Když vypnu zapalování, vynulujou se mi hodiny. Otáčkoměr občas ukazuje tak o 2tis. otáček navíc - pomůže jen vypnout zapalování, nechat spadnout rafiku na nulu a znovu nastartovat. Při zapnutí zapalování se mi v kapličce snad žení všichni čerti, jakej tam je kravál. Dřív tam bylo slyšet jen takový tikání. Za chvilku to ale přestane.
Začalo mě to zlobit, když jsem dal po zimě do motky zpátky baterku, do zimy to bylo v pohodě. Tak mě napadlo, jestli se mi někde nepřerušila kostra do kapličky ale nevím, kde ji hledat. Nemáte nějakej nápad, kde a co vlastně hledat?
Teď si to nemůžu vybavit - když se vytáhne klíček ze zapalování - ukazuje dál displej hodin čas, nebo se taky vypne? Já teď mám po vytažení klíče všechno zhaslý ale nějak se mi vybavuje, že dřív šly hodiny pořád.
Já bych taky nejprve prošel všechny kontakty, včetně těch u budíků. Jsou tam snad 2 svorkovnice. Oxidace je prevít.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350