsal ani p. Vždyť on nemusí měnit obal převodovky, stačej mu hřídele a soukolí... Ale jestli se to vejde do obalu a bude to sedět na ložiska z 1100 to je otázka na kterou neznám odpověď...
Co vidličky a systém řazení řadící mechanizmus plus ovládání ..všechno stojí celkem ranec