takže sluníčko už prohŕalo asfalt a tak jsem mohl vyzkouset co bawik vlastne umi a neumi, neni to uplne zle ale "original" nastaveni neni nijak oslnive tak rad posbiram nejake zkusenosti
1) predni vidle zadny zazrak - pomerne velke predpeti ale slabej nabeh pruziny = kolo na "malych" hrbech 2-5cm (VELMI spatny asfalt ale ne diry) kope - aniz by to nejak poradne utlumilo zdvihem - loni jsem jel na bawu co melo progresivni pruziny a to byla jina liga - takze je to jen tim -nebo jeste olejem event. kde a za kolik ty progresivky ?
2) je tu citelny rozdil oproti "beznym" endurum pri ostre akceleraci ze zatacky 2-3 plnej - v pomeru k akceleraci to dost (moc) odlechcuje predni kolo :-) - neni to i tim ze ta moto na nadrz pod prdeli a tim padem uplne jinak teziste? - co jsem tu zahledl tak pomuze zadek zvednout a predek spustit - jak o kolik ? - potrebuju na predni kolo dostat vetsi vahu aby to zatacelo
3)utlum zadniho tlumice - kde a jak se serizuje ?
jinak berte me dotazy s rezrvou pocitam ze tak 10-20tis se tim budu szivat - a zjistovat co a kde ma jeste rezervy - tohle jsou jen prvni vlastovky
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
1. Origo predek je ehmmm.... No.... Ty progresivky kup. Cinkni treba Milanovi do TT.
2. Pomuze i nastaveni, pripadne alespon pruzina i na zadek a chce to vic pracovat telem. 800 je na silnici na nastaveni dost citliva.
3. Je tam sroubek na tlumici, nevim jestli nahore, nebo dole, ale to najdes. Snad jsou tam i pismenka S a H, jako soft/hard
Urcite si zvyknes, ale taky urcite poznas, zvlast pokud vyrazis mimo asfalt, ze do podvozku 800 je proste potreba sahnout.
Upravil morabo dne 17.03.2012 06:45
Maiali nel Fango!
podle mne osmikilo pokud nezatizis predek nezataci dobre.
takze -- vyssi predpeti vzadu.. cca bych zacal strednim utlumem.
pomuze progresivka Hyperpro i dozadu.
a pak samozrejme prace s telem.. nesedet staticky jak pani radova, ale hejbat se.
Upravil hicks dne 17.03.2012 07:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No já osobně nejsem žádnej střelec ale když srovnám dakara kde jsem měl ve předu progresívní pružiny(kvůli potápění) a 800ku (bez prog.) tak při jízdě po hodně špatných silnicích ne nepodobných polygonu je př vidlice 800ky bezpochyby lepší a moto je stabilnější,ale je to podle mě taky úhlem postavení př.vidle. Zatáčky moc posoudit nemohu ty jezdím jak s nákladní soupravou,ale dle mě se to chová taky líp než dakar.
Progresky hyperpro předek dost zlepší... Ale zázrak to není, obzvlášť pokud je vzadu kvalitní tlumič a pruzina... Jde o to co jezdis, já dál dopředu progresky a do zadu Tractive... A je to úplně jinej stroj za všech okolností... Zavolej milanovi do touratechu... Pořadí, zařídí a případně prodá a namontuje
Zjistis že série Sie fakt hodně nic moc...
Tractive fakt funguje
f800gs napsal:
progresky a do zadu Tractive... A je to úplně jinej stroj za všech okolností... Zavolej milanovi do touratechu... Pořadí, zařídí a případně prodá a namontuje
verim 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
podle mne osmikilo pokud nezatizis predek nezataci dobre.
takze -- vyssi predpeti vzadu.. cca bych zacal strednim utlumem.
pomuze progresivka Hyperpro i dozadu.
a pak samozrejme prace s telem.. nesedet staticky jak pani radova, ale hejbat se.
Dostals od moraba dárek ?
cau.. jo, dik.. mame ho ve vyloze 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Takze - widle jsou o 2,5cm niz, zadek jsem pritvrdil a zlepseni o 100% !- dopredu ty progresivky driv nebo pozdejc ale stejne pujdou.
Co se tyce zadku : na jakym jezdite utlumu ? (na kolik cvaknuti) a jak se to pocita ? od Hi a ubirat nebo obracene ?
Dál, pres vikend jsem pridelal nosice kufru a topika takze to cely trosku ztezklo - kolik je "max" na pruzine ? ted mam ten hlinikovej bazmek co z toho leze asi 5-7mm povylezlej.
Zbýva posledni problem : pri preklopeni motorky pres osu (hlavne takove to male) se projevuje velice mirne ale poznatelne "neco" co bych nazval jako "mirna nejistota" dal bych krk za to ze je to lehce povoleny krk :-) ale kdyz si zalomcuju s vidlema i s kolem tak vule jsou 0 takze si tim nejsem jistej - kontroluji tohle na garancce ?
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
f800gs napsal:
Máj najeto cca 20, ale třeba k nečemu budou
jo dik.. doplnily vhodne nasi vystavku 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milanek napsal:
Takze - widle jsou o 2,5cm niz, zadek jsem pritvrdil a zlepseni o 100% !- dopredu ty progresivky driv nebo pozdejc ale stejne pujdou.
Co se tyce zadku : na jakym jezdite utlumu ? (na kolik cvaknuti) a jak se to pocita ? od Hi a ubirat nebo obracene ?
Dál, pres vikend jsem pridelal nosice kufru a topika takze to cely trosku ztezklo - kolik je "max" na pruzine ? ted mam ten hlinikovej bazmek co z toho leze asi 5-7mm povylezlej.
Zbýva posledni problem : pri preklopeni motorky pres osu (hlavne takove to male) se projevuje velice mirne ale poznatelne "neco" co bych nazval jako "mirna nejistota" dal bych krk za to ze je to lehce povoleny krk :-) ale kdyz si zalomcuju s vidlema i s kolem tak vule jsou 0 takze si tim nejsem jistej - kontroluji tohle na garancce ?
Někde jsem tady psal, jak jsem měl vymačkaná ložiska v krku řízení u 650 GS. Hoď to na centrál, přední kolo do vzduchu a pokud je na středu rejdu jakoby žlábek, jsou KO.
jardajerman@seznam.cz