Vyrocni edice a ucasti na bmw gstrophy 2010, hosi z TOURATECHu uz asi nevedeli co vice na moto navesit ( cca za 1500 euro) tak uvidime jak obstoji v konkurenci s GS R 100 PD co stoji v garazi.
ome přiložený následující obrázek:
Na novou mašinu nasadili drápy,to jsi měl v požadavku? kde jsi ji kupoval? Jinak samozdřejmě mnoho km ve zdraví tobě i stroji přeju .
Upravil kim dne 13.03.2012 13:18
Tak nevím, zda to je ta samá, ale taky jsem byl v Mnichově koukat na podobný kousek. Měla ale dosti škrábanců a celkově působila, jako by dostala dost za uši. Už ani nevím, kolik za ní chtěli, ale raději jsem z toho vycouval.
At slouží ...
Výročky jsou parádní...teď už zbává jenom doufat,že to před tím gs-trophy aspoň zajeli
Jinak,to se určitě neboj,že by hoši z TT nevěděli,co tam navěsit,ještě min, za pětinásobek těch 1500 E
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Motorka moc hezká, ale co od TT tam stálo tolik? Padáky ok, ale pak je tam jen pár "chránítek", který mi přijdou celkem zbytečný ... Například měnit kryt řetězu z plastu na kov mi přišlo zbytečné.
Ty drapáky jsou pěkný, jak se to chová na nich?
/Flare
Nevím přesně ale podle mých informací tam bylo pro všech 50 motorek pro Desert Challenge od Touratechu tohle:
- kryty rukojetí s nástavci
- padák (montáž do rámu ne do motoru) s nástavbou pro ochranu chladiče
- mřížka na světlo
- krytka nádobky brzdové kapaliny
- pěnový protektor na středu řídítek
- zadní nosič
- stavitelná sklopná řadička z měkkého železa (jde několikrát ohnout zpátky)
- kryty rámu (hliníkové proti odření rámu od MX bot)
- nožní brzda s otočným koncem
- kryt rozety
- kovový kryt řetězu
- polepy
Neodhadnu jestli to je za těch 37 tisíc nebo ne, nechce se mi to ani hledat a počítat: http://shop.toura...ketype=842. Možná že to BMW udávalo že to je cena včetně montáže, netuším. Zkuste to někdo spočítat v ceníkových cenách...
Osobně bych udělal trošku jiné úpravy aby ta motorka byla (podle mého názoru) vhodnější pro ježdění offroad:
- zadní 18"
- obout na Michelin Desert
- jiné tlumiče
- jiné sedlo
- komplet výfuk
Ale těžko by asi BMW chtělo aby se tahle akce jela s motorkou s jiným sedlem nebo tlumiči, marketingově by to bylo asi dost špatný...
Upravil TomasTT dne 02.05.2012 18:48
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A asi právě proto to je GS challenge a ne TT challenge........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis