Dôvod je jednoduchý: cvak cvak cvak cvak po stlačení štartovacieho tlačidla a opálené kontakty relé vo vnútri. (Ešte sa k tomu mohla pridať aj porucha vysúvacej cievky štartéra, ale relé by som mal rád nové, kvôli opáleným kontaktom). Batéria je OK, lebo po krátkom prehováraní motorka nakoniec hladko naskočí.
ja som kupoval do otcovej podla cisla na relatku v normalnom bmw pretože to davali do starej Z4, ale kolko stalo uz neviem. ale ak chceš niečo lacnejšie treba sa ist popozerat na autovrakoviska alebo skusit nejake autodiely ale pochybujem ze to v autodieloch budu mat
Live fast die old !!
podle mě je to normální rele HELLA to s těma posunutejma kontaktama.... ono by se tam dalo dát uplně normální obyč rele ale musel by jsi porovnat kontakty v tom držáku rele a nebo koupit v BMW jiný... Ale to bude pecka počítej tak 300kč ja bych koupil klasický rele a přeházel kontakty v držáku
... servis a diagnostika BMW Motorrad